Justin Bieber Jingle Ball Shirtless Strip

bieber-jingle-strip-1

  • Anonymous

    or his ugly face. many people say he looks great, but have they looked at his weird long face shape (along with weird arm shape, lameass tattoos etc) and big fugly nose that he’s inherited from his similarly weird-nosed mom. I wouldn’t normally say anything, but it’s a joke to call him good-looking, and it’s a joke to say he’s talented or a nice guy

  • Anonymous

    Omg can’t stand this kid anymore. Get a clue Justin and stop trying so hard. Damn he’s so irritating.

  • Anonymous

    He would and could be more attractive if he didn’t try so hard. He’s just cringe worthy when he does this crap.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    or his ugly face. many people say he looks great, but have they looked at his weird long face shape (along with weird arm shape, lameass tattoos etc) and big fugly nose that he’s inherited from his similarly weird-nosed mom. I wouldn’t normally say anything, but it’s a joke to call him good-looking, and it’s a joke to say he’s talented or a nice guy
    _

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdz8jteagx1rqtlv5o1_500.gif

    it’s so cute when you try

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Omg can’t stand this kid anymore. Get a clue Justin and stop trying so hard. Damn .
    _

    lol “he’s so irritating”

    u sound like the young man who wanted to come over and have sexual relations with me tonight but to his dismay, i was too busy watching never say never the directors cut lmao

    once again justin saves the day :)

  • Anonymous

    I can say wigger cuz I’m black! And dat boy ain’t but he wanna be!

    Mah nig!!

  • Anonymous

    http://www.twitlonger.com/show/k94ghr

    yeah, such a mean guy. you look so dumb right nowww *rihanna voice*

  • Anonymous

    Everyone sit here and hate but i was there last night and girls really seemed to like it
    Even some random adult cuz I over herd her say to her friend “stop he’s like 19 ” lol

  • Anonymous

    i don’t mean to be rude or anything but i can see some boobies over there! and this kid is only skin and bones.
    sorry but it gets hard to masturbate looking at this

    can’t believe i’m one of those lazy whores that don’t do nothing but send hate to people. well at least oh fuck this shit i’m this lazy whore.

  • Anonymous

    Ewww. Does anyone miss the old bieber. He was nice, humble but now ew he looks like a 12 tryna be a man with all these weird looking muscles

  • Anonymous

    He tries to be black it’s funny omg. And what is he trying to show with taking off his shirt. It’s disgusting

  • Anonymous

    Justin and Miley should get together thier both trashy

    They are not trashy.

  • Anonymous

    Pull up your pants hoodlum. He looks like a skinny albino. What’s he trying to show off

  • Anonymous

    Anonymous said:
    HAHAHAAAAAA he’s so ghetto. Badass lil white boy. Wigger.

    He disgusts me
    _

    betcha won’t say “wigger” on the street doe. lmao one letter from “nigger” will get that ass tapped. real.

  • Anonymous

    justin’s fans are literally thee funniest fan base of all timeeeee i swear i just sit amd scroll thru my TL and lauuugh and laaauuuugh

    they call lil twist “plot twist” cuz og that barbara drama. and since barbara and jb gon both be in the same state, they told selena to get her dots ready just incase. im crying!!!

  • Anonymous

    beliebers are pure comedy man. the rest of these twitter fans are so wack in comparison like what do yall even do all day besides worry about what justin is doing lmao. meanwhile beliebers got jokes for days. if you gon waste your life away on twitter, you could at least have some fun lol

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Why always got be a fake black guy
    embrace your inner canadiene eh
    _

    white people are truly pressed that justin don’t f-ck with them huh? lol get over it

  • Anonymous

    http://25.media.tumblr.com/1d3e588091f67ec40a729806e6936098/tumblr_mep09l961X1qhft5ko1_500.jpg

    he looks so good tho omg. why is he so attractive i would follow you to the ends of the earth i swear

  • Anonymous

    Lmaoo

  • Anonymous

    What a pathetic grab for attention. Does he look in the mirror and actually think normal females (not 10 year olds) want to see this? Besides that, he was NOT born in a ghetto. Please stop trying to act like you are black. You are a lily white Canadian who can’t fight his way out of a paper bag. How bout we drop him in the middle of Harlem at 2 AM on a Saturday night and see how he does pretending he’s a black man.

  • Anonymous

    Why on earth can’t he keep his shirt on?

    Not like he has anything interesting to show.

  • Anonymous

    justin stop talking to your back up dancer, who shall go unnamed for the time being, so much. ppl r starting to talk! she’s too old for you and this is hurting my feelings!

    http://media.tumblr.com/tumblr_megpt30WfS1qkrmxc.jpg

  • Anonymous

    Truth is he’s not cool, he’s Booburn.

    And lol at his try-to-intimidate fans, you all suck

  • Ijustneedyounow

    it makes sense that certain guys don’t wear a shirt in movies or on stage (e.g. taylor lautner on twilight or chord overstreet on glee or channing tatum on any occasion) but they have something to show!!! no girl that’s older than 12 want’s to see biebys little chicken breast

  • Anonymous

    Ugh thats not fair…… Why couldn’t the Jobros done that? Or atleast Nicky. :(.

  • Anonymous

    HAHAHAAAAAA he’s so ghetto. Badass lil white boy. Wigger.

    He disgusts me.

  • Anonymous

    I bet he flexes in the mirror daily and think he looks pretty good. He would have to to get up there and pull off this nonsense. His hunched over posture might be him trying to flex, but I think it looks super awkward. He’s definitely dealing with some confusing about his perception in the world. This is no way to transition. Keep this up and he’ll never be taken seriously by the grammys.

  • Anonymous

    Why always got be a fake black guy
    embrace your inner canadiene eh

  • Anonymous

    ewwww body kid

  • Anonymous

    sometimes he looks even MORE girly by doing this stuff. The hair, the piercings, the clothes, the way he poses for every little photo. It’s just not hot at all for me, maybe for his 13 year old fans. I like a real man, not the ones who think they’re the big shit.

  • Anonymous

    Justin and Miley should get together thier both trashy

  • Anonymous

    HAHAHAAAAAA he’s so ghetto. Badass lil white boy. Wigger.

    He disgusts me.
    —–
    Who the fuck uses the word “wigger”, though, other than you? You sound lame af.

  • Anonymous

    Why always got be a fake black guy
    embrace your inner canadiene eh
    —-
    1. It’s *Canadian 2. You used “eh” wrong 3. Define “inner Canadian” and “fake black guy”.