Bieber Shows Ralph Lauren Underwear

bieberralphlauren-299


At the top it’s just us.. they can’t catch us.

  • Anonymous

    Desperate.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Ohhh its soooo funny because i look at this clown and how he “poses” and acts. Reminds me of the guys in high school that did this. I saw them now. Guess what – I’m a doctor and they have 2 kids, with no gf and working at shitty ass fast food joints. I know that this isn’t JB’s future – but what I’m saying is that the unfortunate part is JB is promoting this stupidity image and girls think its attractive . What they don’t realize is regular guys who try to pull this off…dont have his money to back up the stupid looks…so they are just left with a bf who looks and acts like a moron, unwanted pregnancy ( because hey girl, lets body rock…it’s cool..JB said it!)…and no future. Have fun kids.

    Aw i’m happy for you :).

  • anons

    when are you gonna get off your lazy ass and ask him on a date already smh

    i’ll call him tonight

  • anons

    im bored someone help me

  • Anonymous

    anons said:

    im bored someone help me

    post a pic of yourself. you’ll be my sex slave

  • anons

    post a pic of yourself. you’ll be my sex slave

    i dont know if i should ;-;

  • anons

    i want justin to feel the back of my head

  • anons

    i got my hair cut like justin and its sexy as fuck

  • Anonymous

    anons said:

    post a pic of yourself. you’ll be my sex slave

    i dont know if i should ;-;

    Do it.

  • Anonymous

    no. he should focus on dating booburn

  • anons

    i’ll post one cause yolo but dont be harsh and i’ll leave it up for 2 seconds

  • anons

    -looks at pic- oh god

  • Anonymous

    anons said:

    i’ll post one cause yolo but dont be harsh and i’ll leave it up for 2 seconds

    Post it now.

  • Anonymous

    anons said:

    -looks at pic- oh god

    you’ll be fine.

  • anons

    oh god fuck my ass. i wish i had my varsity jacket in this pic. alright bye
    http://an0n5.tumblr.com/private/37504295119/tumblr_meqg0qcd611rje2lf

  • anons

    and i was trying to pose like justin

  • anons

    my heart

  • Anonymous

    awwww… you’re actually quite cute

    WHY LIKE JUSTIN!?!

  • anons

    awwww… you’re actually quite cute

    WHY LIKE JUSTIN!?!

    -breathes- thanks. and cause i love him

  • Anonymous

    anons said:

    oh god fuck my ass. i wish i had my varsity jacket in this pic. alright bye
    http://an0n5.tumblr.com/private/37504295119/tumblr_meqg0qcd611rje2lf

    You look good. Omg I didn’t think you would do it O.o <3

  • anons

    You look good. Omg I didn’t think you would do it O.o <3

    omg thanks ;-;

  • anons

    wanna suck me

  • Anonymous

    anons said:

    my heart

    Cutie.

  • anons

    i have a photo of my varsity jacket

  • Anonymous

    anons said:

    wanna suck me

    Sure.

  • anons

    my palms are sweating sdfsdfsdfdsf

  • anons

    -fans self- im good

  • Anonymous

    anons said:

    i have a photo of my varsity jacket

    Post it.

  • Anonymous

    so cocky

  • Anonymous

    Anonymous said:
    PREACH!

    ———

    Preach what bro?

    The Truth.

  • anons

    You’re cute.

    omfg my palms and heart. thank you ;-;

  • anons

    im about to go to the store i’ll be back later. i hope theres some people on the post

  • Anonymous

    the boyfriend part sdfsdfd

    Wow I didn’t know Domino was that popular tho…

  • Anonymous

    anons said:

    im about to go to the store i’ll be back later. i hope theres some people on the post

    Bye babeee

  • Anonymous

    anons: your 15 mins of fame are now over.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    anons: your 15 mins of fame are now over.

    lol. He’s an all time famous OU user :3

  • Anonymous

    Wow I didn’t know Domino was that popular tho…

    Domino? The game?

  • Anonymous

    I see he is on it again with his drug buddies

  • anons
  • anons

    there’s 6 people on my page

  • Anonymous
  • anons
  • Anonymous
  • Anonymous

    Ohhh its soooo funny because i look at this clown and how he “poses” and acts. Reminds me of the guys in high school that did this. I saw them now. Guess what – I’m a doctor and they have 2 kids, with no gf and working at shitty ass fast food joints. I know that this isn’t JB’s future – but what I’m saying is that the unfortunate part is JB is promoting this stupidity image and girls think its attractive . What they don’t realize is regular guys who try to pull this off…dont have his money to back up the stupid looks…so they are just left with a bf who looks and acts like a moron, unwanted pregnancy ( because hey girl, lets body rock…it’s cool..JB said it!)…and no future. Have fun kids.

    Aw i’m happy for you .

    —————-

    Thanks :) I am also happy with my life choices and that I didn’t try and be some punk “playa” back in high school. I guess I just don’t want the next generation of girls thinking that THIS image is what is considered appropriate. Honestly, if he wasn’t an international superstar making music videos…and he walked into any place acting like he does and wearing what he does, people wouldn’t take him seriously. Most serious “thugs” or hard core guys would look at his pretty little 12 yr old body and beat the crap out of him for trying to sound “hood” and be all tough guy like.

    Ladies, a guy like this, in real life, is not the kind of guy that you will be proud to stand beside in public and in places where it really counts. I would be incredibly embarrassed if he showed up anywhere with me ( I’m a girl by the way)….and he talked and acted like that. Guys have have style and take pride in how they look, however, this level of “swag” is not real life…therefore ladies, do no lower yourself to this standard. As the next generation, you still have time to make this kind of image look pathetic.

  • anons
  • Anonymous
  • anons
  • Anonymous

    that made me horny

    Shh…

  • Anonymous

    anons said:

    listen to this mashup
    http://www.youtube.com/watch?v=If5MF4wm1T8

    Cool!!! Even when i think 2012 was such a generic year for pop music.

  • Anonymous

    anons said:

    listen to this mashup
    http://www.youtube.com/watch?v=If5MF4wm1T8

    Cool!!! Even when i think 2012 was such a genric year for pop music.

  • anons

    Cool!!! Even when i think 2012 was such a genric year for pop music.

    the boyfriend part sdfsdfd

  • Anonymous

    PREACH!

  • Anonymous

    Did Justin change the lyrics to Us to “they can’t catch us”? I think he did.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    PREACH!

    ———

    Preach what bro?

  • anons

    im bored

  • Anonymous

    anons said:

    im bored

    You’re cute.

  • Anonymous

    He’s so annoying.

  • oceanUP

    which song would should have been nominated for grammy??????????????? carly rae’s songs was better

  • Anonymous

    he and who he works with are so souless it’s become funny

  • Ijustneedyounow

    there are guys that’re not hot and know it, there are guys that’re hot and know it and then there are guys (like justin) that’re not hot but think they are… and that’s just sad

  • Anonymous

    Still too skinny and boyish for me. The next time Justin hits the gym, he should focus on working his shoulders and chest and not pay so much attention to his abs.

  • Anonymous

    the fact of the matter is this. if justin were black, nobody would have a damn thing to say about what he wears or how he dresses or how he speaks.

    but since he is WHITE, what he does is suddenly unacceptable and deplorable behavior. because why? because dressing and speaking “hood” aka BLACK, is beneath a white person and HOW COULD THEY EVERRRR think it’s okay to “play pretend” like they are BLACK?

    i swear you people do not think things thru before you type them out and hit “submit comment” for all of the world to see. either that, or you straight up don’t care about coming off like an ignorant dumbass.

    Did you take the time to even look at wtf you wrote before you submitted your comment? You’re basically saying that black and hood is the same equivalent. That in itself is extremely racist. Black people aren’t the definition of “hood”. Justin didn’t start out talking like he was “black” as you put it yet he hung around a lot of black people and picked up their behavior and mannerisms. You can’t act a race however many races have a personal attitude even me saying that it’s a bit racist. No matter how you say it, it really shouldn’t be said and you really kinda suck.

  • Anonymous

    and fyi, white people can be ghetto as all hell. so, no, i do not associate being ghetto with being black, or being hood with being black (which was implied by me saying that justin grew up in the hood. canada is far from predominantly black)

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Did you take the time to even look at what the fuck you wrote before you submitted your comment? You’re basically saying that black, hood and ghetto is the same equivalent. That in itself is extremely racist. Black people aren’t the definition of “hood”. Justin didn’t start out talking like he was “black” as you put it yet he hung around a lot of black people and picked up their behavior and mannerisms. You can’t act a race.
    _

    look at that post again and read it sarcastically. you will find that i agree with you, not disagree. the “BLACK” in all caps was meant to express my frustration at his fanbase’s equiva lence of the two, not my own.

    unfortunately tone does not always translate on the internet

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Did you take the time to even look at what the fuck you wrote before you submitted your comment? You’re basically saying that black, hood and ghetto is the same equivalent. That in itself is extremely racist. Black people aren’t the definition of “hood”. Justin didn’t start out talking like he was “black” as you put it yet he hung around a lot of black people and picked up their behavior and mannerisms. You can’t act a race.
    _

    look at that post again and read it sarcastically. you will find that i agree with you, not disagree. the “BLACK” in all caps was meant to express my frustration at his fanbase’s equiva lence of the two, not my own.

    unfortunately tone does not always translate on the internet

  • Anonymous

    look at that post again and read it sarcastically. you will find that i agree with you, not disagree. the “BLACK” in all caps was meant to express my frustration at his fanbase’s equiva lence of the two, not my own.

    unfortunately tone does not always translate

  • Anonymous

    ugh i’m actually so mad yall tried to come for me, for no reason tho. i hate this site.

    and OU, your spam filters are garbage

  • BrokenArrow

    Ijustneedyounow said:

    there are guys that’re not hot and know it, there are guys that’re hot and know it and then there are guys (like justin) that’re not hot but think they are… and that’s just sad

    Some people find him attractive.

  • Anonymous

    pigs are attracted to pigs… and?

  • Anonymous

    He’s hot but not when he touches himself and takes his shirt off lol

  • Anonymous

    that’s Booburn 4.0. get used to it, hater.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Racist.
    _

    that post was sarcastic smart ass. i was being anything but racist. i was pointing out subtle racism.

  • Anonymous

    anons: your 15 mins of fame are now over.

    lol. He’s an all time famous OU user :3

    Seriously, anons is cool, don’t hate on him.

  • Anonymous

    Did you take the time to even look at what the fuck you wrote before you submitted your comment? You’re basically saying that black, hood and ghetto is the same equivalent. That in itself is extremely racist. Black people aren’t the definition of “hood”. Justin didn’t start out talking like he was “black” as you put it yet he hung around a lot of black people and picked up their behavior and mannerisms. You can’t act a race however many races have a personal attitude even me saying that it’s a bit racist. No matter how you say it, it really shouldn’t be said and you really kinda suck.

  • Anonymous

    Did you take the time to even look at what the fuck you wrote before you submitted your comment? You’re basically saying that black, hood and ghetto is the same equivalent. That in itself is extremely racist. Black people aren’t the definition of “hood”. Justin didn’t start out talking like he was “black” as you put it yet he hung around a lot of black people and picked up their behavior and mannerisms. You can’t act a race however many races have a personal attitude even me saying that it’s a bit racist. No matter how you say it, it really shouldn’t be said and you really kinda s u c k.

  • Anonymous

    Did you take the time to even look at what the fuck you wrote before you submitted your comment? You’re basically saying that black, hood and ghetto is the same equivalent. That in itself is extremely racist. Black people aren’t the definition of “hood”. Justin didn’t start out talking like he was “black” as you put it yet he hung around a lot of black people and picked up their behavior and mannerisms. You can’t act a race.

  • Anonymous

    Racist.

  • Anonymous

    the fact of the matter is this. if justin were black, nobody would have a damn thing to say about what he wears or how he dresses or how he speaks.

    but since he is WHITE, what he does is suddenly unacceptable and deplorable behavior. because why? because dressing and speaking “hood” aka BLACK, is beneath a white person and HOW COULD THEY EVERRRR think it’s okay to “play pretend” like they are BLACK?

    i swear you people do not think things thru before you type them out and hit “submit comment” for all of the world to see. either that, or you straight up don’t care about coming off like an ignorant dumbass.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Wow I didn’t know Domino was that popular tho…

    Domino? The game?

    The song lolz

  • Anonymous

    Wow I didn’t know Domino was that popular tho…

    Domino? The game?

    The song lolz
    —-
    Oh, makes more sense now.

  • Anonymous

    Ohhh its soooo funny because i look at this clown and how he “poses” and acts. Reminds me of the guys in high school that did this. I saw them now. Guess what – I’m a doctor and they have 2 kids, with no gf and working at shitty ass fast food joints. I know that this isn’t JB’s future – but what I’m saying is that the unfortunate part is JB is promoting this stupidity image and girls think its attractive . What they don’t realize is regular guys who try to pull this off…dont have his money to back up the stupid looks…so they are just left with a bf who looks and acts like a moron, unwanted pregnancy ( because hey girl, lets body rock…it’s cool..JB said it!)…and no future. Have fun kids.

  • Anonymous

    his future won’t be too bright either, don’t worry

  • anons

    i want to suck him

  • Anonymous

    when are you gonna get off your lazy ass and ask him on a date already smh

  • anons

    awww thanks guys

  • Anonymous

    i wanna see a pic! i didn’t get to see it :( boo you whore

  • Anonymous

    Thanks I am also happy with my life choices and that I didn’t try and be some punk “playa” back in high school. I guess I just don’t want the next generation of girls thinking that THIS image is what is considered appropriate. Honestly, if he wasn’t an international superstar making music videos…and he walked into any place acting like he does and wearing what he does, people wouldn’t take him seriously. Most serious “thugs” or hard core guys would look at his pretty little 12 yr old body and beat the crap out of him for trying to sound “hood” and be all tough guy like.

    Ladies, a guy like this, in real life, is not the kind of guy that you will be proud to stand beside in public and in places where it really counts. I would be incredibly embarrassed if he showed up anywhere with me ( I’m a girl by the way)….and he talked and acted like that. Guys have have style and take pride in how they look, however, this level of “swag” is not real life…therefore ladies, do no lower yourself to this standard. As the next generation, you still have time to make this kind of image look pathetic.
    _

    sis…….. that is him on STAGE doing his JOB. he does not walk around 24/7 like that, so no sh-t, that’s not “real life”. he’s an entertainer. no different from an actor in a movie. playing it up to ENTERTAIN. he dresses very appropriately and conducts himself extremely well when he needs to, and you know it.

    nothing, NOTHING about his image is trying to portray “thug” or “hard guy” or whatever you are trying to say. justin is the furthest thing from a thug lmao. trying to sound hood? interestingly enough, he a) grew up in the “hood” for all intensive purposes, so if what you really mean is trying to sound “black”, you should have just said that and you woulda gave yourself a better shot at making some semblance of point, whilst ALSO revealing yourself as the undercover racist that you are.

    and b) i don;t think he’s trying? justin never sounds like anything or anybody but himself lol. if you don’t like who he is, i’m so sure he cares…. so, so sure lol.

    BUT YOU TRIED IT.

  • Anonymous

    meanwhile, justin is gon keep doing exactly what the fck he wants to and no, sister, your oceanup comment will not be making any impact on any “young girls who think this kind of behavior is okay”. just admit you felt like tearing someone down tonight, and that’s it. we all do it sometimes!

  • Anonymous

    http://bieber-news.com/image/37504721126

    lol aw this is seriously a really cute pic of the two of them :)

    best friends

  • Anonymous

    http://bieber-news.com/image/37504654393

    omg is this the face i get to wake up to every morning for the rest of my life yes please and thank u <3 <3

  • oceanUP

    i support selena if she becomes pregnant and doesn’t use birth control we need their baby for the sake of music@

  • Anonymous

    anons said:

    my palms are sweating sdfsdfsdfdsf

    Chill out, bab’.

  • Anonymous

    anons said:

    -fans self- im good

    *saves pic*- im good

  • anons

    *saves pic*- im good

    is you serious

  • anons

    OMFG SDJHFKJDHFDSJKF JSUTIN SLEEPING SO FUCMING CUTE

  • anons
  • anons

    i wanna have sex with justin

  • Anonymous

    He looks really ugly on that pic. But I know it is just the angle.

  • Anonymous

    anons said:

    http://an0n5.tumblr.com/private/37505100334/tumblr_meqgjofvKX1rje2lf
    i took out my face cause it looked bad in the pic but theres my jacket

    Cute jacket! Your hair slays tbh. I’m jealous.

  • anons

    Cute jacket! Your hair slays tbh. I’m jealous.

    thank you. its a hot haircut i love touching the back of my head

  • Anonymous

    anons said:

    *saves pic*- im good

    is you serious

    http://media.tumblr.com/tumblr_m69dsktjdX1ro5t4o.gif

  • Anonymous

    i really hope you are not the same person who tried this tired argument as last time. please TRY to follow along

    If I comment in response to someone else’s perception of justin as “hood” or “ghetto”, and that someone happens to be equating “hood” and “ghetto” behavior with behaviors directly and prevalently associated with BLACK CULTURE, than it is not I who is the racist. by skipping their attempts at disguising what they mean to say, the gist of which is: justin is hanging around black people, he dresses like he is black, he uses black slang… that does not reflect at all on MY personal beliefs.. It is merely a commentary on that other person’s line of thinking.