Bieby ‘I Sleep W/ Lynx Mountain Lions’

justin-bieber-lynx-3


STUNNING PICTURES!

  • SincerelyEveryone

    cut the crap crazy bieber.
    You’re NOT Michael Jackson nor will you ever become him you little white trash child. So quite trying to be him.

  • Anonymous

    Justin clearly isn’t a virgin and him and Selena don’t seem to be getting it in ATM so who is he fucking? He supposedly cheated on her anyways but no girls have came out and said shit and that wouldn’t be possible because though a lot of people hate Bieber he still is the most famous bastard of this generation. Someone would have said something unless who he fucking is a guy.. A guy friend.. A very close guy friend.. A bestfriend type of guy friend.

  • Anonymous

    Lil Twist is with Justin on tour everyday since october. So he left this week and on his first day off Justin take a flight and go see him. There are something there and it isn’t just weed.
    I feel bad for Justin, I would smoke pot too.

  • Anonymous

    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………what? o_o

  • Anonymous

    http://www.oceanup.com/photogallery?nid=99716&fid=686346

    that’s the kind of couple I’d expect

  • Anonymous

    These animals are no pets!!!!

  • Anonymous

    is he off his rocker

  • Anonymous

    LOL if you honestly believe that, you’re a dumbass.

  • Anonymous

    I think the Biebz is in love with Lil Twist.
    He just left his tour and he went after him in Vegas.
    Kinda cute!

  • Anonymous

    That’s must be hard to pretend all the time to be who you are not! I hope Biebz have the courage to come out. I’m not joking btw.

  • Anonymous
  • Anonymous

    This is Mally Mall, a Las Vegas pimp who owns an escort agency and already was accused of rape.

    Why the fuck would Justin be hanging out with his ass?!

    This kid is bonkers. Officially done. (s)

  • Anonymous

    That’s must be hard to pretend all the time to be who you are not! I hope Biebz have the courage to come out. I’m not joking btw.

    —-

    This tbh. I know people joke all the time about Bieber but something just says not everything is a joke or hate towards Justin.