Selena Gomez, ‘I Would Kiss Zayn Malik’

One Direction said that of any star right now they’d like to kiss, it would be Selena Gomez. EXTRA told Selena and she responded: ‘That’s really nice! I love all of them. They’re so sweet. They’re really good guys.’ So, who would she kiss? Selena: ‘Oh, no.. Um.. Zayn!’

On Spring Breakers: ‘I had such a good time taking a year off and just focusing on movies and acting.. I’m continuing to want to do more of that, but I’m also having so much fun with music!’

Around the web

  • Anonymous

    They’d be perfect. He’s a cheater and she’s being coming a slut thanks to Justin bieber

  • Anonymous

    She should have respect , Zayn has a GF Perrie is Lovely
    She shouldnt make comments like this

  • Anonymous

    She was just beeing nice because he said he would kiss her. Calm down

  • SW

    The people who are bothered by them saying they would kiss each other do not matter. Zayn said it first, which is really cute. People are always being judgmental, so they can do whatever they want. It’s their life. I definitely ship it <3

  • Anonymous

    Haha, apparently she just likes cheaters.

  • Anonymous

    looking at the poll people like them

  • Anonymous

    Oh Selena Selena Selena….I love you but you need to stop wanting to kiss/date immature boys (Justin being the biggest one of them all)….especially famous ones because you know they’ll cheat… being a horny teenage boy + girls throwing themselves at them come on you know they’ll give in…..go for a man!

  • Anonymous

    she can do WAY better,justin is a cheat and so is zayn,seriously selena

  • Anonymous
  • Anonymous

    No and stop freakin trying to put them together. I’d rather stab myself in the eye with a fork.

  • Anonymous

    Right, because saying that you would kiss one of you ex’s friend is super cool…

  • Anonymous

    The only person allowed to kiss Zayn Malik is Perrie Edwards! I love those two together!

  • Anonymous

    Zayn said that he would kiss Selena first http://www.youtube.com/watch?v=GD6A4TO9SC8&feature=youtu.be *12:40*

  • Anonymous

    It is If you’re trying piss your ex off

  • Anonymous

    Zayn would NEVER EVER date selena. Him and justin are like best friends he wouldn’t cross that line.

  • Anonymous

    Zayn said he kissed Selena FIRST. She doesn’t even look interested with the face she made.

  • Anonymous

    Best friends? LOL

  • LadySelener

    I WOULD SHIP THEM ONG THEY ARE BOTH HOT.

  • Anonymous

    I meant Zayn said he would kiss Selena first.

  • Live.Love.Learn.

    zaylena is a cute ship name, but no.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Zayn would NEVER EVER date selena. Him and justin are like best friends he wouldn’t cross that line.
    ——
    But Zayn was the one that started it when he said he would kiss her

  • Claudia23

    They would look SO hot together! But he would totally cheat and Selena wouldn’t wanna live that again

  • Clauber

    NO

  • Clauber

    I dont like Jelena but Zayn is gonna cheat on her too.

  • Clauber

    I think Selena should date someone older

  • Anonymous

    People take things too seriously. I think they both are just playing around.

  • Anonymous

    Of course she would. She’ll start dating Zayn right before her bound-to-flop album is released so people actually give a fuck.

  • Clauber

    like George Clooney, LMFAO

  • Anonymous

    She said she would kiss him not date hime relax!!! ppl

  • BrokenArrow

    They’d make a cute couple but no.

  • BrokenArrow

    Lol, that’s funny. Funny that Liam (whose name happens to be the same as Miley’s finacé) said that haha

    Yeah.He has a crush on Miley. I would ship them together :P.

  • Anonymous

    In the interview she says: WHAT?? No…
    Like if she’s surprised or something. It seemed genuine, but honestly how could have she picked EXACTLY Zayn (who was the one who said that would kiss her) if she didn’t know about that? It would be too much of a coincidence, obviously she KNEW, and picked Zayn cuz she wanted to make a compliment back.

    And in the time she stops to “think” about who would she kiss, she fakes so badly that she’s “thinking” LOL the bitch must read OU all the time, that’s why OU kisses her ass!

  • Dina

    please stop, she was kinda joking, and he hasa gf , he is happy wiht his gf,, leave her alone really, he would never really do that to his girlfriend, selena would not do that to another girl’s bf, she is happy that she really single and more happier with her friends who are girls

  • crystal ramirez

    efeikk wfeuuinbwevedu ddkib svdj sj

  • Anonymous

    dgeuuibeteuiuehebbdgdyetei svdjndbsvsj xvsn sbxnxvbxb dvsnn vshwsk ssjfgdj dvsdsk dfdhd cvcccvcvccbx xdfdnsvbsdvsn sdfdjsk dddgdhgdk dvdfdfdhd dgjs svdj dfdhs dbsdgdgddhwsjs sfvdgsidhd dvsdgshsdgej dvdhwehdvj sgewedgdi egeju dgdj dgeu dgdhbbegfwegwj egwghejj whddjdjdgdddvdbdgdgb dvsdhen dgdvdsdd xvddvdbdvddv cvvcbdbdvd dvcbccvsjwvwvdehnedgdgdd

  • Anonymous

    OMG I LOVE ZAYN I DONT REALLY LIKE SELENA BUT I SHIP THIS SO HARD THEY WOULD BE PERF

  • Anonymous

    Sel is way too good for him… and I actually adore her in that video from the Nylon party. It reminded me of an interview she did with E! or something like 3 years ago. She hasn’t changed a bit, and I am so happy about that.

  • Anonymous

    TOLD YOU NEXT ON HER LIST WAS ONE DIRECTION! LOL. Her and Zayn look like brothers and sisters tho and its funny directioners were like..selena dont touch our boys bitch but they all of a sudden ship them now. no.

  • Anonymous

    this bitch is so fake. she reads oceanup like crazy. before the interviewer could even say all the boys of one direction she was saying noooo..no what? you didnt even hear what they said yet. and how is it she picks zayn? cut the princess act bitch

  • Anonymous

    About Zayn & Perrie… UM HELLO That girl is still dating him to help make her girl band no one cares about called Little Whatever relevant before they come to US and that’s why she’s not gonna break up with him yet despite the cheating rumors. DUH

  • Anonymous

    Selena is older than Zayn though and still ‘with’ that Perrie girl.

  • Anonymous

    To everyone saying Zayn is a cheater and all you shoulda known cause he’s considered the ‘bad boy’ of the group, if I’m not mistaken…

  • Anonymous

    Why Selena have to ‘like’ another guy younger than him again although he’s not that much younger…

  • Anonymous

    Least he’s better for her than the lesbian looking boy she ‘dated’…

  • Anonymous

    Sorry, Sel but… you’re going from bad to worse. I love Zayn, he’s an amazing singer, great person, very funny and nice guy, but I don’t think he’s for you. That’s just my opinion.

  • Anonymous

    lol anyone realized..

    Harry dated Taylor
    Zayn would kiss Selena
    Liam said Miley is hot
    Niall likes Demi

    Which is all funny & weird cause all the girls are older than them..

  • Anonymous

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO DO YOU UNDERSTAND??

  • Anonymous

    She’s older than him…

  • Anonymous

    She’s so cute!

  • Anonymous

    B***h keep away from him ! Selena would be all over anyone who is famous , Taylor from twilight ,nick , Justin , now one direction seriously though she could date anyone she wants but f**king keep away from one direction !!!!!!!!!!!!!!

  • Fuzzy

    Uh, no way. That would be like jumping from frying into fire. Dating one bad boy after another would be suicidal.

  • Anonymous

    Why is everyone over reacting for Christ sake. STOP. Lol they asked her who would she pick.. She didnt flat out say “I wanna kiss zayn” so calm down she’s not even interested in him.

  • Anonymous

    Oh God what a bitch,cant u ppl realeaze she is so fake,she NEVER loved jb she dated him just for publicity too bad he fell for her fake personality,she will do everything to make justin jelaous,she will use the break up to make herself look good &make fun of dude who wrote 3 songs for her and is heartbroken,use to adore her now cant stand her bs,famewhore i hope justin will realeaze she isnt worth it

  • Anonymous

    Her and Zayn would be so cute. They woould look great together. Why are people hating on her? She is not like Taylor, unlike Taylor, Sel actually has lasting relationships with the people she dates.

  • Anonymous

    lol anyone realized..

    Harry dated Taylor
    Zayn would kiss Selena
    Liam said Miley is hot
    Niall likes Demi

    Which is all funny & weird cause all the girls are older than them..

    ——–

    Lol, that’s funny. Funny that Liam (whose name happens to be the same as Miley’s finacé) said that haha

  • Anonymous

    She never said she would date him.

  • duckyhoward15

    Nick , Taylor , Justin and now Zayn LOL Taylor and Selena are twins

  • Anonymous

    You forgot Zayn has a girlfriend

  • Anonymous

    She said she would KISS him not DATE him. And she is a good role model along with the rest of the Disney girls.

  • Anonymous

    first nick then justin and now zayn?! selena needs to stay single and learn about self respect, you don’t need to have a boyfriend at all times to be happy. i’m kind of disappointed i felt as if she was the only disney girl (like hilary duff) to actually be a good role model but she isn’t.

  • Anonymous

    She didn’t say she would date him. Just kiss.

  • Anonymous

    um zayn doesnt respect women so yeah bc the bitch leaving justin for no reason so two fags is good

  • Anonymous

    lol the poll
    There are a lot of Zaylena shippers out there.

  • Anonymous

    first nick then justin and now zayn?! selena needs to stay single and learn about self respect, you don’t need to have a boyfriend at all times to be happy. i’m kind of disappointed i felt as if she was the only disney girl (like hilary duff) to actually be a good role model but she isn’t.
    ——————-

    I think she kind of shows-off trying to show that she’s happy without a boyfriend and kind of flirting with other guys because she’s actually INSECURE. I mean, a girl who’s self-confident doesn’t need to be with guys all the time to feel ‘wanted’ or feel ‘happy’. Insecure girls are always afraid of losing their guys and feel like losers, like if they were never good enough, so they NEED to have someone to feel better about themselves. Anyways, Selena is obviously really insecure, so… Yeah. But that’s bad because it seems like she’s being a slut actually.

  • Anonymous

    Since when did stop Selena to go after a guy who has a girlfriend? Nick was dating miley when she was talking and flirting with nick and Taylor had his long time girlfriend when she went after him and Justin was dating jasmine when Selena went after him. She is not as nice as you guys think she is action speak louder than goody acts that all Selena is an act.

  • Anonymous

    Since when did stop Selena to go after a guy who has a girlfriend? Nick was dating miley when she was talking and flirting with nick and Taylor had his long time girlfriend when she went after him and Justin was dating jasmine when Selena went after him. She is not as nice as you guys think she is action speak louder than goody acts that all Selena is an act.

  • Anonymous

    Stfu Miley and nick were over. Taylor and ex on and off.(Selena denies ever dating him lol) He’s kinda of a has been now. Justin just left jasmine and wanted Selena 3months afterward. I don’t get how zayn is more famous then her. He’s in a boy band , as a solo act he’d never make it. Plus neither wants to date it just both of them acknowledging each others beauty.

  • Ughhh

    Okay hopefully someone agrees with me on this…..it’s not like they just can out with “I would totally kiss them”….zayn and the rest of the boys were playing a game in an interview where they had to say who they would kiss….and I mean who wouldn’t want to kiss selena? She’s pretty and that’s all he means by that is she’s pretty…not that he wants to go out with her.
    Like why is everyone freaking out about this? Just because you think someone is pretty doesn’t mean you automatically want to go out with them. And just like other people said selena had to pick the one that wouldn’t spread so much gossip…..sure you have already seen her say she really likes zayn but he said before she’s not his type…which your “type” doesn’t really count the prettiness of the person haha….so sorry everyone that wants them together it’s not gonna happen….she’s not his type,
    It was just a little game that wasn’t meant to be such a big deal..

  • Ughhh

    Okay hopefully someone agrees with me on this…..it’s not like they just can out with “I would totally kiss them”….zayn and the rest of the boys were playing a game in an interview where they had to say who they would kiss….and I mean who wouldn’t want to kiss selena? She’s pretty and that’s all he means by that is she’s pretty…not that he wants to go out with her.
    Like why is everyone freaking out about this? Just because you think someone is pretty doesn’t mean you automatically want to go out with them. And just like other people said selena had to pick the one that wouldn’t spread so much gossip…..sure you have already seen her say she really likes zayn but he said before she’s not his type…which your “type” doesn’t really count the prettiness of the person haha….so sorry everyone that wants them together it’s not gonna happen….she’s not his type,
    It was just a little game that wasn’t meant to be such a big deal..

  • Ughhh

    Okay hopefully someone agrees with me on this…..it’s not like they just can out with “I would totally kiss them”….zayn and the rest of the boys were playing a game in an interview where they had to say who they would kiss….and I mean who wouldn’t want to kiss selena? She’s pretty and that’s all he means by that is she’s pretty…not that he wants to go out with her.
    Like why is everyone freaking out about this? Just because you think someone is pretty doesn’t mean you automatically want to go out with them. And just like other people said selena had to pick the one that wouldn’t spread so much gossip…..sure you have already seen her say she really likes zayn but he said before she’s not his type…which your “type” doesn’t really count the prettiness of the person haha….so sorry everyone that wants them together it’s not gonna happen….she’s not his type,
    It was just a little game that wasn’t meant to be such a big deal..

  • Ughhh

    Okay hopefully someone agrees with me on this…..it’s not like they just can out with “I would totally kiss them”….zayn and the rest of the boys were playing a game in an interview where they had to say who they would kiss….and I mean who wouldn’t want to kiss selena? She’s pretty and that’s all he means by that is she’s pretty…not that he wants to go out with her.
    Like why is everyone freaking out about this? Just because you think someone is pretty doesn’t mean you automatically want to go out with them. And just like other people said selena had to pick the one that wouldn’t spread so much gossip…..sure you have already seen her say she really likes zayn but he said before she’s not his type…which your “type” doesn’t really count the prettiness of the person haha….so sorry everyone that wants them together it’s not gonna happen….she’s not his type,
    It was just a little game that wasn’t meant to be such a big deal..

  • Ughhh

    Okay hopefully someone agrees with me on this…..it’s not like they just can out with “I would totally kiss them”….zayn and the rest of the boys were playing a game in an interview where they had to say who they would kiss….and I mean who wouldn’t want to kiss selena? She’s pretty and that’s all he means by that is she’s pretty…not that he wants to go out with her.
    Like why is everyone freaking out about this? Just because you think someone is pretty doesn’t mean you automatically want to go out with them. And just like other people said selena had to pick the one that wouldn’t spread so much gossip…..sure you have already seen her say she really likes zayn but he said before she’s not his type…which your “type” doesn’t really count the prettiness of the person haha….so sorry everyone that wants them together it’s not gonna happen….she’s not his type,
    It was just a little game that wasn’t meant to be such a big deal..

  • Clauber

    lol

  • Anonymous

    The Jonas Brothers, Twilight, Justin Bieber & One Direction :)

  • Anonymous

    Calm down! They aren’t dating.

  • Anonymous

    I ship Zerrie hard, but I would LOVE Zaylena!!!!

  • Anonymous

    but he has a girlfriend , this is not helping admist cheating rumors

    poor perrie

  • Anonymous

    mybe it meant to be so why not

  • anons

    zayn should date justin

  • Anonymous

    She’s gonna whore around like her buddy granny swift.

  • Anonymous

    Chill ppl she didn’t have much of a choice:
    Liam and Louis r well…..
    Niall would have stirred up drama
    Harry dated Taylor her BFF so she can’t say him
    Zaiyn was her only choice besides its only nice to return the compliment, she isn’t goin to date him

    Taylor and her have one major difference 4 dating:
    Taylor dated every guy that was willing and played the total of 14 in 3 years
    Selena lets guys like her (prince, Nathan, josh,etc.) but dates if she falls in luv and takes it seriously and has dated technically 1 guy in the last 3 yrs (jb) but 3 in total nick and Taylor but again Taylor was supposedly just a rumor

    So she isn’t horny cause if u go online u won’t find many pics of her kiddin nick Jonas or any of that with Taylor

  • duckyhoward15

    When they asked Perrie about Zayn she said “Erm no comments ” and this was today or las night so thsi says it all

  • duckyhoward15

    I hope so , I will just wait and see