Miley Cyrus @ Mario Testino Exhibit

Also your true sex goddess Miley will be at Elton John’s party tonight!

More pix HERE! Miley flaunted her breasts at Mario!

  • TheSugarVenom

    We all know the haters is just Claudia. She should realize we don’t take anything she says to heart. We know it’s all biased untruthful lies.

    She’s just a fucking joke. She’s a good laugh.

  • TheSugarVenom

    She looks sooooo good

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Her head looks huge. It’s kinda funny, cause this used to be the insult all Miley stans would use for Selena, but now that Miley looks like a bobble head with this hairdo, nobody mentions it and it’s all of a sudden “gorgeous”
    ————

    OMG please. Yes, Selena and her one fan have it so bad, always being treated unfairly.

    Please, what about all the times Miley’s dressed sexy and was attacked being called a slut by you tone-deaf Selena stans and yet Selena dates famous guys for fame, dresses like a slut, and goes naked for her new Rated-R movie and she’s called “beautiful”.

    Selena and her stans are disgusting human beings. Go kill yourself.

  • Anonymous

    laceyxox said:
    All I ask is with all that money… Why can’t she buy a bra and WEAR it…!?!
    ————

    Cuz she doesn’t WANT to!? Duh.

  • TheSugarVenom

    she really looks like a man from behind, well she looks like a man in drag for everywhere!
    ————

    “man in drag”? Lol. I thought GorgeousSelena died and went to hell. I swear her body was thrown into an endless pit a couple months ago. Looks like her evil demon-spirit has resurrected. Brace yourselves kids, cuz a lot of one-sided, made-up bullshit (and horrible grammar that makes no sense) is headed our way!

    Fuck off, Claudia.

  • TheSugarVenom

    Feb 24, 2013 @ 04:15 pm
    BrokenArrow said:
    Calling someone delusional cause we dont share the same opinion is getting really old. Get new words.
    ———–

    Give Claudia a break, “delusional” is the biggest, most complex word her mind contains, therefore she uses it as much as possible. You know, because it makes us thinks she’s… “smart”.

    -TheSugarVenom(xo)

  • Anonymous

    Miley looks HOT on the red carpet!!!!

  • laceyxox

    Yeah it does because I don’t think I should have to be exposed to seeing her tits ever goddamn time she’s exposed to flash on cameras. Stfu anon.

  • laceyxox

    Thank you, captain obvious. >_>

  • Anonymous

    yikes that mess of a face! how can someone say shes looks pretty? hahaha delusional fans!

    Seriously, Claudia, no one cares about your comments anymore. It’s just boring and it doesn’t make sense. You’re so immature that I suspect you might have some kind of mental disorder. Why don’t you go back to your youtube channel where you sing and sound like a whale, while Miley is making a huge success and being rich? Well, then, let’s see who’s the loser and who’s the winner.

  • Anonymous

    Well then, DON’T look at her pictures, simple as that. So u can STFU!!!

  • Clauber

    she looks so beautiful

  • BrokenArrow

    Love her outfit! I dont really like red lipstick but i think it looks good with this outfit.

  • Anonymous

    http://oceanup.com/photogallery?nid=103911&fid=715386
    —-
    ewww and agiand with that outfit??? shes soo ugly!

  • Anonymous

    http://oceanup.com/photogallery?nid=103911&fid=715381
    —-
    yikes that mess of a face! how can someone say shes looks pretty? hahaha delusional fans!

  • Anonymous

    http://oceanup.com/photogallery?nid=103911&fid=715396
    —-
    she really looks like a man from behind, well she looks like a man in drag for everywhere!

  • BrokenArrow

    Calling someone delusional cause we dont share the same opinion is getting really old. Get new words.

  • Anonymous

    shes so tacky and disgusting!

  • BrokenArrow

    You should take drawing classes Claudia, so you’ll learn the difference between a man and a woman since it seems men in Colombia dont look like men or you cant tell the difference between the two.

  • Anonymous

    GorgeousSelena so many rude comments are not neccesary. We get it, you hate her -_- so inmature.

  • Anonymous

    ewww and agained with that outfit??? she’s soo ugly!
    —-
    Repeat mode again claudia. Your spelling and grammar fits you perfectly.

    GORGEOUS MILEY!!!!!!!!

  • Anonymous

    @GorgeousSelena you need to get over it already. This Milet-hating thing it’s like a trauma in your life considering you’ve been doing it since 2010 non-stop. Grow up.
    Do you REALLY think this will change shit and we’ll say “omg Claudia so SMArT! WE alL ShOuLD haTe MileY noW1!” Guess what?: No.

  • Anonymous

    She looks great here! Can’t wait to see her Mario Testino photos in V Magazine, he’s such a great photographer!

  • laceyxox

    All I ask is with all that money… Why can’t she buy a bra and WEAR it…!?!

  • Anonymous

    All I ask is with all that money…Why can’t she buy a bra and WEAR it…!?!
    —–
    WHY???? It bothers you that much, huh.

  • Anonymous

    Her head looks huge. It’s kinda funny, cause this used to be the insult all Miley stans would use for Selena, but now that Miley looks like a bobble head with this hairdo, nobody mentions it and it’s all of a sudden “gorgeous” :P

  • Anonymous

    Hello tacky lipstick and horrid haircut! She has a cute body, though.

  • laceyxox

    Oh no! Are you going o cry if I don’t?!? I’m so scared!!!

  • Anonymous

    She looks nice except for the braless part. Some people look good braless, but she doesn’t. She hangs a little too low.

  • Anonymous

    Selena’s a chipmunck bobble head.

    Miley’s looking mighty fine, HOT, HOT, HOT!!!!!!!

  • thecat61

    ^^^^ STFU ALREADY!!!!!!

    People get arrested for showing too much nudity
    —-
    So a side boob and wearing no bra is considered nudity now, lmao.

  • laceyxox

    Seeing the nipple is? You’re an idiot. Cry about it, saddle bags.

  • Anonymous

    Yeah it does because I don’t think I should have to be exposed to seeing her tits ever goddamn time she’s exposed to flash on cameras. Stfu anon.

    And why does it bother you that much? Stop being so conservative. It’s just a shirt. It’s not like she’s dressed like a whore, we’re in 21th century and you still have this mentality? Or do her tits bother you for some other reason? hmmmmm lol

  • laceyxox

    I’m not conservative, it’s a thing called public decency. People get arrested for showing too much nudity. It’s just awkward. Never said she was dressed like a whore, dunno why you’re being delusional. It doesn’t bother me as much as you make it seem. Sorry I can’t have an opinion. Oh and thanks for the homophobic undertones of that last comment. Maybe you should re-evaluate your views, you’re sounding a bit ignorant yourself. Grow up, you fool.

  • Anonymous

    If Miley not wearing a bra bothers you that much then you better stay away from her red carpet pictures. But I know you won’t cause you’re obsessed with her and her tits.

  • laceyxox

    I’m sorry, who are you? Oh an anon? Surprise. It’s one of the obsessive anon Miley stans that hide behind an anon username. Too bad you’re the one with their panties in a bunch. Or balls. Not sure if you’re male of female… Because you’re a coward.

  • Anonymous

    Gosh, seeing a nipple is not considered nudity. How old are you? 12?
    You’re the only one here who has to grow the fuck up. But fine, if your sweet, naive eyes can’t handle Miley’s tits then go back to the Television and go watch Sponge Bob Square Pants like you always do!

    And by the way, no one here is homophobic, you twat. Nobody insulted anybody, we just said that maybe there’s a reason for you to be so bothered with her tits. But I don’t have any problems with that. The perversion is in the eyes of who sees it. So go away, you pervert.

  • laceyxox

    I’m sorry I still don’t know who you are seeing that you hide behind anonymous. Why don’t you go back to defending someone who doesn’t give a fuck about you instead of arguing with someone who does the same? You’re irrelevant. Maybe if you keep flipping shit about her, she’ll be as famous as she was before.
    You’re freaking out over one damn comment. Do you see how low your life is? Walk around a mall with your nipples visible and see how many looks you get. That’ll prove my point.
    I’ll have you know that Spongebob is hilarious so nice try at that blow.
    As for the other anon, who I’ll assume is you because they can’t grow a pair, you’re still talking?
    Anyone else?

  • Anonymous

    I like her outfit. But that 2nd pic is awkward cuz it look she is rubbing her tits on his face

  • Nicole

    She looks stunning. I love her style and how she takes risks. There will probably be people who will bring up on how it doesnt look like she is wearing a bra (like myself), but all in all she looks gorgeous. No tacky side boob, no nipples showing and her tongue isnt sticking out for once. Im not bashing her, I love Miley. She’s a great role model for teenagers and people who are her age and up.

  • Anonymous

    She looks beautiful. Can’t wait to see her dress at Elton John’s party!.

  • Haylor4lyfe

    She’s so gorgeous. I actually love her hair better short over her weave.

  • Anonymous

    Seeing the nipple is? You’re an idiot. Cry about it saddle bags.
    —–
    OMG, you my dear are a lost child. Still living back in the 19th century. Why don’t you hop into your time machine and head on over to the 21st. century.

    LMAO!!!!!!!!

  • viciousmagic

    She looks amazing! Love this kind of edgy style that she always has had, it kind of inspires me.

  • Anonymous

    i love her outfit , the pants with the shoes are incredible ! she looks amazing !i love miley

  • harish

    Love that Miley’s been friend with so many great artists,Mario is the photographer of Miley’s next photoshoot for V magazine…he is the photographer of royal family since princess Diana…he has been named worlds best photographer…so haters don’t you think Miley will fade she is just preparing to kick ass of people who doubted her.

  • Anonymous

    The lighting in this picture is awesome and her outfit is cute, would look better on someone else though like Natalie Portman or another beautiful celeb.

  • Anonymous

    She looks beautiful!!!!!! :)

  • Anonymous

    This has got to be the first and only outfit I’ve truly loved on Miley. Glad she has some taste left, she has been looking real tacky lately

  • oceanUP

    her and liam project the image of being swingers.. :\