Selena Gomez Come & Get It LISTEN!

Listen HERE! cry moar!

  • Anonymous

    kinda true! i am a TOTAL selenator, but i really was expecting better. i was thinking of a more up to beat. something like that. i its still fine

  • Anonymous

    it will be interesting to hear her attempt at the long note tbh. and this is so different than the teaser, and how she described it as tribal i just can’t. lmao

  • anons

    i like the beat and the song. i want to come and get her pussy.

  • Anonymous

    look at her photoshopped breasts in that picture lol she proved her haters again that they’re haters for a reason lmao

  • Anonymous

    love her but hate the song, selena please make some good music ? :(

  • Anonymous

    there should be more snippets of the intro bit (it rocks haha). i like this song but admit sel should stick to acting, she is the queen of acting and shouldn’t spread herself too thin :)

  • Anonymous

    just as I thought, she sounds worse than ever

  • Anonymous

    She sounds better. Not good, just better.
    Song sucks though.

  • Anonymous

    Well this sure is something that ‘goddes’ of music (LMAO) would NEVER sing ! Song has more autotune than kesha and rihanna lol

  • Anonymous

    i like it, but i dont like the “indian” music in the song, cause it doesnt fit the song, at all :/ although i love the chorus, dubstep-ish ;) it an improvement for her. but i guess it will be better with remix’s xD

  • Anonymous

    Is this seriously what we should’ve been excited for ? Song sucks balls. So not buying this shit :S

  • Haylor4lyfe

    Oh maybe she heard Miley was collabing with Snoop and demanded HWR threw her something more reggae sounding lollll.

  • Anonymous

    @Anons, do you prefer this or Heart Attack?

  • Haylor4lyfe

    Rihanna could make this song a hit tbh.

  • Anonymous

    She can’t even pick a good song. Great job selena,you’re making fun of real music. this is the biggest bullshit I’ve heard lately, even rebecca black would sing this better

  • Anonymous

    Is some kind of Rihanna/Shakira/J.LO reject…

  • Anonymous

    Haylor4lyfe said:

    Rihanna could make this song a hit tbh.

    Queen Rihanna can make EVERYTHING a hit lol.
    The bitch has like 15 number ones.

  • Anonymous

    Well if you have ears you should buy Heart Attack, Demi can at least hit proper notes, Selena can’t do it even on the album, NOT to mention her notes live lol. those aren’t notes at all :D SO yeah, Heart Attack !

  • Anonymous

    I think Rihanna’s name shouldn’t be even legal to mention next to Slutena’s name. That’s a huge insult to the REAL queen Riri

  • anons

    @Anons, do you prefer this or Heart Attack?

    this. i dont like heart attack

  • Anonymous

    Expected alot more from her, since she ‘never worked’ harder for a record.

  • Anonymous

    I hope people will not waste their money on this bullshit

  • Anonymous

    I would rather buy Rebecca Black than this

  • anons

    i put on my raincoat

  • Anonymous

    Anonymous said:

    I think Rihanna’s name shouldn’t be even legal to mention next to Slutena’s name. That’s a huge insult to the REAL queen Riri

    I don’t hateee Selena but Rihanna YES is superior. And her vocals could slay Gomez, too. #RihannaNavy #PhuckYoFaves

  • Anonymous

    Selena a huge advice for you. Stop singing and stick to acting, you can’t sing for shit !

  • Anonymous

    Lmao a Lovatic leaked it. You can look it up in ATRL…

  • Anonymous

    @anons stop asking yourself questions nobody cares

  • Anonymous
  • Anonymous

    Gomez doesn’t even own proper vocals LOL. I can hear Rihanna laughing her ass off at this! #Phuckthisshit

  • Anonymous

    Lol you guys would be raving about this song if anyone else sung it(COUGH MILEY COUGH). It sounds like something Rihanna would do and it has a good beat. You hate Selena so much that it has made you blind. You can hate her, but at least give her music a chance without having your hate for her getting in the way.

    I’m a Miley fan and I don’t hate the song. I just think Heart Attack is cooler. And yes, probably Miley would’ve slayed this.

  • Anonymous

    So then mileys music comes up and everyone is gonna be like “its beautiful”. Thats fine. But you need to stop hating on Selena, everything she does bothers ya’ll , you guys needs to think shes a person jut like any of us. She doesnt want to hear hurtful comments

    Girl, I stan for Miley and even I can say this is better than her song with Snoop. But ain’t better than Demi’s and Miley’s solo efforts. Love You Like A love Song >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Lol you guys would be raving about this song if anyone else sung it(COUGH MILEY COUGH). It sounds like something Rihanna would do and it has a good beat. You hate Selena so much that it has made you blind. You can hate her, but at least give her music a chance without having your hate for her getting in the way.

    I’m a Miley fan and I don’t hate the song. I just think Heart Attack is cooler. And yes, probably Miley would’ve slayed this.

    I’m a Miley fan and I think if Miley even sang this song it would still be SHIT bc this song is so SHIT selena can get better songs honestly

  • Anonymous

    Anonymous said:

    So then mileys music comes up and everyone is gonna be like “its beautiful”. Thats fine. But you need to stop hating on Selena, everything she does bothers ya’ll , you guys needs to think shes a person jut like any of us. She doesnt want to hear hurtful comments

    I read what you said and you’re right. I didn’t insulted Selena here but I will try to being more open minded now on. I mean i love Miley and i hate when they attack her, same when they make fun of Demi calling her “Cutmi” so it’s not ok to shade Selena neither. They’re all deserve respect and have feelings…

  • Anonymous

    i liked rule the world better, idk this isnt a bad song, but i was expecting something a lot better

  • Anonymous

    DEAD at OU giving away the link tho. I thought it was a streaming link lol ^^ anon, i listened to “Rule The World” in the radio the other day :D!!! How crazy is that?
    Btw, i’ll buy Selena’s album if a Selena fan buy Miley’s k xD *blink* *blink*!?

  • yesaella

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AbsHWF3OgEE

    lets take it back to 2008 when she sang for DCOM Movies :)
    i like her voice here lol

  • Anonymous

    OU needs to stop promoting selena’s music. They’re embarrassing themselves.

  • Anonymous

    anon, exactly what i want to say! i remeber she saying that rule the world wont be on the album. but i really want to switch these 2 songs, and let rule the world be the new single

  • Haylor4lyfe

    Lmao she definitely leaked her own song though. Possibly trying to gain the same attention and publicity as Heart Attack when it was legitimately leaked. Not hating at all.

  • Anonymous

    I like the song, I just wish someone with a good voice would sing it because the beat is actually quite nice, especially for the summer.
    I won’t buy it, but will get it for free :P but I will not vision selena singing it while I listen to it.
    And let’s not get started on how she will be terrible when performing this song live…

  • snowflakelove12

    No one calls demi cutmi,,,

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Lol you guys would be raving about this song if anyone else sung it(COUGH MILEY COUGH). It sounds like something Rihanna would do and it has a good beat. You hate Selena so much that it has made you blind. You can hate her, but at least give her music a chance without having your hate for her getting in the way.

    I dont think they hate selena as much as they hate her music and plus i think they have given her ‘music’ too much chance already.

  • Anonymous

    I was thinking she learned how to sing, guess I was wrong for it.

  • Anonymous

    Ok, unbiased opinion: I think it is a ok song but it this the wrong song to Selena’s voice. She should have gone with Rock Mafia, at least they work the musics for her voice

  • Anonymous

    Heart Attack >Come and Get It

    Can’t wait till Miley drops her single I’m sure it will slay Selena too.

  • Anonymous

    I think miley can make this song sound better with passion Selena is just talking she murder the song.

  • Anonymous

    as a wise lady i think she can still produce music like LYLALS but never ever sing it live and stick to acting, modelling or some shit bc you are one hot mAMA

  • Anonymous

    Who cares if it sucks?Dont listen to it then.Lets stop bashing on people . Get lives everyone.

  • Anonymous

    Repeat Repeat Repeat boring

  • Anonymous

    her voice is not good for this song and plus i think if beyonce did this song it would still be shit i mean like this is so bad who even made this

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Who cares if it sucks?Dont listen to it then.Lets stop bashing on people . Get lives everyone.

    why be fake when we should be honest? and criticism is good you know

  • Anonymous

    is this song for justin?

  • Anonymous

    we’ll see what non fans think about this later hmmm

  • Anonymous

    So then mileys music comes up and everyone is gonna be like “its beautiful”. Thats fine. But you need to stop hating on Selena, everything she does bothers ya’ll , you guys needs to think shes a person jut like any of us. She doesnt want to hear hurtful comments

  • lovelife

    people are mean.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    is this song for justin?

    if it is then he shall not ‘come and get it’ just go run away biebs fast

  • Anonymous

    Anonymous said:
    So then mileys music comes up and everyone is gonna be like “its beautiful”. Thats fine. But you need to stop hating on Selena, everything she does bothers ya’ll , you guys needs to think shes a person jut like any of us. She doesnt want to hear hurtful comments

    it’s called having an opinion it’s not hating why would we say ‘OMG lovE IT aAHHHAAHha’ when it really is shit? so she can produce good songs later.

  • Anonymous

    I like this song, who cares who sings it haha

  • Anonymous

    Lol at Demi and miley fans selena can sing better then them and is more talented . Haters

  • Anonymous

    noooope selena can’t sing and the song sucks.

  • Clauber

    I like it. But i dont like the cover, she looks weird

  • Anonymous

    amazing!!!

  • Anonymous

    I only like the bridge.

  • Anonymous

    oh my gosh…
    I’m gonna hide..
    I am not a selenator anymore..LOL

  • Anonymous

    Rule The World is catchier if you think about it. I can’t get it out of my head. But don’t worry Selenators, this song will succeed anyway.

  • Anonymous

    She has been trying to prove something..then it came out that she is so desperate to be in the music industry..oh come on..

  • Anonymous

    I hate her.
    But Iove this song. Oops

  • Anonymous

    LOL.. protect her selenators..

    she might fall so hard..

  • Anonymous
  • Anonymous

    Apr 6, 2013 @ 03:49 pm
    Anonymous said:
    Wow all you haters are really sitting around waiting for the next Selena post lmfao pathetic. The song has a catchy beat! Selena has never claimed to have the greatest voice in the world.. The fact that you losers sit here and talk so much shit is hilarious because she’s making money! Your “opinions” mean nothing! You claim everything she does is a flop but if that were true why is she still getting booked? Why is she making CDs? Why would a company continue to put money into someone who sucks so much? Leave the jealousy and hate and you might just grow up! And hating on her won’t make Miley any better! I mean look at her thinking she’s cool because she collabed with snoop but he hasn’t been cool for years! And promoting drugs to a bunch of kids? Really? that’s real mature! Smh stay idolizing that idiot please! And stay out of Selena posts.. You sound like Fucken idiots lol
    ——
    Selena is worse she promoted sex,robbery,sluttiness,alcohol drugs in spring breakers

  • justthat

    idk it’s not so ‘magical’ as I expected! Maybe the mv’ll help. 2 teasers gave me the totally differnet picture abt the song…the beginning and the end r so separated from the rest! I love her but not this

  • Anonymous

    this is actually horrible.
    didn’t expect much but this is just so bad.
    not even a good radio song like wtf this out of all her songs on her album they pick this one?

    this is honestly so bad her vocals sound even worse than her other songs, lyrics are horrible, WTF IS THIS BOLLYWOOD SOUND, and overall i see this floping.

    and just thinking of her singing this live makes me have secondhand embarrasment.

  • Redirected here

    Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger,
    and I was curious about your situation; many of us have developed some nice
    procedures and we are looking to trade techniques with others, why not shoot me an e-mail
    if interested.

  • Anonymous

    this is actually horrible.
    didn’t expect much but this is just so bad.
    not even a good radio song like wtf this out of all her songs on her album they pick this one?

    this is honestly so bad her vocals sound even worse than her other songs, lyrics are horrible, WTF IS THIS BOLLYWOOD SOUND, and overall i see this floping.

    and just thinking of her singing this live makes me have secondhand embarrasment.

  • justthat

    no, I changed my mind, after 3 times listen to this song, I’M OFFICIALLY ADDICTED TO IT. Selena’s new hit is coming to town. It’ll explode charts\m/

  • Anonymous

    i like the sampling and the beat. she has no voice though…sorry if you’re a fan.

  • justthat

    it’s ok…:)
    Selena dares to try something new, she dares to get out of her comfort zone. I believe this brave move is gonna pay off!!

  • Anonymous

    This is a brave move for selena. The song is very catchy, shes most definetly NOT the best singer out there. Shes okay. && just because shes jot the best songer doesnt mean her music sucks. yhis sof is actually pretty good. Thats about it. – so lets stop sayin hurtful comments. Its good to have constructive critisism, not like “slutlena”

  • Anonymous

    I really like this song :) . Pretty cool

  • Anonymous

    I don’t like Selena, but still, the song is great! I agree with whoever said that someone with a stronger voice should have been the one to sing it. She isn’t doing much with it. Her voice isn’t total shit, but it’s pretty weak. But I like the song in general! Bollywood is the shit.

  • Anonymous

    When I say IS the shit, I mean its good… In case stupid people get confused by what I said ;)

  • Anonymous

    Reminds of of a Rihanna type of song.. ._.

  • Anonymous

    Well i have to admit i’m not suprised at all. Selena is a decent actress and she should stick to it, or keep singing for 13 year old girls who dreamed dating justin bieber. Probably she would never really improve her singing and “songwriter” but she’s not the worse out there.
    I have a theory, all disney stars who seemed to have some talent are slowly fading away or getting caught up in the game, like Demi, she was great (and i’m not saying she’s not) but she was original, different at the beginning now she’s just another pop singer with prefabricated songs (yes, she have some vocals) but that doesn’t make her a better performer or songwriter if she still do that by herself. Then we have the Jonas Brothers, and i’m a long time fan of them, i love them, srsly but Pom Poms is shit. I can’t deny it, what bothers me the most is that I waited more than three years for a song, and that’s what the give me? any of the songs from the tour was better, Let’s go, would done it way better than pom poms, it’s a fun song but not a stupid one.
    Of course, fans or a least most of us are loyal, so yeah, i bought pom poms, and i would do it again. I can understand why selenators come here and fight back. Is how we work.
    And Miley, well, i kinda like her, she’s fucked up but still can make good music, i hope so, Ashtrays and heartbreaks is cool but it’s not her, she’s only a featuring artist, so, guess i’ll wait.

  • Mystiic

    I find it.. catchy.

  • Anonymous

    This is like a Rihanna type dance in other words at first I hate it but somehow I end up loving it…. This legit happens with all Rihanna type songs

  • Anonymous

    HA ! I knew she will suck. This sounds like rejected song from Kesha, thought she learned how to sing. Guess not lol

  • Anonymous

    please stop hatin if you want to be a hater keep it to yourself

  • Tawnya

    Hi would you mind stating which blog platform you’re working with? I’m
    going to start my own blog soon but I’m having a hard time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique.

    P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!

    Stop by my homepage; ontwikkelen website

  • Cara

    When someone writes an post he/she keeps the image
    of a user in his/her mind that how a user can be aware
    of it. Therefore that’s why this piece of writing is perfect. Thanks!

    Here is my homepage: thesimpsonswatchonline.com

  • Shayna

    You can definitely see your enthusiasm within the article you write.
    The sector hopes for more passionate writers like you who aren’t afraid to say how they believe. At all times go after your heart.

    Also visit my homepage; Shayna

  • Keisha

    I could not resist commenting. Perfectly written!

    Here is my webpage :: Publish a free 7 day ad

  • Morris

    Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger, and I was curious about your
    situation; many of us have developed some nice procedures and we are looking to trade techniques with others,
    why not shoot me an e-mail if interested.

    Also visit my page :: Redirected here

  • Reggie

    I have been surfing online more than three hours today, yet I
    never found any interesting article like yours. It is pretty worth
    enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made good content
    as you did, the internet will be much more useful than
    ever before.

    Here is my site :: Reggie

  • Levi

    Amazіng! This blog looks juѕt lіkе my old one!
    It’s on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!

    Take a look at my web site; restaurant vouchers uk

  • Lizzie

    what would the contractor do for you if there is a leak caused by something the installer did incorrectly.
    This will keep your attic cool and dry and it will pull all of the
    hot stale air out of your house and keep your home more comfortable.
    We shall look at another type of building material in the next article,
    straw bales which have been baled into rectangles.

    Feel free to visit my web site … toiture

  • Anonymous

    what a trashy song, stupid selenators will compare this to heart attack , don’t even dare ! that is a song this isn’t .. I don’t even know what the hell this is

  • Anonymous

    DAMN ! She just proved me how she still can’t sing for shit. lame very lame

  • OCEANUP

    anons said:
    i like the beat and the song. i want to come and get her pussy.

    hai anons i like ur new icon :)

  • Anonymous

    somebody please stop this girl from making anymore music, this just hurts my ears :S

  • Anonymous

    After reading the comments I was expecting the worse but I liked it. Oh well, ”to each his own”.

  • Anonymous

    Sorry OU but your ‘goddes’ sucks balls. She is a total joke.

  • Anonymous

    i am so not buying this shit lol

  • Anonymous

    SRSLY? I looooooove you selena, but what is this? I’ve been excited for long weeks and didn’t expect it to be like this. You were improving and then you give us this autotune music. Just as you were proving to the haters that you can sing, you make us excited about you “returning to music” and then we hear this from you.

    Much to our disappointment. Sorry Sel, just telling the truth. Still love you though ;)

    – Selenator for 5years.

  • Anonymous

    is this a joke ? i expected this will be a ‘hit’ from your goddes :O

  • kristin6410

    this song isn’t terrible but I wouldn’t play it over and over again

  • Anonymous

    snowflakelove12 said:

    No one calls demi cutmi,,,

    Sorry, i just heard some people calling her like that in another music forum but it’s ok don’t worry, i was overreacting :)

  • Anonymous

    Rule the World is so much better. A hundred times better. Should’ve been her single ://

  • OCEANUP

    it’s so beautiful that i am crying!!

  • Anonymous

    haahahhahahaahhahaahhhahhahahahahahaha you should be crying because it sucks lol ocean up officialy is a selenator who thinks she can sing fuck off faggots

  • Anonymous

    Wow all you haters are really sitting around waiting for the next Selena post lmfao pathetic. The song has a catchy beat! Selena has never claimed to have the greatest voice in the world.. The fact that you losers sit here and talk so much shit is hilarious because she’s making money! Your “opinions” mean nothing! You claim everything she does is a flop but if that were true why is she still getting booked? Why is she making CDs? Why would a company continue to put money into someone who sucks so much? Leave the jealousy and hate and you might just grow up! And hating on her won’t make Miley any better! I mean look at her thinking she’s cool because she collabed with snoop but he hasn’t been cool for years! And promoting drugs to a bunch of kids? Really? that’s real mature! Smh stay idolizing that idiot please! And stay out of Selena posts.. You sound like Fucken idiots lol

  • Anonymous

    I can’t wait for her little fans to star writing shit like she improved singing or it is a great song. Lol. Calm down kids, she sounds the same, autotune and a shitty produced song she only picked. Let’s sit and wait for her to sing it live and we will all turn deaf. :D

  • Selenator number 1

    She has more fans now that she branched out beyond Wizards for your information and her range is probably from 12 year old girls to like people in their late 20s early 30s and she appreciates each one of her fans the same so don’t be so nasty.

  • Haylor4lyfe

    ^ Priscilla gerl is that you?

  • Anonymous

    love it. Heard it on her tumblr. stillrusso.tumblr.com

  • Anonymous

    Haylor4lyfe said:

    ^ Priscilla gerl is that you?

    Lmao

  • Anonymous

    Cum And Get It (Herpes)

  • Anonymous

    anons said:

    @Anons, do you prefer this or Heart Attack?

    this. i dont like heart attack

    judging you. ily tho.

  • Anonymous

    Oh not again :O this girl needs to stop her singing career right now !

  • Anonymous

    fuck heart attack bitch looks like shes about to have one.

  • anons

    @anons stop asking yourself questions nobody cares

    im not even asking myself anything

  • Anonymous

    I’m ashamed of being a Selenator

  • Anonymous

    LMAOOOOOOOO

  • Anonymous

    Well, that makes two of us!

  • Anonymous

    Haylor4lyfe said:
    Oh maybe she heard Miley was collabing with Snoop and demanded HWR threw her something more reggae sounding lollll.

    Hahahahah lol actually yeah this makes sense haaHAHHAH

  • Anonymous

    Anons put your tumblr here.

  • anons

    Anons put your tumblr here.

    why

  • Anonymous

    Used to defend her singing, but now it has became pointless.

  • Anonymous

    she can’t even pick a good song she has like 10 producers and song writers what the fuck is this selena ?

  • yesaella

    hm. didnt know what to expect. not saying its the best. but im not saying its horrible either. the back beat is legit though. as for the vocals, well shes not a singer so idk why you guys are expecting so much of her?
    although i would agree with others when they say she should concentrate on acting. shes got potential there

  • Anonymous

    maybe she chose this song so she’d have a reason to act sexy and slutty on the music video (bollywoooood)

  • yesaella

    btw why are demi selena and jobros all doing the same thing? ive been fangirling over the avengers for the past while so idk whats up right now?
    why are they all suddenly doing a #countdown and releasing their new hit in early april? and making ‘teasers’ and giving music videos?
    is there a contest or something? like did they actually meet up to discuss how theyll do this or are they just ripping off each other lmao
    cause i know for other songs they didnt do it like this…

  • Anonymous

    Anonymous said:
    she can’t even pick a good song she has like 10 producers and song writers what the fuck is this selena ?

    she should’ve chosen songS like LYLALS

  • Anonymous

    Let’s admit it. She sucks

  • Anonymous

    http://wwwg2.rockdizfile.com/d/volkmbjgfp4r2ge4n7crwf32khj4i4mj6yep4rlp7olorfku4y5qln7g/Selena%20Gomez%20-%20Come%20and%20Get%20It%20(Full).mp3

    download link for those of you who don’t wanna spend $1.29. it’s a good song but nothing special

  • Anonymous

    Lmao and her fans said she was gonna slay miley and Demi ? Lol suuuurrrreee

  • Anonymous

    yesaella said:
    btw why are demi selena and jobros all doing the same thing? ive been fangirling over the avengers for the past while so idk whats up right now?
    why are they all suddenly doing a #countdown and releasing their new hit in early april? and making ‘teasers’ and giving music videos?
    is there a contest or something? like did they actually meet up to discuss how theyll do this or are they just ripping off each other lmao
    cause i know for other songs they didnt do it like this…

    Jobros were planning new music since a long time ago tho, then came demi… and idek why all of the sudden dis gurl selena decided to release a single lyke out of noWHERE

  • snowflakelove12

    I liked the teaser 2 better :/
    I dislike her but I kinda can tolerate the song :D

    But I LOVE the soft echo sound at the beginning who is it? they sound beautiful!!

    but it does sound tribal so gotta give her some props ..nah the lyrics are stupid 10 points for Selenador

    BTW why are all the songs so far not catchy and make you feel like ‘K but I’m never EVER listening to this AGAIN

    I mean heart attack is shiz, i can’t listen to it much but this is just…HEADACHES YOU GIVE ME HEADACHES

  • Anonymous

    I will laugh so hard if her fans try to say this is gonna be a hit song. Just sit your asses down, your selenita can’t sing for shit or even act that well.

  • yesaella

    yesaella said:
    btw why are demi selena and jobros all doing the same thing? ive been fangirling over the avengers for the past while so idk whats up right now?
    why are they all suddenly doing a #countdown and releasing their new hit in early april? and making ‘teasers’ and giving music videos?
    is there a contest or something? like did they actually meet up to discuss how theyll do this or are they just ripping off each other lmao
    cause i know for other songs they didnt do it like this…

    Jobros were planning new music since a long time ago tho, then came demi… and idek why all of the sudden dis gurl selena decided to release a single lyke out of noWHERE
    ———–
    oh yeaaah thats true! i did hear the brothers and demi promoting it a while before. lmfao selena felt left out i guess…or maybe putting her music out around the same time as them creates hype [[it actually did]] so people will check it out….hm….

  • Anonymous

    Don’t forget she is all badass now since her lame movie came out and she dumped Justin Bieber and is popular now because she dissed him and his haters love her. Demi is much more talented but not as popular why?Becase Selena dated Justin, don’t tell me he didn’t make her more famous that is just bullshit. Demi writes some of her music Selena?Never, she still sucks and needs to stop music because she can’t sing at all.

  • snowflakelove12

    sorry I meant

    10 points FROM Selenador

  • Anonymous

    I am so sick of this girl getting so much attention for nothing. Actually not nothing, she was smart enough to have a very famous boyfriend ! Demi and Miley are so much better singers than her, she can’t hold a high note without sounding it is her last breath. Why doe s she even have a record deal ? JUST WHY ?

  • Anonymous

    I am so turning a mute if this comes on the radio !

  • Anonymous

    anons said:

    Anons put your tumblr here.

    why

    talk to me then. what’s ur tweetah!?

  • Anonymous

    She just confirmed why I hate her, she has no talent. No wonder why she is a joke, this is just embarrasing.

  • Anonymous

    why are they all suddenly doing a #countdown and releasing their new hit in early april? and making ‘teasers’ and giving music videos?

    Well, there’s no competition right now but i don’t WHAT Hollywood Records was thinking to put Demi and Selena against each other lol the Jonas meh I don’t know. A funny coincidence or a marketing plan!.

  • Anonymous

    oh just what i’ve expected from her , another lame song that will be a flop

  • Anonymous

    I hope Demi wins her, because she has a great voice of what Selena can just dream of. She doesn’t even deserve to have a record deal, she fucking sucks :o

  • Anonymous

    I can be huge. Depends on the music video and performances

  • Anonymous

    Anonymous said:
    I can be huge. Depends on the music video and performances

    ‘I’ ? Selenurr is dat u gurl

  • Anonymous

    And this is the year when this bitch will finally be removed from music industry. Miley and Demi will destroy her (let’s hope se) you know she was dating bieber so people know her more lol

  • Anonymous

    My dear, your live performances turn people deaf , sit your ass down :D

  • Anonymous
  • Anonymous

    it makes me sad tho, he could do so much better than her, if he dated demi she would never do what selena did to him :S but hey let’s hope people will turn to some good music and not this shit here! Demi rocks and Miley too :) (I’m a lovatic but respect miley too )

  • Anonymous

    You complain but you all cant get out of Selena’s ass. Why do you think OU would stop post about her when her post are so sucessfull here? Do you think they care if it is haters or fans accessing?

  • Anonymous

    This girl needs some vocal lessons

  • Anonymous

    Dude, just read the comments on this post. I kinda feel sad for her, no one likes her music. Wanna know why? Because she does suck.

  • Anonymous

    :D
    just wait and see who will be huge this year ;)

  • Anonymous

    comments on a site know for being filled with Selena’s haters? No, I don’t take it seriously. You don’t should too. Just wait and see.

  • Anonymous

    I guess you’re just another 12-year old Selenator who doesn’t have ears and thinks she actually can sing? Damn, how many brainwashed fans thins untalented girl has ? Lmao, sit your ass down, she is flopping since her first album.

  • Anonymous

    YOU DONT EVEN HAVE TO FUCKING LIKE SELENA YOU KNOW COME AND GET IT WILL BE EVERYONES JAM ????????????

  • Anonymous

    Rihanna rip off Amirite? Also, this cultural appropriation is killing me. No selena, the style is INDIAN, NOT TRIBAL! What a racist.

  • ceeeral

    well, i can’t say i hate it.. after a couple listens i think i love it?!?! don’t know why people are hating it so much.. but then again half of you selena haters will hate anything and everything she does.. so..

  • Anonymous

    i like selena, but the lyrics in this song are so boring and vague and cliche

  • Anonymous

    Sounds like a demo for a Rihanna song :/

  • Anonymous

    what a annoying voice and song

  • Anonymous

    idek what genre this is?? bollywood??

  • Anonymous

    gonna be overplayed on radio disney get ready 12 years old

  • Anonymous

    why is the picture below the pics of selena wearing a bikini necessary what is that even..

    some weird ass quote lol

  • Anonymous

    this is so trashy i can’t even ..

  • Anonymous

    i can’t differentiate between OU’s comments like

    now i dont even sure they like her lol

  • Anonymous

    OU likes access to their site. Nothing more.

  • Anonymous

    she really sounds bad, i was thinking she improved her vocals? what the hell is this? she can’t sing come on…

  • Anonymous

    this is awsome !!!

  • yesaella

    Anonymous said:
    Anonymous said:
    I can be huge. Depends on the music video and performances

    ‘I’ ? Selenurr is dat u gurl

    ——–

    LMFAO :’D

  • Anonymous

    the only way you can be huge is if bieber puts on your sex tape

  • Anonymous

    After hearing this song….I’m a proud hater!

  • Anonymous

    omg you guys… shut up!

    is like you are expecting her to be an opera singer.

  • Haylor4lyfe

    She was handed gold with LYLALS tbh and even that didn’t make top 10 so I don’t see this being a massive hit.. Who knows, maybe some dubstep dj will take it and make a rad remix but as of right now I’m critical about it! OMG who knoooowwzz.

  • Anonymous

    WOHOOOOOO SELENA MADE ANOTHER AUTOTUNE TRASHY SONG

  • Anonymous

    ok this is song is very catchy..
    but indeed she isn’t the best singer (for this song or in general)

  • Anonymous

    why does a girl like this have a singing career? ariana grande has such a great voice but doesn’t get such attention -.- fuck this society

  • Anonymous

    i still don’t get that weird ass quote ‘heavan cries… baby twinz’ what even

  • Anonymous

    this is very bad, sorry selena I use to like your songs..

  • Anonymous

    guys guys i just realized what if selena and taylor are lesbian for each other and all those boys were just their beards omg

  • Anonymous

    I think is up to radio stations make it a hit or not.

  • Anonymous

    That’s because Ariana didn’t date Bieber or Nick Jonas and hung out with Taylor Lautner( at the time when they were huge) also doesn’t hang out with famous ‘friends’ like Taylor Swift. She is nothing but a user, dumps you right after she gets what she wants

  • Anonymous

    bc now both selena and taylor are single were this planned or something

  • Anonymous

    If I owned a radio station I would fire everyone who would play this song without me knowing because it sucks. I would use my crowd lol

  • Anonymous

    Anonymous said:
    bc now both selena and taylor are single were this planned or something

    i meant *was omg crying on my grammar

  • Anonymous

    when this song will be on itunes it will be probably be rated 3 stars overall except selenators are gonna be strong enough to make it 4 stars

  • Anonymous

    oh no selene this is very bad please stick to acting :(

  • Anonymous

    Watch the new video of Jonas Brothers, Pom Poms http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AHitulGaS9k #JBPomPoms

  • Anonymous

    actually idgi ‘come and get it’ come and get what pussy ass taco sombrero??

  • Anonymous

    Please somebody tell her to stay away from music, this is so bad I can’t even :S

  • Anonymous

    I think Bieber will soon be very ashamed of dating her lol

  • Anonymous

    after listening to this now im even more sure that this year will belong to miley idk tho im probably being a bit biased bc im her fan

  • Anonymous

    I feel bad for her fans seriously they are so delusional and getting excited over this bullshit !

  • Anonymous

    Selena is not even singing she talking? What the heck? And the slow tone sound weird when they put in the middle of the sun tribal to my ears omg! She can’t sing obviosly anyone can sing get get get get my vajaja come get my vajaja nan anananana

  • Anonymous

    Selena is not even singing she talking? What the heck? And the slow tone sound weird when they put in the middle of the sun tribal to my ears omg! She can’t sing obviosly anyone can sing get get get get my vajaja come get my vajaja nan anananana

  • Anonymous

    Selena is not even singing she talking? What the heck? And the slow tone sound weird when they put in the middle of the sun tribal to my ears omg! She can’t sing obviosly anyone can sing get get get get my vajaja come get my vajaja nan anananana

  • Anonymous

    too bad she didn’t even thank him for making her big enough to get all these brainwashed fans to listen to her bullshit, she sucks seriously :O

  • Anonymous

    she is a joke, sorry selenators but she is :D let’s hope she will stop making music very soon

  • Anonymous

    i dont get why u guys are saying ‘hoping she will stop making music’ bc she has never really made any music

  • Anonymous

    no srsly why did she choose this song she couldve chosen other songs sigh

  • Anonymous

    Kesha wannabe why can Selena be original why she always trying to steal other artist stuff ugh, she even try to sound like Kesha this why people don’t like her she a rip off

  • Anonymous

    THIS! She doesn’t make shit !

  • Anonymous

    LMAO HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAH BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURN

  • Anonymous

    hahahahaahahaahhaahhahahaha you’ve made my day LOL !!

  • Selenator number 1!!!

    OMG SELENA THIS SONG IS AMAZING I don’t care what any hater says about you or your music you make amazing songs that we can dance to and love. I literally just started jumping up and down it’s such a great song I can’t wait to buy your album I’m gonna like invite all my friends over and have a party to celebrate!! Hahaha xox your biggest fan

  • Anonymous

    I hope she will flop with this, because this song does not deserve any attention, it is very bad and weak vocals ! I don’t like Demi at all but Heart Attack is awesome, catchy and amazing vocals even live !

  • Anonymous

    I’m going to play devil’s advocate. I don’t hate the song, I thought it was very interesting. However, Selena doesn’t have a strong enough voice to really bring it to life. I could imagine Miley bringing some really powerhouse vocals on this. I can hear the autotune in Selena’s voice with the strange inflections. The song is too big for her.

  • Anonymous

    Let’s be honest, for her voice EVERYTHING is too big.

  • Anonymous

    Didn’t selena say that taylor approved of her music.

    This song is just plain BAD!!!!!!!!!

  • Anonymous

    ‘It’s going to surprise people in a good way.’ no selena no you dont understand

  • Anonymous

    Rihanna should sue Selena for stealing her stuff

  • Anonymous

    terrible

  • Anonymous

    Y’all be crying when it’s number one Itunes when comes out.

  • Anonymous

    Yeah sure it will be rated 2 or 3 stars, she sucks another delusional 10 year old selenator? In’t it your time for bed girl?

  • Anonymous

    GUYS GUYS I THINK SELENA ACTUALLY DID CHECK THIS POST I MEAN SHE JUST POSTED A VIDEO SAYING THIS SONG GOT LEAKED AHAHAHHAHAHAH

  • Anonymous

    I prefer miley and snoops song

  • BrokenArrow

    I thought it would be catchier cause she usually makes catchy songs. I like it tho.

  • Anonymous

    Lol you guys would be raving about this song if anyone else sung it(COUGH MILEY COUGH). It sounds like something Rihanna would do and it has a good beat. You hate Selena so much that it has made you blind. You can hate her, but at least give her music a chance without having your hate for her getting in the way.

  • Anonymous

    she seriously needs to learn how to sing, all this autotune lol no just no selena