Justin Bieber CANCELS OMAN Concert

686f3f8ca6ae11e28ed122000a9f1311_7


Justin Bieber has canceled his May 6 show in Muscat, Oman and offered refunds to disappointed fans. Bieber has added a second show in Dubai on May 5 in lieu of the canceled Oman gig. A statement from local promoters, Alive Entertainment, reads:

‘[We] regret to announce that the Oman show will no longer take place [and] due to overwhelming regional demand, a second show in Dubai has today been announced for May 5th.’

Fans with tickets to the canceled Oman show can either apply for refunds or swap their stub for a seat at the additional Dubai show. The cancellation is the latest blow to Bieber’s world tour following a rocky leg in the U.K., during which he faced stinging criticism for leaving fans waiting for almost two hours at a show in London.

  • whop

    Flopin Bieber is done, he just needs to go away already cause we’re all tired of him and his garbage, his expiration date seems to be really soon.

  • Anonymous

    ^ your fucking retarted. He doesnt determine whether shows are cancelled or booked. Your making uP more excuses to hate him as always.

  • Anonymous

    Lol and how do u know this is because of ticket sales? Oh right cause y’all obviously know everything.

  • Anonymous

    whop said:

    Flopin Bieber is done, he just needs to go away already cause we’re all tired of him and his garbage, his expiration date seems to be really soon.

    He’s not flopping. He had a number one album like two months ago.

  • Anonymous1

    Oh, but i thought this tour was “sold out”? LOL

  • Anonymous

    Interesting. Another cancellation? He can’t claim these are scheduling conflicts after the tour is underway. Some bands are forced to move dates before a tour starts due to venue issues and low ticket sales. But you usually don’t see a performer cancel during a tour unless they are ill or have a family emergency.

    Is the 2nd or 3rd concert he’s cancelled on this tour?

  • Anonymous

    Of course he does have a say on that! He will be the one “performing” (even if its a fact that what he only know is to lip-sync!) so everything will depend on him. What do you expect from that scumbag? A disgrace to the already troubled music industry.

  • Anonymous

    I hope you all know that Justin doesn’t have say over what shows are booked and canceled right?

  • Anonymous

    Oh snap I’m from Oman and I know that there’re waiting for him for so long there gonna be sooo dissapointed.

  • Anonymous

    Wow, what a total cunt he is.

    Cancelling a date in one city, only to book the SAME DATE in another city??! Why, just because he wasn’t sold out in Oman but could be sold out in Dubai??!?!

    What a money-grabbing whore piece of shit.

  • Anonymous

    That photo isn’t cute…is kinda of creepy of him to post it tbh.

  • Anonymous

    That photo isn’t cute…is kinda of creepy of him to post it tbh
    ___

    He’s a creepy person

  • Anonymous

    He’s a creepy person
    ==

    True… a creepy annoying person.

  • Anonymous

    HA lets be real its cause of low ticket sales, First Portugal now Oman, wonder which next country with smart people won’t waste their money on this brat.

  • SoHipster_

    Its weird somehow (the pic) :|
    And it just looks like him & selena