Selena ‘I Ran Away From Jennifer Aniston’

Selena Gomez revealed she’s called on her BFF Taylor Swift to help her write a song about Justin Bieber. Sel told Ellen: ‘Yeah, she obviously has her own technique to it that works so well with her and she just knows how to make hits.

I like to keep things a little more internal & that’s just because I’m trying to dabble into it a little bit more and she’s helped me actually, giving me great advice on how to do that.’

  • EAT SHIT AND DIE!

    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!
    SELENA HATERS ARE FAGGOTS AND ALL NEED TO DIE A SLOW AND PAINFUL DEATH! I WANT TO WATCH ALL YOU COCKSUCKERS SUFFER!!!!!

  • Anonymous

    What in the world is it with you people? If you hate her so much then why did you guys even watch the damn video or read the article? And it’s true Selena doesn’t always act like a twenty year old but is that such a bad thing? What’s wrong with that? Big deal, she bashed Bieber but come on! Any girl would bash about her ex. You guys are just haters be hateful.

  • SoHipster_

    Apr 20, 2013 @ 12:00 am
    Anonymous said:
    What in the world is it with you people? If you hate her so much then why did you guys even watch the damn video or read the article? And it’s true Selena doesn’t always act like a twenty year old but is that such a bad thing? What’s wrong with that? Big deal, she bashed Bieber but come on! Any girl would bash about her ex. You guys are just haters be hateful.

    Agree.
    Cause the bashing on bieber and every ex does that. Well yeah but we dont get back together with them….(just cause our shit flopps)

  • Anonymous

    I’m sorry but “faggot” is not an insult unless you are a homophobic maniac. Try again.

  • Anonymous

    I’m sorry but faggot is not an insult unless you are a homophobic maniac.

  • Anonymous

    wow selena is soooooooooooooooo fake i wonder why nobody loves her

  • Anonymous

    YOU’RE A PIECE OF SHIT!

  • Anonymous

    wow you just burnig inside because selena is fake person sorry but thats the truth and selena she not owns what a retard you are besides she is a bitch she thinks she is better to anyone well is not true she is sooo low thats why nobody likes her selena is shit as a person

  • Anonymous

    a im tired of her atitude selena wants people like she is nice person but she is not what retard

  • Anonymous

    I guess hating on selena is a cool thing to do nowadays. Fucking jealous pieces of shit! YOU’RE ARE A BUNCH OF FAGGOTS! YOU CAN ALL FUCK OFF AND DIE A VERY SLOW AND PAINFUL DEATH!!!!!! SELENA OWNS YOU ALL!!!!!!
    —–
    Someone needs some ANGER management therapy!!!
    HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    So pretty but sooo irritating lately.

  • OCEANUP

    it will be sad if she’s really in norway having sex with bieby

  • Anonymous

    Why does she act like a little girl?

  • Anonymous

    She is very Inmatured she don’t act her age she acts like a 10 year old,grow up selena

  • Anonymous

    Lol she went back to bieber because nobody cared about her flat ass she needs him, bieber don’t be stupid she is using you! The minute she thought she was going to be huge with spring breaker she gave you the boot in your ass, now she realize she a nobody since everything she has done has flopped without you,don’t be stupid Justin she just using you!

  • Anonymous

    Why does she act like a little girl?
    —–
    Because she is!!!

  • Anonymous

    I guess hating on Selena is the cool thing to do nowadays. Fucking jealous pieces of shit! YOU’RE A BUNCH OF FAGGOTS! YOU CAN ALL FUCK OFF AND DIE A VERY SLOW AND PAINFUL DEATH!!!!! SELENA OWNS YOU ALL!!!!!

  • Anonymous

    why does she keep doing that when she meets someone famous
    is it cause she doesnt want to let them know that she is huge flop????

  • Anonymous

    No need to post about the same topic OU