• Anonymous

    wow what a slut hahahaha

  • Anonymous

    Lol stop kissing ass justin. You’re a little bitch. All believers are fags

  • BrokenArrow

    i dont think he’s that stupid

  • Anonymous

    Uh, fuck you. Lol

  • Anonymous

    She’s ugly as FUCK!!!!

  • Anonymous

    i’m going to kill myself

  • Anonymous

    justin u r a liar and ur so hateful and ugly to do this. i am going to swallow pills and kiquor abd go a wa y

  • Anonymous

    Justin, you have gone full retard…

  • Anonymous

    Whatever that tattoo is, it is HIDEOUS. If Justin’s going to get a bunch of tattoos, he should get a skilled tattoo artist at least!! Does he know this is permanent?

  • Anonymous

    I love that even when HE gets a tat of HER, she is still to blame…lol. I love the power you guys give her. Like she has the mind power to sway him into this. and she is thirsty? Please someone clear up that logic for me

  • Anonymous
  • Anonymous

    maybe is miley xD

  • Anonymous

    i’m going to kill myself i’m going to kill myself i’m going to kill myself i’m going to kill myself

  • Anonymous

    NO PLEASE DONT COMPARE TO MILEY TO THAT MONSTER BECAUSE MILEY IS NOT A FAMEWHORE LIKE HER SO PLEASE

  • Anonymous

    lol it was based on this pic. you even can see the tits lmao!

  • Anonymous

    Total, utter stupidity if this is real. Unless it’s drawn or one of those tattoos you put on and take off at night.

  • melodyzzk

    But that won’t be enough can provide relief when the car needs an instantaneous repair or perhaps you cant get moving, or the monthly bill is imprinted in reddish and flows overdue Credit is an extremely crucial piece of present day global economic system payday loans The following reason is to lead a lifestyle without any inner development, to guide a life inside tune with the remainder of the bulk in the world, without any conscious self-analysis in what one really and essentially needs or maybe does not need for your happy plus peaceful existence in this world You can apply with us either through on the web or telephone

    The important thing to keep your momentum planning is not allowing distractions intrude You’ve got kids to give, and the gas tank is nearly empty

    And then if and when the time can come that you simply won’t be able to go on with this anymore, they will take your total paycheck after which demand others, which you do not possess Several luxurious homes utilize sleigh beds that are more functional as opposed to being troublesome

  • Anonymous

    I think this is cute. The fact that he got a tattoo shows that he cares and loves her. I ship them.

  • Anonymous
  • Anonymous

    i’m going to kill myself i’m going to kill myself i’m going to kill myself i’m going to kill myself
    ——-
    kill yourself, please!

  • Anonymous

    if thats meant to be selena…bieber better get his money back. CUS THAT LOOKS LIKE SHIT

  • Anonymous

    It is not Selena :) He might be dumb but not this much. It is his zodiac sign with some wings or I don’t remember but I’ve read what it is about so get over it. He isn’t THAT stupid and it looks ok to me. Better than harry’s stupid butterfly and shit lol

  • Anonymous

    He is starting to look badass now lol if his fa ce changes a bit ( because he has baby face ) he will finally look like a real man :D

  • Anonymous

    http://data.whicdn.com/images/59420449/large.jpg I kinda like his tattoos they look cool to me and Jesus is like wow this one selena look a like sucks kinda but others are good

  • Anonymous

    http://data.whicdn.com/images/59419132/large.jpg also here they kinda look good little bit like a zoo but hey it is his boy stop bragging around :D

  • Anonymous

    no it is her. he’s dumb and does drugs, abandons a baby monkey in a foreign country, spits on neighbors, pushes paps, strips in front of young girls, drives recklessly, has user friends, and i can’t remember more but there are many more

  • Anonymous

    looks like a child’s messy drawings

  • Anonymous

    You are probably a dumb 12 year old . Gtfo little kid, that is obviously not her. He does not do drugs, he smoked a blunt you know a weed it is not a drug it is a fucking plant maybe google something before you talk shit about it, and if you’re dumb enough to believe in sizzurp rumors I’ll just leave it to your stupid ass then. Spitting on neighbor was never confirmed that it actually happened, wonder why you don’t hear about it anymore? Probably he proved he never did it so the guy hasn’t talked ever since because it is obviously a lie. Strips for young girls ? That’s to dumb I won’t even respond to that. Driving recklessly isn’t something so unusual, we all drive like that sometimes, and also you’re not in a position to talk about his driving because if he was such a problem he would be in jail for his driving, obviously another lie or maybe true but they made it sound bigger than it is. User friends are his own business and his own life he’ll hang out with people he wants. Stop being damn ignorant and move on with your boring life if you don’t like his ass then don’t read and ignore it. Simple as that, your comment is a typical Bieber hater who is clearly having some problems.

  • Anonymous

    Oh and I’m not a Bieber fan at all, I just happen to be a normal person not an ignorant asshole like you judging and believing every shit they read. He might be a douche sometimes but you clearly don’t know him just like none of us does so stop your bullshit.

  • Anonymous

    fail

    you missed the monkey part and the rest was wrong

  • Anonymous

    you’re so strong. normal people are so cool

  • Anonymous

    Oh I’m sorry my friend. Yeah the monkey stuff is pretty hilarious to me he did that without thinking about it at all, probably a mistake he hopefully won’t repeat. The rest is just right , you just mad cause you know I’m right. Move on with your stupid ignorant ass, I’m done here thanks

  • Anonymous

    good job buddy

    you really represent normal people everywhere

  • Anonymous

    Why the fuck are you all bragging around over his damn tattoos? Oh so he is a douchebag for tattoos? Alright we are all douchebags then, I’m 21 and I have 16 tattoos it is my body and I do with it what I want! It is just tattoos milions of people have them , so it is his decision! Get the fuck out if you don’t like them nobody is forcing you to read about him or pay attention if you hate him so much. I like his tattoos at least some of them have meanings not like harry styles with that stupid butterfly.Damn his haters are worse than his fans lmao stop being so damn ignorant

  • Anonymous

    tattoos are dumb but his tattoos are just like 10 year old’s drawings. he must think they’re so amazing because he’s doped all the time

  • Anonymous

    It’s still his choice and he is getting them, why bother ? He isn’t affecting your life with getting them.

  • Anonymous

    i can say what i want. stay normal.

  • Anonymous

    Then don’t look at them or ignore it. Dude milions of people get tattoos and it is like such a normal thing to have it today. Just because you don’t like persons tattoos why talk shit about them? It is their choice let them be they’re not affecting you or forcing you to get one.

  • Anonymous

    To me looks like people hate tattoos just because bieber got them because they hate him lol of course they should get over it if someone likes tattoos it is their thing and if you don’t your thing too stop bragging around like it is a crime to get a damn tattoo !
    _

    Dude, I have a tattoo, I simply said I don’t find this one nice, it’s ugly.

  • Anonymous

    did a kid draw this ??

  • Anonymous

    WTF?! Lmaoooooooooooo if it’s real.

  • Anonymous

    She looks like a baby sofia vergara..thats not a compliment

  • OCEANUP

    hopefully these are fake he looks horrible

  • barbiescunt

    Omg stop.

  • SubwayToVenus

    I don’t think so.

  • Anonymous

    Omg what an ugly tat!

  • Anonymous

    woah if that’s legit et a better tattoo artist… looks like shiattt

  • Anonymous

    if thats meant to be selena…bieber better get his money back. CUS THAT LOOKS LIKE SHIT
    _

    That one is horrible, he better get that fixed or something.

  • Anonymous

    LOL at people fighting over his tattoos and how they look. He got it ,it is his own thing why you so obsessed with what he does? If it sucks to you it doesn’t suck to him you’re becoming pathetic. Just saying

  • Anonymous

    you’re so smart and normal

  • Anonymous

    Oh come on PLEASE ! It is his body, he is getting them why just why are you so getting upset over HIS tattoos? Some look quite nice to me, he likes them and I think he doesn’t really give a shit what you all think about them. I have a friend who is all in dumb tattoos that doesn’t make him a bad person, he just likes them and to him they’re good and have meanings. Coming here on OU just makes me sad to see so many stupid and ignorant people hating over everything these celebrities do. Harry’s choice was that butterfly no matter how stupid it is, he likes it. Just stop this damn hate guys seriously :S

  • Anonymous

    Exactly. Wondering why make a big deal about it like he killed someone lmao

  • Anonymous

    no. do i want to see people walking around like billboards for their fantasies? no.

    you can live with me showing my hate for your tats while you show your love for your tats

    not everyone will be ‘nice’ to you

  • AnonymousHaterzSuckAlways

    Flawless love da haters makes me feel better about my life thanks haters 4 making laugh. Keep on hating cause all ya will ever do is that and never b famous only come and comment on a crapy gossip site lol ufff. Oh yeah and reply on comments that u don’t like .

  • Anonymous

    http://data.whicdn.com/images/59405711/large.gif his ass is bigger than selena’s ass LMAO

  • Anonymous

    It is just a tattoo get over it people, he isn’t that dumb to get her face on his body he knows she will probably dumb him again when she has a new movie coming out ;)

  • Anonymous

    Yeah it’s HIS body, no shit, doesn’t mean I or anyone else can’t give their opinions on the tats. YOUR opinion is that you like them some others don’t feel the same. You want them to get over it but why don’t you instead.

  • Anonymous

    To me looks like people hate tattoos just because bieber got them because they hate him lol of course they should get over it if someone likes tattoos it is their thing and if you don’t your thing too stop bragging around like it is a crime to get a damn tattoo !

  • Anonymous

    If she knew he was getting this she is the biggest asshole ever.

  • Anonymous

    WHAT A PROSTITUDE

  • Anonymous

    Wow he is fucked and she is thirsty as hell.

  • Anonymous

    I don’t think it is for selena LMAO! But I kinda like it, looks like a girl with angel wings maybe it is his zodiac sign or something? Not everything he does is for Selena at least I hope he is not that dumb to tattoo a girl who dumps him and plays games with him