Miley Cyrus MAXIM JUNE SCANS

mileymaximjune

  • Anonymous

    She’s sexy :)

  • Kendrick

    Hey I know this is off topic but I was wondering if
    you knew of any widgets I could add to my blog
    that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Feel free to surf to my blog: Kendrick

  • Anonymous

    SlimShady said:
    I FUCKING HATE THAT PHOTO!!! Who dafuq wears shit like that over their ass????!?

    ————

    agreed. with people already getting so butthurt over her winning, they definitely didn’t choose pictures to help her case. imo miley is gorgeous (and just as deserving of this ~title~ as anyone else, seeing as how beauty/”hotness” is SUBJECTIVE) but these are not the best pictures of her. seriously wtf is that ensemble…

  • SlimShady

    I FUCKING HATE THAT PHOTO!!! Who dafuq wears shit like that over their ass????!?

  • Anonymous

    Hey, has anyone seen Kate Moss’s shoot for the tanning add???

  • threelittlebirds

    We’ve already seen these. There’s no need to post them again.

  • Anonymous

    Is this maxim’s no 1 hottest woman of the year? Lol imma kill myself. Are they blind or something? What’s so attractive about this creature

  • Anonymous

    sorry but she is sooooooo acrartive and you are just jealous beacuse miley is so beautiful

  • Anonymous

    Hm… Yes, she’s attractive. Maybe you don’t like her haircut, I particularly don’t. But you can’t deny she has a nice body, I mean, in this pic she’s sexy and elegant :)

  • Anonymous

    I FUCKING HATE THAT PHOTO!!! Who dafuq wears shit like that over their ass????!?
    —–
    You mean a pair of jeans? It’s a FUCKING photo shoot, get over it already. And she is being honored on WED. for being MAXIM’S #1 GIRL. :)