Jonas Brothers Wedding Bells Studio Clip

NILEYYYYYYYYYYYYY <3

  • Anonymous

    May 21, 2013 @ 09:27 pm
    Anonymous said:
    Glad to know it’s going to be on the album. <3 I still wish that someday Nick's Stay gets a studio version too.

    -----

    Not only Stay, I wanted London Foolishly as well.
    http://25.media.tumblr.com/9b16de6bf4ec21b5851ca1a73cb52e65/tumblr_mmwxcyYrCh1qapw3zo1_250.gif

  • Anonymous

    all this niley drama makes me sick xd miley just leave the monkey and come back with the love of your life <3 you won’t regret

  • Anonymous

    shut up niley forever

  • Anonymous

    I was never a Jonas Brothers fan but this is a truly great song.

  • Melissa

    Pretty! Thiѕ hаs been an іncredibly
    ωondеrful artісlе. Many thanks
    fοr provіding thіs іnfo.

    Alsο visit my web blog – Melissa

  • Anonymous

    IF it is about Miley that’s great but its in the past and probably first love for both so its always going to be special. But Nick and Miley are very different people now and you cannot go back to how things were when you were young teens in love.

  • Anonymous

    I DONT CARE NILEY!!
    I LOVE SONG! IS FUCKING ROMATIC AND THE SOUND IS AWESOME!!

    NICK VOICE IS LIKE ANGELSSSSSSSSSSSSS

  • Anonymous

    omg the song make me cry

  • Anonymous

    Anonymous said:
    I would pay to see Nick and Miley together in any big event, may be the TCA or MTVMA … I think many fans would pay to see a few pictures of them posing together as when they were friends
    ……………
    UGHHHHHHHHHHH

    NILEY OVER!
    Nick was in love with Miley before
    The sweet girl with dignity ,

    and that girl is gone. so this song stays in a memory of what was Niley

  • Anonymous

    well nick still loves miley so why he still doing songs about her because he loves her sooo much niley forever

  • Bella

    Nick didin’t write the song because he still loves her.That’s the problem with Niley fans,you believe what you want! to believe,no matter how many times Nick has explained the song! i feel like hiting my head against a brick walk!
    Go listen to interviews or find interviews he has done,then listen to what he says,and MOVE on! it’s only immature young girls who are still stuck in some sort of fairy tale.Well this fairy tale didn’t end like you wanted it to,so learn to except it,they are over,and have been for years!! infact if you haven’t realized (which would be incredibly insane not to) Miley is ENGAGED and has been with Liam for yrs,and Nick has dated too.They don’t see each other like that anymore.Nick is over it! goodness gracious me!!!

  • Bella

    Nick didin’t write the song because he still loves her.That’s the problem with Niley fans,you believe what you want! to believe,no matter how many times Nick has explained the song! i feel like hiting my head against a brick walk!
    Go listen to interviews or find interviews he has done,then listen to what he says,and MOVE on! it’s only immature young girls who are still stuck in some sort of fairy tale.Well this fairy tale didn’t end like you wanted it to,so learn to except it,they are over,and have been for years!! infact if you haven’t realized (which would be incredibly insane not to) Miley is ENGAGED and has been with Liam for yrs,and Nick has dated too.They don’t see each other like that anymore.Nick is over it! goodness gracious me!!!

  • Anonymous

    That’s NOT a studio clip. It was taken from part of their LIVE performance in Chile that was aired on last weeks Married To Jonas.

  • Anonymous

    May 22, 2013 @ 05:31 am
    Anonymous said:
    That’s NOT a studio clip. It was taken from part of their LIVE performance in Chile that was aired on last weeks Married To Jonas.
    —-

    It’s a studio clip. It’s not live, have heard tons of live performances of wedding bells including the one in Chile and this doesn’t sound live.

  • Anonymous

    anything is better than pom poms.that was a terrible song…gosh can’t belive they wrote it tbh. the completely sell out it’s sad

  • Anonymous

    of course it’s studio!! it’s beautiful! I hope it’s the second single and it’d be perfectin if they perform it on Miss USA which he is gonna host!

  • Anonymous

    announce second single WEDDING BELLS pleaseeee

  • katy

    niley *___________________*

  • Anonymous

    YES!! I was looking forward to a studio clip so I could download it without the screaming voices of the fans, lol. And YEAH IT HAS TO BE the second single, just imagine how the music video would look like? Nick running into a bride in a church… omg perfection.

    THIS SONG IS WAY TOO GOOD TO NOT BECOME A SINGLE. PLEASE, PLEASE. Niley featuring every album lmao.

  • Anonymous

    but Kevin and Dani ruined it with their annoying voices :/

  • Anonymous

    is it the wedding bells prove that we can’t try one last time? don’t worry prince, Miley is never getting married.

  • Anonymous

    seriously why couldn’t Kevin and his wife shut up! they ruined it!! I so want it to be a second single, it must have been first single, it’s way better than Pompoms, everybody loves this song and it hasn’t even bene released yet.

  • Anonymous

    Nick if you are reading you need to release this song on itunes now! it’s the best song.

  • Anonymous

    Wow… If this is the studio verzon it sounds awesome!

  • Anonymous

    Yes, Pom Poms is a shitty song compared to this! Jonas need to hear their fans!

  • Anonymous

    May 22, 2013 @ 08:39 am
    Anonymous said:
    Yes, Pom Poms is a shitty song compared to this! Jonas need to hear their fans!

    Tell Papa Jonas and Nick. They were the ones that picked pom poms as a single.

  • BrokenArrow

    I love this song. The sound, the bells. Its kinda magical.

  • JoBros CrazyLove

    OMJ! this is one of the best song i’ve ever heard in my entire life…Jonas? Brothers are back bitches..Love Nick, Joe, Kevin and Dani…

  • Anonymous

    Nicholas probably channeled energy from a past relationship and put it into a wedding song, and it seems like it’s more for Kevin and Danielle…

  • Anonymous

    yeah jonas brothers loves miley and nick are sooo in love with her thats why they sing that song for miley they are friends that relationship is strong go niley forever

  • Anonymous

    aww Niley 4 ever

  • Anonymous

    the most beautiful song, Niley forever bitches <3 cause true love never ends, I know Miley still loves her prince charming

  • Anonymous

    I would pay to see Nick and Miley together in any big event, may be the TCA or MTVMA … I think many fans would pay to see a few pictures of them posing together as when they were friends.

  • Anonymous

    I would pay to see Nick and Miley together in any big event, may be the TCA or MTVMA … I think many fans would pay to see a few pictures of them posing together as when they were friends.

  • Anonymous
  • Anonymous

    I’m still waiting for the song “After the Storm” this is so sad kaslhjdajksf can they at least be friends again?

  • duckyhoward15

    I think it’s about kevin and his wife .

  • Anonymous

    “if you recall our anniversary falls eleven nights into june” nick said he wrote it about an experiance, its not about a wedding, its about someone you love getting married to someone else. obviously it is not about kevin and danielle.

  • Anonymous

    Glad to know it’s going to be on the album. <3 I still wish that someday Nick’s Stay gets a studio version too.

  • Anonymous

    Nicholas probably channeled energy from a past relationship and put it into a wedding song, and it seems like it’s more for Kevin and Danielle…

    yeah cuz Kevin didn’t wanna hear Dani’s wedding bells, and she told him she was marrying someone else!
    anyway I do hope these is the second single, I like it better than Pompoms

  • Anonymous

    i love version studio