Sophia Grace Girls Just Gotta Have Fun

Sophia Grace is star of The Ellen Show.

  • Anonymous

    The auto tune is so unnecessary cuz this girl has an amazing voice.

  • Anonymous

    I have lost all faith in humanity at this point

  • nate

    it’s a fucking little kid singing. who cares if the vocals don’t sound great. It’s cute as fuckkk. haha

  • Anonymous

    This is seriously cute. No shame. I’d be so upset if there were haters for this. She’s 9, that would be sad.

  • kristina

    I like the song. haha

  • Anonymous

    Wow lol she’s gonna have an awesome voice

  • nate

    hahahaha… probably not.

  • OCEANUP

    she should date justin bieber :)

  • Anonymous

    lol the whole production reminded me of Rebecca Blacks’ Friday, but this lil girl isn’t bad she kinda have Cher Lloyd’s swagger

  • Anonymous

    Auto tune
    I like her better singing live on Ellen

  • Anonymous

    this is so cute!!!

  • Anonymous

    Haha, that was adorable (:. She’s always so hyper though, I want to see the behind the scenes.

  • Anonymous

    this is hilariously amazing