• Anonymous

    JINSTON>>>>>

  • Anonymous

    JOE IS SO HAPPPY IN LA WITHOUT THE UGLY FAMEWHORE, THANK GOD SHE’S GONE FOR 1 MONTH IN ZURICH AND HOPEFULLY FOREVER, JOE ALWAYS ENDS THINGS WITH GIRLS WHEN THEY ARE APART, THIS IS THE END, I LOVE SINGLE JOE, OR JOE WITH BEAUTIFUL CLASSY GIRLS LIKE TAYLOR SWIFT OR ASHLEY GREENE!

  • Anonymous

    Aww. Winston and Elvis look like such pals. Wonder if they live together? Elvis has always seemed like such a loner dog. Now he has a pal and it looks like he enjoys it. So cute. Thought Winston lived with a girl bulldog named Maggie.

  • Anonymous

    HOLY MOTHA FUCKING ????????????????

  • Anonymous

    screw winston have cute baby with blandie Smile

    Him having a baby with Blanda would probably look a lot like Winston.

  • Anonymous

    Jinston! I missed Winston. Joe and his kid, so adorable. Joe looks so good and happy in LA.

    He’s so different when he’s surrounded by the toxic people, those nasty drug dealers.

    I like this Joe, looking amazing in LA with good friends and moree happy with his baby, he’s more expressive on twitter too

    ps:Oceanup, remember Winston is the Jashley baby.

  • Anonymous

    JOE IS SO HAPPPY IN LA WITHOUT THE UGLY FAMEWHORE, THANK GOD SHE’S GONE FOR 1 MONTH IN ZURICH AND HOPEFULLY FOREVER, JOE ALWAYS ENDS THINGS WITH GIRLS WHEN THEY ARE APART, THIS IS THE END, I LOVE SINGLE JOE, OR JOE WITH BEAUTIFUL CLASSY GIRLS LIKE TAYLOR SWIFT OR ASHLEY GREENE!
    ——–

    Go away

  • Anonymous

    lol

  • BrokenArrow

    omg he got really big!

  • Anonymous

    Joe is single and happy in LA

  • Anonymous

    He is happy in La without satan around :)

  • Anonymous

    true lol

  • Anonymous

    Winston is such a baby..he reminds me of my dog !! :)

    joseph looks so happy :D keep posting on vine and insta …

  • Anonymous

    Haha Joe finally listened to me. I told him to shave his head. Screw all the haters always complaining about his hair. Now he has none!

  • Anonymous

    Just like when Nick shaved his. Screw the haters. I hope Nick and Kevin shave theirs too.

  • Anonymous

    OceanUp! You are messed Up! Be Quiet!!

  • Anonymous

    Wonder if he sent a text to Blanda and was like baby I shaved my head…

  • Anonymous

    But he looks so much like Alfonso Herrera. I always said that if Joe shaved his head he would look like him and he does.

  • Anonymous

    I love Joe again. He’s so happy in LA and he’s replying to fans like old times. awww Joe should stay in LA forever

  • Anonymous

    That “oops” reminded me of Ashley. haha

  • Anonymous

    Winston is adorable. Wish I could say the same for Joe. What’s with the convict haircut? Is he TRYING to lose more fans for the Jonas Brothers? He looks horrible as a baldy and his looks will be a real disappointment on the summer tour. He looked so hot at the Pantages last year with the long “Rockstar” hair. What’s going on? Seems like a real FU to fans who love him with the long hair.

  • Anonymous

    Winston & Joe = the reunion
    Adorable!

  • Anonymous

    omg lmfao winston looks so ugly EEWW he used to be cute what happened

  • Anonymous

    that is unhealthy bulldog and yes i know how their characteristics but that dog looks unhealthy overweight

  • Anonymous

    Daddy Joe!

  • Anonymous

    It’s just the angle Joe is holding him at that makes Winston look so massive in the picture.

    In the Vine he posted of Elvis and Winston playing in the backyard, you can see Winston is the normal build for a bulldog and Elvis is the normal build for a Golden: https://vine.co/v/b3irZHpUEBr

  • Anonymous

    I miss him and Ashley Greene! Winston was adopted by both of them and Joe won’t let Ashley see Winston anymore!

  • OCEANUP

    screw winston have cute baby with blandie :)

  • Anonymous

    IF ANYONE COMMENTS HATE… YOUR A MORON WITH NO LIFE GO DO YOUR HOMEWORK OR GET A JOB AND LEAVE EVERY JONAS BROTHER AND BLANDA ALONE AND LET THEM LIVE THERE LIVES !!!!!!

  • Anonymous

    omg is that a pork or a pig?

  • Anonymous

    Shit that dog is like fat. It looks like a mini hippo. So cute tho

  • Anonymous

    Omg is that a pork or a pig?

    ———————————————

    Winston chops.
    Wincon.
    Win rinds
    Winston tenderlion

  • Anonymous

    Pulled winston

  • Anonymous

    Baby back Winston
    BBQ win

  • Anonymous

    Excuse! Me! That is digusting and very rude!! And that is how a Bulldog looks!! They are big dogs. If anyone of them is over weight it is Elvis!!!:(

  • Anonymous

    That is Not a kid!! He seems to have weird illusions!:(

  • Anonymous

    Jun 3, 2013 @ 06:07 pm
    Anonymous said:
    Winston is adorable. Wish I could say the same for Joe. What’s with the convict haircut? Is he TRYING to lose more fans for the Jonas Brothers? He looks horrible as a baldy and his looks will be a real disappointment on the summer tour. He looked so hot at the Pantages last year with the long “Rockstar” hair. What’s going on? Seems like a real FU to fans who love him with the long hair.
    —-

    You’ll get over it. <3