Joe Jonas Shirtless/ Bald, Nicky On A Bike

nickkkk
joeshirtlessbald


  • Ramon

    The goоd thіng iѕ that there is no
    ԁеаrth of professional software serviceѕ provideгs.
    The popularity οf digital scraρbooκing contіnueѕ to
    grow, and today’s scrapbookers are using their talents for more than just designing layouts to show off their favorite photos. It has support for several image file formats like JPEG, BMP, PNG, GIF, ICO, PSD and more.

    Here is my web site mdansby geriatric report

  • Anonymous

    ^ugh , sorry I retyped my previous comment cause the first one wasn’t showing up..but now both are

    my b,

  • Anonymous

    SInce Nick is so into his “acting” “career”, he should look into playing the lead role in Hunchback of …. NYC!

    lol joking aside, who rides a bike that hunched over like that?!

  • Anonymous

    It is probably just the angle of the pic and that he’s hunched over on the bike making him look bigger. Nick is very broad shouldered so he would look wider leaning over like he is

  • Anonymous

    Jun 6, 2013 @ 05:57 pm
    Anonymous said:
    is that really Nick on the bike???

    He looks so……chunky!

    In normal pics he looks like he needs to put ON weight…but here its the opposite.
    strange
    —–

    Nick doesn’t need to put on weight, he’s actually gained weight the past year or so for his role in CWYWF

  • Anonymous

    Joe looks adorable with that haircut. Think is suits him but id prefer him with no facial hair oh and I need to see him in hq or video to see how well it looks.

  • Anonymous

    Idk why people criticize Joe and Nicks buzz. Think they both look good with it.

  • Purple Hated

    Geez. When will Joe ever look clean? Shave that beard bro! It doesnt suit him.

  • Anonymous

    SInce Nick is so into his “acting” “career”, he should look into playing the lead role in Hunchback of …. NYC!

    lol joking aside, who rides a bike that hunched over like that?!
    _________

    Everyone is so darned critical. He said he was bulking up for that movie cause he had scenes without his clothes on. It’s just a photo with a bad angle. Lots of bikes have people tiding in that position.

  • Anonymous

    Nick is thicker in person. He is not skinny like you guys are making it seem.

  • Anonymous

    And he is short as well.

  • Anonymous

    I gave up on Joe, I’m going to stan Nick from now on. Too much Blanda and no work like Kevin and Dani. That said love love Joe’s buzz.

  • Anonymous

    Hope Nick gets a buzz as well. Prefer it to the longer hair tbh. But then I dont because changing your appeareance once in a while is good and Nick had the buzz for a little while so it was time for a new hairstyle.

  • Anonymous

    Nick is not in NY anymore, he’s in LA.

  • Anonymous

    You can see he is trying to build muscle, which, if you overdue it, can make you look heavy if you’re a guy on the short side. You have to keep your body in proportion to your head size and height. Joe does a great job of muscle building in proportion to his body. So he always appears taller than he is.

  • Anonymous

    Joe looks like a combination of Adam Levine and Arnold Vosloo. xd

  • Anonymous

    So Nick is in LA. Kevin is in Jersey. Joe is in Zurich. Nick was in a meeting for a new movie. He has the Miss Usa hosting gig. Then they all get back together again for tour next month.

  • Anonymous
  • Anonymous

    Nick’s definitely meaty in person.. he’s not super thin at all. He’s a broader-shouldered guy. He’s not “chunky” or chubby. He’s bulking up for the movie and I don’t think you can judge weight off a picture of his back while he’s moving on a bike.

  • Anonymous

    Nick was skinny/scrawny when he was younger and he’s bulked up since then specially for this role. Kevin was always the biggest brother tho in height and size, I think he still is. Joe is skinniest brother, but I don’t think he’s the shortest. When I met them last year Joe was taller than Nick so idk.

  • Anonymous

    They look like this in person and Nick isn’t skinny at all. Skinny is Justin or the 1D guys not Nick or Kevin. Joe is a bit thinner than the other tho, but he’s bulkier than the 1d guys and Justin.
    http://www.youtube.com/watch?v=J-bw8MDhqwI

  • Anonymous

    Notice how Kevin has always been the tallest of the three? ha
    http://www.youtube.com/watch?v=Fzb6eujoKH4

  • Anonymous

    Still wishing they break up. They don’t work as a band anymore like when they were kids. They have no chemistry and they dont look like they want to be together either. They should just go their separate ways.

  • Anonymous

    They looked fine on stage the other night. They just need to interact more with each other and with the audience and be more fun. They have lost touch with the fans. Especially Nick cause he is so hot and cold. When you watch the talent shows the judges always tell the people to sing from their soul. In their early days, Nick sometimes fell to his knees when he sang some of the songs. Now most of the time he looks emotionless.

  • Anonymous

    I don’t think they looked fine. They looked fed up and tired. They didn’t seem excited at all. Best if they go their separate ways now.

  • Anonymous

    Jun 6, 2013 @ 08:26 pm
    Anonymous said:

    Still wishing they break up. They don’t work as a band anymore like when they were kids. They have no chemistry and they dont look like they want to be together either. They should just go their separate ways.
    ______

    this Jonas “comeback” is a joke. They don’t work almost never, they’re on vacation over and over again.

  • Anonymous

    I think joe’s got more of a “typical hot boy” look; whereas nick’s got something awkward and strange about the way he looks, but it suits him really well so it makes him desirable :)

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Papa J will probably instruct him to tell the crowd he’ll take the tank off if they buy more merchandise or something.

    whoring out his kids… *SMH*

    I feel like Papa and Mama J would be BFFFFFFs with Kris Jenner and her child-pimping ways
    —————

    I could see Papa Jonas doing that actually. lolz

  • Anonymous

    ^lol me too

    kinda sad actually if you think about it

    but I guess HIS whole livelihood is based upon making money off his kids, so he’s gotta do what he’s gotta do to keep up Denise and his lifestyles.
    [living like theyre at the bottom, even if theyre at the top ;) ]

    *SMFH*
    such a shame they scammed people into believing they were good people at their cores :- /

  • SoHipster_

    Oceanup! You needa post Josh Pecks vine videos!
    They’re hilarious & weird at the same time.
    Too much fun.

  • Anonymous

    ^lol——
    Josh Peck …. Joe Jonas.

    definitely related topics ;-]

    lolz

  • Anonymous

    hehehehe joe was dating natashia here
    http://www.youtube.com/watch?v=Z1HwvgSOvuM

  • Anonymous

    ^^ get out of here troll
    nobody cares about old business like that.

    he’s moved on with his life,
    probably suggested that you do the same!!

  • Anonymous

    Jatashia forever!

  • Anonymous

    Joe may have moved on, but Natashia is still bitter on her twitter.

  • Anonymous
  • Anonymous

    Joseph looks gorgeous!!!! With the buzz cut.. It soooo fits him more than nick lol

  • Anonymous

    Joe has a vine of him dancing or whatever on the beach in the bahamas..he looks the skinniest he has ever looked….you can see his rib cage :( his body looked best in 2009 Idk what happened
    he’s still lovely though
    and he looks gorgeous in tbis picture

  • Anonymous

    They didn’t scam anyone. They had the rings & stuff before Disney or fame (well Kevin & Joe did) choices changed. I know 3 people who had certain values, even had purity rings, all the changed their minds, was it a scam though? Not at all, their beliefs changed as they got older. Didn’t make them bad people either.

  • Anonymous

    Loving this cute video of Nick talking to these little kids about playing guitar: http://www.youtube.com/watch?v=STPOH_jZqmE

    “You should play the drums for fun. When a girl breaks your heart, you can get angry on them” LOL go Nick!

  • Anonymous

    Sometimes in little moments like that with those kids, you get to see Nick a little clearer. Cute video.

  • Anonymous

    Joseph has to lift weights because he has minor scoliosis!!

  • Anonymous

    and is that really nick on the bike?
    he looks so….chunky!

    That’s how we know it’s him

  • Anonymous

    I mean there’s even videos of Joe lifting weights from the Camp Rock times. so it’s been a while of lifting weights for him.

  • Anonymous

    Joseph looks GREAT ! :D and he’s not “Bald” it’s a crew cut ..he’s not clean shaven bald..you can’t see the skin..he has a hair layer !!!

    Nick is biking now ! yay

  • Anonymous

    the buzz cut doesn’t suit joe at all :(

    nick? yes.
    joe? absolutely not.

    ESPECIALLY when coupled with all that facial hair.

  • Anonymous

    Jun 6, 2013 @ 09:43 pm
    Anonymous said:
    the buzz cut doesn’t suit joe at all

    nick? yes.
    joe? absolutely not.

    ESPECIALLY when coupled with all that facial hair.
    —–

    I think it suits Joe more than Nick. Mainly because I think Joe has a better looking face.

    Do agree about the facial hair tho! I’m sure it looks better in motion/person as with all things!

  • Anonymous

    GAWD I CANT WAIT TO SEE JOE WITH THAT HAIRCUT ON TOUR IN A TANK TOP ALL SWEATY.

    JESUS SAVE ME!

  • Anonymous
  • Anonymous

    Papa J will probably instruct him to tell the crowd he’ll take the tank off if they buy more merchandise or something.

    whoring out his kids… *SMH*

    I feel like Papa and Mama J would be BFFFFFFs with Kris Jenner and her child-pimping ways

  • Anonymous

    love :)

  • OCEANUP

    it’s weird that he look so thin in candids now but quite plump sitting on his bike..

  • Anonymous

    Whatever….

  • Anonymous

    He looks so much like wilmer. Someone morph them.

  • Anonymous

    why do you refer to Nick as Nicky? If you’re trying to portray yourself as a Celebrity gossip/news site you should probably come across a little more formal than “Nicky”.. it makes you sound like a fangirl…which by the looks of your news is probably exactly what you are.

  • Anonymous

    the haircut SO does not work for joe :( idk why, some guys buzzcuts work really on and some just don’t ..and I think poor joe falls into the 2nd category … womp womp

    and is that really nick on the bike?
    he looks so….chunky!
    but in pics he looks normal/skinny.
    what gives?!

  • Anonymous

    He does look bulkier on his bike. But when you aren’t tall it’s harder to keep weight off than the taller guys. At least Nick is out biking and exercising and seems to pay attention to his health.

  • Anonymous

    is that really Nick on the bike???

    He looks so……chunky!

    In normal pics he looks like he needs to put ON weight…but here its the opposite.
    strange

  • Anonymous

    Joe looks like Wilmer Valderrama. He wants be old just like his cougar is. he looks like a old drug dealer

    Nick should leave Jonas Brothers

  • Anonymous

    his Jonas “comeback” is a joke. They don’t work almost never, they’re on vacation over and over again.
    ——-

    I completely agree. Plus it seems like Nick wants to work on projects by himself like the movie and Miss Usa and his dad is booking him gigs. While Kevin and Joe are just more into settling down. So why not just go their separate ways already?

  • Anonymous

    sorry but joe jonas is dosent look nothing to wilmer walderrama and he is not in drugs dont made up things that only exist in you mind

  • Anonymous

    no! nick looks like wilmer. Joe looks like arnold vosloo and adam levine!

  • OCEANUP

    Nick is thicker in person. He is not skinny like you guys are making it seem.

    joe is actually the slightest of all of them, he has narrow shoulders.

  • Anonymous

    Joe has gone through like 50 diff hairstyles with blanda. hahaha
    http://www.youtube.com/watch?v=ZCmImpeIPLs

  • Anonymous

    joe is actually the slightest of all of them, he has narrow shoulders.
    ———–

    Yeah Kevin and Nick are meatier. But I think Joe is the cutest face wise in person.

  • Anonymous

    They’re all so cute. Even if they have no chemistry on stage. lol <3
    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=DaIHjaMfX_Y&feature=endscreen

  • Anonymous

    kevin is definitely chunky (he could stand to lose a couple pounds lol)
    then next nick, he’s defined but not very bulky or “manly” … ironic given his recent obsession with having everyone know (or think) that he’s a “MAN”

    Joe has the best body of the three.
    he’s built well while still being proportional to his body type.

    -it pains me to say that given that nick is my fav, but the truth hurts sometimes :( lolololl

  • Anonymous

    Kevin has been working hard to get fit, hahaha he said it not long ago. He’s been going to the gym with Nick. Joe has been working out since he was 17 so a few years now (unlike Nick and Kevin) so he’s bound to be more ‘fit’. Years of going to the gym does that. But Nick does hav a nice body, broad shoulders and big arms. ha

    Face wise they’re all very handsome. But I’ve always said even when Nick was my favorite, I still found Joe the cutest. Idk guess it’s his eyes and smile that I like. lol :)