Demi Lovato Good Morning America Pix The Lovato Treatment SCHOLARSHIP!

demi-gma-124


Demi Lovato partnered with CAST Recovery to create The Lovato Treatment Scholarship in honor of her dad, Patrick Lovato, who passed away in part due to untreated mental health and addiction issues. Demi has battled these issues throughout her life, and she understands what’s at stake. At the same time, effective treatment is costly, and many can’t afford the care they need.

The Lovato Treatment Scholarship will cover expenses for someone struggling with mental health and/or addiction issues, including the costs for one of CAST Recovery’s transitional living homes, as well as the clinical services provided at CAST’s outpatient program.

Demi knows the CAST Recovery team well. She continues to work with them directly, and trusts that their programs offer some of the best services available. For those interested in applying for The Lovato Treatment Scholarship, please email us your story at lovatoscholarship@castrecovery.com. Let us know who you are and why you are seeking help.

Demi and the CAST Recovery team wish they could help everyone, but unfortunately they can’t. And while the scholarship will only be able to help one person at a time, Demi will continue to speak out on these issues and lend their voice to those in need.

For those who need immediate help and cannot afford treatment, please go to www.treatment4addiction.com for all of what SAMHSA’s database has to offer plus so much more.

  • Anonymous

    demileaks.tumblr.com

  • Anonymous

    I was going to say that she finally did something to actually help someone, but my sources say that Demi isn’t even paying for this scholarship she’s so endorsing. Fake bitch could give a shit less about people.

  • Anonymous

    why hate so much like if you dont have something nice to say just dont, then when someone is hating on someone you like jonas selena miley one direction whatever you dont like that so please stop

  • TheLuckyOne

    coming from the fat bitch from Mexico?

    *yawn*

    as if anyone cares what you think,
    el stupido.

    ———————–
    I don’t know who that girl from Mexico is. But you’re bullying her by calling her “fat bitch”. If she’s a hater or something just ignore her, because you’re criticizing her because she’s been doing what you’re doing now, hating on someone.
    And The Lovato Treatment Scholarship is such a good idea. It shows that Demi is a really good person and that she really wants to help people. I used to dislike her because I was tired of that “stay strong” thing, but well I was wrong. Good for Demi

  • Anonymous

    did you know that demi lovato is bypolar, it’s because she admitted it on the ellen show. that’s why she keeps changing her hair color. But her hair looks good though. :)

  • Anonymous
  • Anonymous

    Jun 27, 2013 @ 10:41 am
    Anonymous said:

    SHE LOOKS FAT UGLY AND SO OLD 4 HER AGE! EW

    reply

    (replying to this) – Jun 27, 2013 @ 10:42 am
    Anonymous said:

    coming from the fat bitch from Mexico?

    *yawn*

    as if anyone cares what you think,
    el stupido.

    how do u know shes from mexico?

  • Anonymous

    she looks GORGEOUS! love her hair! && can i have her body?

  • Anonymous

    Your sources? Lmao girl BYE!

  • Anonymous

    She looks hot! && she’s sweet for doing that.

  • Nigga please

    Yall bitches calling her fat and old, yall wish to look like her

  • Anonymous

    JUST STOP TALK ABOUT THE SAME SHIT!!

  • Anonymous

    awww she is so sweet , i like how she does this kinda stuff rather then perfume and stuff.she looks like shes about to break down when they talk about her dad . && she finally wore some cute clothes that looked good on her

  • ety

    she is such an incredible person for doing such a good deed. She is the best role model that anyone could ask for

  • HoneyB

    Demi is one of the best role models and she is so real, I love her voice and style, I don’t know why I love her so much I guess she just inspires me and is so well spoken. Not fake, she is real with everything. She deserves way more attention for her amazing music and voice, hopefully more people will see this girl and give her the credit she deserves :D

  • Anonymous

    She has amazing skin! Her legs >>>>

  • A.

    SHE LOOKS PERFECT
    AND HER TREATMENT MAKE ME FEEL SO PROUD.
    SHE’S ADMIRABLE.

  • Anonymous

    I swear her and miley are like so real && honest . I love them she looks like she lost weight maybe her outfit

  • Anon

    Honestly, With ‘ Same Shit’ ? Why Not Say The Same Shit Again And Again .. Because Unlike You Bullies, There Are People Who Needs It !! She is standing up for a cause not for but for other kids. Even after all this time, She is not getting tired or giving in to your hurtful words!

    Why dont you all suck up against Selena or Taylor Or Miley Or Someone Who are skinny and superficial .. Im Pretty Sure They Are Good Role Models For You -.- Fuck All Of You !

  • Anonymous

    I wanna fuck her. She’s so sexy Im not even gay but damn

  • Anonymous

    i can’t stop crying. she is so perfect. i love her. haters are jealous of her. she is so helpful to everyone.she is so nice.just love her.bye

  • Anonymous

    I know more abou her than you. You don’t have to believe me, shows me you don’t know honesty because you believe her lies.

  • BrokenArrow

    She looks so pretty! love the hair!

  • Anonymous

    FLAWLESS.

    and a good person in general.
    good role model.

    if only she was such an attention whore that she wore underwear around and did coke off the bathroom floor, then maybe kids would pay more attention to her.

  • Anonymous

    SHE LOOKS FAT UGLY AND SO OLD 4 HER AGE! EW

  • Anonymous

    coming from the fat bitch from Mexico?

    *yawn*

    as if anyone cares what you think,
    el stupido.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    SHE LOOKS FAT UGLY AND SO OLD 4 HER AGE! EW

    ….

    Hmm yeah she looks like 30…

  • Anonymous

    Anonymous said:

    coming from the fat bitch from Mexico?

    *yawn*

    as if anyone cares what you think,
    el stupido.

    ==

    LOL she’s already started in the Blanda post :) lol
    mistake heaven, here we go!

  • Anonymous

    what a SAINT!!!!

  • Anonymous

    she looks AMAZING, but her voice is sad :(

  • Anonymous

    She looks great

  • Anonymous

    those shoes omg i love them