Bieber Rider ‘No Selena Music On Set’

Justin Bieber has banned Selena Gomez‘s beautiful music at his modelling photo shoots. TMZ obtained a rider from a Bieber photo shoot earlier this month, and other restrictions include NO cell phones and NO autographs whatsoever, which are pretty common demands. See HERE!

Food demands include herbal teas, a deli platter, a veggie platter, a large pack of Swedish Fish, Ritz Bits Peanut Butter Sandwiches, also Ritz Bitz Cheese Sandwiches, 2 large packs of Haribo cola gummies. He asks for several packs of white undershirts, tanks and socks as well. There’s the required boombox with an iPhone 5 connector and ‘No Selena Music on set.’

Try to get away from Selena’s music! She is the biggest star in world!

+ Bieby pictured at Sherman Oaks galleria!

,

  • BangBang

    I’ve always wondered if the celeb has to pay for whatever is listed on their rider or of it’s the venue that pays for it?

  • Anonymous1

    I think his demands seem reasonable compared to a lot of other celebs. And to be honest, I am willing to bet that Selena demands the same thing (no Bieber music to be played).

    Although I was left wondering who the size Large socks and T-shirts are for haha

  • Anonymous

    Selena’s music is Shit .. And her voice sucks but yeah i sure do admire her courage and determination to still sing.. And im pretty sure justin banned it because of that ..
    You call bieber a gay, terrible role model .. But honestly when it comes to music.. He is much much better than Selena ! .. Dont judge music with your personal dislike and like for the singer .. I dont like bieber, he got his fame up in his head ! .. But yeah His music IS Good !

  • danjanka

    lol this is a fake story from TMZ and gossip cop confirmed it this story is fake so chill

  • Anonymous

    D-D-D-Diva is the female version of a hustle of a , of a Justin bieber, of a, of a hustle – “Diva” by Beyoncé.

  • Anonymous

    Smart move Biebs, I respect you for that. Smart man he is, poor he had to listen to her music for two years oh, imagine what pain that was ? He is free now and enjoying it lol well done Biebs !

  • Anonymous

    Nice try selenator lol. Biebers demands are not that big of a deal at all, sit your ass down mate. If I was him I would get more for sure

  • Anonymous

    +1 for JB. Funny how their delusional fans claim that’s them in theatre like they’re secretly dating huh that’s nasty to be hiding smh hopefully we will be realeased from Jelena drama soon ?

  • insider

    Jelena are just friends now. They settled their differences but agreed that it is not time for dating. They’re not back together.

  • BrokenArrow

    lol

  • Anonymous

    So True some celebs want special toliets and stuff way more money that what justin asks for

  • mouse

    His demands are so mediocre and at modeling shoots they ask them for what they want so if he says no Selena “music” then so be it. I’m pretty sure he doesn’t want to listen to his ex GF (who he is still in love with) music.

  • Anonymous

    shame i hope the douchebag cheat is hurting,if i see him i will blast selena’s music at him LOL

  • Anonymous

    Bieber never cheated on retarded dumbass were you living under a rock when that shit got discussed and cleared out? Damn those like you piss me off.

  • Anonymous

    But.. He didn’t cheat, it wasn’t even about that.

  • Anonymous

    I know this sounds crazy but Selenas new songs “cigi@ slow down” if you dive into the lyrics you can make the point its for nick and I think he nows this

  • Anonymous

    SELENA IS MORE FAMOUS THAN HIM! HE WILL NEVER ESCAPE HER MUSIC IT WILL BE REMEMBERED FOR YEARS TO COME!

    SHE IS THE QUEEN OF POP!

  • Anonymous

    She got her fame through being justin’s girl friend ? Remember before they dated she was not this famous .. Man she uses people for fame !

  • Anonymous

    She got her fame through being justin’s girl friend ? Remember before they dated she was not this famous .. Man she uses people for fame !

  • Anonymous

    Phone and autograph thing is not going to happen there hiring him and its their right to have whatever the hell they want on THEIR set.

  • Anonymous

    Try to get away from Selena’s music! She is the biggest star in world!

    Lol if someone believes this.

  • Anonymous

    Wow, that is A LOT of demands. Lol. Guess that’s part of being a celeb huh? But please, they can fucking play what they want to Bieby. You’re too bitter. Let her go.

  • Anonymous

    OU high as fuck, saying gomez a biggest star and shit lol what a joke gomez is actually

  • Anonymous

    Lmao at ou so mad cuz bieber turned down their “goddes” shitty music hahaha. Dumbasses, her music is worse than Kesha she at least writes her music? Selena is an embarassment in music industry just look how people make fun of her lame performances. I can’t blme him tho, boy doesn’t want his ears burned. Have a seat OU, Miley is already slaying your bitch

  • Anonymous

    Actually he is one of them biggest stars nowtand you can’t deny it no matter what! I’s so funny how writers of this site want to make it look like she is bigger than him, how sad. Only reason she is overrated and big now is because of him. He has all the right to ban her music and demand whatever he wants :)

  • Anonymous

    So True gossip and makes only care about Selena when she is linked to a celeb and she cant sing im glad shes not making another album after the new one

  • Anonymous

    he is actually cute singing in that vid huh he seems a sweet person sometimes :D