One Direction On Bullying + Larry Mobbed

Harry mobbed in New York. + Zayn, Liam, Louis & Eleanor in Montreal.

More pix of Lou & Ele HERE!




  • duckyhoward15

    Liam girls make me laugh , anyone other than Liam is awful when in fact Liam moans about fans the most , if you don’t like 1D just don’t bother opening the post .

  • Anonymous

    i think harry and niall are the most sensible ones though the rest i think are actually the bullies lol

  • Anony

    i think harry and niall are the most sensible ones though the rest i think are actually the bullies lol
    ——————————————————————-
    My thoughts exactly, like I was literally about to comment the same thing. I’m not as much as a fan as I used to be from like a year ago, so I haven’t kept up with them, but I think Harry seems the easier one to talk to. I’m sure he has his moments, but idk, he seems more down to earth than the other members. Niall as well.

  • Anonymous

    I thought it was very obvious how much each member values their fans.
    It’s clear Harry and Niall appreciate their fans the most. they are generally very courteous and gracious when they meet them.

    Liam seems to understand how important the fans are to their career so on a good day is very friendly, but on a bad day he just moans.

    The absolute worst are Louis and zayn. They appear to expect all of the perks without recognizing that none of their success would be possible without their fans. In many ways it’s shocking that,of all the members of the band, they’d be the least appreciative; since Louis is a very mediocre singer that is more than lucky to be in the band and Zayn was extremely shy and lack confidence. Being in 1D most definitely changed the course of their lives

    I guess it must suck to lose your privacy, but they are rewarded by receiving ridiculously large sums of money,by travelling all over the world,by being financially able to support their loved ones, and during their off time they can relax in the most beautiful resorts ever known to man…etc. All of that is possible because of their fans! If some of them don’t want it, they should quit…maybe then they will appreciate what they had.

  • Anonymous

    I love them but wasn’t Louis in a catfight with those The Wanted guys o.O?

  • Anonymous

    Harry is honestly soooo nice to fans
    Niall is nice too, but Harry is on another level

  • Anonymous
  • Anonymous
  • Anonymous

    Sometimes i think Harry is so likable, as if there is something very sweet and sincere about him. But most of the time, he just strikes me as a douchebag who got lucky from a talent show has no respect for women.

  • duckyhoward15

    Yeah this is why he lost his friend and fought back because he was fat shaming and slut shaming women right ?

  • Anonymous

    Liam is the only decent one in my opinion

  • Anonymous

    harry said nothing lol

  • Anonymous

    I fucking hate when people talk about bullying its so 2011 i turned fucking 16 that fucking year. If i hear a bullying speech again i will stab demi lovato.

  • Anonymous

    New York people are crazy

  • xxxsingxxx

    I fucking hate when people talk about bullying its so 2011 i turned fucking 16 that fucking year. If i hear a bullying speech again i will stab demi lovato.

    Wow anon, you sound like you have probably bullied a lot of people.

  • Anonymous

    Omg why is Louis talking about bullying? like STFU hypocrite you were a bully also they bully their fans (rating them & going clubbing instead of meeting their fans)

    They don’t deserve fame, Im not surprised they had to go on a TV. show, audition and suck at it then get put together because they’re not gonna make it alone LoL pathetic bullies!

    P.S: All of this is not including all of them, two of them are sane