Selena Gomez STARS DANCE Leaked

Listen HERE if deleted! FULL album under! Pre-order Stars Dance HERE!













1. Birthday
2. Slow Down
3. Stars Dance
4. Like A Champion
5. Come & Get It
6. Forget Forever
7. Save The Day
8. B.E.AT.
9. Write Your Name
10. Undercover
11. Love Will Remember
12. Nobody Does It Like You
13. Music Feels Better
14. Sad Serenade

  • Anonymous

    I will fucking slice selena gomez face off so only her two eyes are left while all her fans are left screaming

  • HoneyB

    I am confused why is it on Demi’s account lol ? wtf ?

  • BrokenArrow

    So I heard all the songs. I think most people will love it cause it’s such a generic pop album the songs are fun & catchy.
    I still think AYWR was her best album, I like forget forever tho.
    but, is she moaning in the Birthday song? i couldnt stop laughing lol

  • BrokenArrow

    I am confused why is it on Demi’s account lol ? wtf ?

    People do that a lot. I dont know how they do it but you get redirected to those accounts and sometimes they do it to confuse people and comment rude things in others videos.

  • HoneyB

    Yeah I figured it out now lol, I still dislike the songs and the entire album, all sounds the same, pretty much what I’ve heard from her past albums when I use to be a fan, no improvement too much and can’t imagine her singing any of it live :S

  • BrokenArrow

    yeah, they autotuned her a lot she doesnt even sounds like her in most of the songs. If she struggles to sing love song & come and get it image the rest of the songs :|

  • Neha

    Queen B u need to be quiet! This album is great! She sings pretty good live considering her lung conditions! This album is great, except Birthday. It’s a little annoying. But still. She can sing better than you any day!

  • HoneyB

    Oh my dear Lord shut the fuck up, of course she sings better than me you idiot I am not making money out of my music or am labeled as a singer and have platinum albums you dumbass, her fans I swear make the weakest and dumbest excuses for her ! NO. I have my opinion and won’t be quiet I will say whatever I want, the album is bad over produced all sounds the same expected more since she was bragging around how she worked hard on it ,yeah called her producers and song writers smh :D Shut the fuck up please. Birthday is of course the worst song she ever done, should be in SB, kinda fits the movie :D

  • HoneyB

    I can only imagine -.- Hopefully she will at last dance good and do something to not sound so bad like usually and give a good show, otherwise the tour will flop since the last one was really boring :S

  • Anonymous

    Its Perfect, all songs are PERFECT

  • Anonymous

    I thought this album would be her best yet, but even “Kiss & Tell” is better than this.

  • Lucy

    Oh GAWDDDDDDDD. I just listened to Birthday. Most awful song ever.

  • Anonymous

    She’s probably going to have a problem with the beginning of the bridge in Undercover…

    I like Music Feels Better and Write Your Name.

  • Anonymous

    Honey B

    I have been coming across your comments on Selena posts so much so lately…It is completely sad that you a black 19 year old girl would be stalking Selena posts and terrorizing her young fans the way you do.

    You like Miley and Justin… we get it. But why are you wasting your time trashing Selena like this? Do you really have nothing else to do? Or do you somehow feel that the only way you can uplift Miley and Justin is by constantly trashing Selena?

    Selena has said in a lot of interviews that she does music because she spent fun time in the Disney studio singing and having fun and they gave her a contract but it isn’t professionally it is her own way of trying to be young and have a good time. It is not her fault that people then see her as a way to publicize award shows and such and such.

    She has said she wants to concentrate on acting and yes she is a good actress, many people who have the eye for that kind of stuff have said so. Her fans demand music from her because they like the disco pop feel and they love her whats wrong with that? They choose to buy her music and they choose to listen to her, if you do not want to then don’t, buy Miley and Justin’s music I really doubt Selena would care at all.

    Selena is not perfect, she has said so so so so many times and she has never tried to be perfect, she is just who she is and yes in my opinion she is not a good singer but she is trying… You are 19 What have you done so far? What have you accomplished to feel that you are so entitled to trash talk a girl who is trying her best to succeed? Emphasis on TRYING.

    Selena has so many accomplishments, she is UNICEF’s youngest ever Goodwill Ambassador, she is also an Ambassador for the Ryan Seacrest Foundation and works with various charities, she has a clothing line that she puts her time and energy into, she has her acting that she puts so much effort into, she and after she works so hard she goes into the studio and decides to have fun recording a couple of songs… Whats your problem B?

  • Anonymous

    boring

  • Anonymous

    Her dancing and different costumes will distract her fans from her lip synching. Major fail. HAHAHAHAHAHAHAHA

  • Anonymous

    That interviewer was so right, over produced pop songs, all sound pretty much the same. I thought she ‘improved’ singing but this is auto-tuned and over produced just like her debut album, maybe even worse. CAGI and Slow Down are also the same, her previews were horrible smh but the song still did well. I hoped more from her ‘best by far’ album that she is talking she worked the hardest ever lol but hey it’s just three songs we already know about let’s not judge !
    —-
    hahahaha you are such a joke exactly like the clown cyrus…. how the fuck do you dare to talk about over produced songs after we cant stop hahahahahahahai cant even…. and too bad stars dance is a fab album, the reviews are amazing, so try harder loser… and stay pressed cause the queen is salying

  • Anonymous

    laugh my ass of on those poor little dumb selena stans, Kill myself ? No darling I won’t lmao . Yeah auto-tuned Miley still has many songs that are not auto-tuned at all, all Selena’s songs are and very over produced as well, difference ? Miley CAN sing live, while Selena CAN’T. Face it you dumb kid, she is an actress not a singer, Miley on the other side can do both
    —–
    no, you retard delusional loser, you FACE the truth miley is talented attention whore, she just simple sucks…. hahahaha and she can do both, really? hahahahahaha its official, miley delusional fans are a HUGE JOKE exactly like her untalented thirsty flat ass… hahahahahahahaha

  • Anonymous

    People praise Selena’s acting because she is horrible at singing, while in reality it’s also overrated and she is a average actress, nothing special, have you even watched her movies ? Yeah Miley’s ‘LOL’ did bad but others were good. She can act, not that good but her singing is just better. To me Selena is not convincing at all, must be because of her baby face, it’s so funny to see her with a gun and acting all serious smh
    —-
    are you really that reatard? pfff of course you are, you are a delusional miley fan! you comment is invalid, first of all cause you a retard loser and you even think miley can act hahahaha, i mean Selena was named one of the most promising starts of this generation, she worked with oscars winner and noms, she was praised by industry, her movies premiering at huge fil mestivals, tell me how fucking dumb and stupid are you feeling rn? hahahaha while miley cant fucking act for save her miserable and disgusting life! she is and always will be just a joke! so just face it you idiot, NO ONE cant take her talentless thirsty flat ass seriously, so stay pressed cause miley is just an attention whore, i mean she evn knows shes a fucking joke hahahahaha

  • Anonymous

    no wonder why that retard loser is so jealous of queen Selena shes slaying at both even when her signing career is not her priority, in the onter hand miley lives embarrasing nonstop 24/7, that bitch is a such a huge joke! it must be sooo damn horrible being a fan of an untalented thirsty whore like miley who is a pothead that looks like a hideous draco malfoy and is nasty and disgusting af! ewwwwww

  • Anonymous

    her album is absolutely amazing! is the bomb!!!!!!

  • Anonymous

    shes killing it this era!!!! all the songs are sooo freaking fab! this is pure fire!!!!!

  • Anonymous

    How come selena is not going to perform at the Iheartradio music festival?

  • BrokenArrow

    HoneyB said:

    I can only imagine -.- Hopefully she will at last dance good and do something to not sound so bad like usually and give a good show, otherwise the tour will flop since the last one was really boring :S

    I think it’s gonna be a really fun if she does some dancing with costumes and stuff. I went to her first tour and was really boring & you couldnt even hear her..

  • kary_redfern

    For some reason it made me think of Paris Hilton..
    Starts are blind was way better.

    http://www.youtube.com/watch?v=icpqB22c4G8

  • Anonymous

    why would demi leak them lol

  • HoneyB

    That interviewer was so right, over produced pop songs, all sound pretty much the same. I thought she ‘improved’ singing but this is auto-tuned and over produced just like her debut album, maybe even worse. CAGI and Slow Down are also the same, her previews were horrible smh but the song still did well. I hoped more from her ‘best by far’ album that she is talking she worked the hardest ever lol but hey it’s just three songs we already know about let’s not judge !

  • HoneyB

    I can’t even imagine her singing this live lol hope she will have at least good choreography’s and then maybe sign over a pre-recorded track to not be bad like last tour :D

  • Anonymous

    i just heard her previews and my gosh the songs are really horrible, the most auto-tuned trash I’ve heard lately, Kesha wouldn’t even chose these songs, I said chose because she does only that doesn’t even write them or anything :S I am already dissapointed, she talked about it like it’s some masterpiece it sounds already like pure shit

  • Anonymous

    that’s so medicore nothing special

  • Anonymous

    oh the auto tune :O she will suck this live so much, I am so not buying her tickets that’s not worth my money

  • Anonymous

    honey b please take a seat bitch because incase you havent noticed Cant Stop or whatever the fuck its called.. its pretty auto-tuned itself. So you can kindly go fuck yourself now.

  • HoneyB

    I laugh my ass of on those poor little dumb selena stans, Kill myself ? No darling I won’t lmao . Yeah auto-tuned Miley still has many songs that are not auto-tuned at all, all Selena’s songs are and very over produced as well, difference ? Miley CAN sing live, while Selena CAN’T. Face it you dumb kid, she is an actress not a singer, Miley on the other side can do both :D

  • Anonymous

    Ugh shut the fuck up selenator, you are obviously 12 years old gtfo kid, meanwhile we can’t stop is already #3 on billboard hot 100 and was #1 on iTunes, slays the shit out of cagi and miley can sing it live, stfu and go back to your selena fan page and lick her asS !!!

    @HoneyB someone finally on here has some common sense selena is a joke when it comes to her singing career

  • Anonymous

    There is auto tune but she can sing it live. Selena can’t sing live so she is using dance moves (that aren’t even that good by the way. her dancers are better) to mask that fact.

  • Lucy

    Eh, I wouldn’t be so sure about Miley’s acting ability. Sure, she’s got charisma, but she isn’t a good actress at all. She did good at the box office for some of her movies at the time of her prime, when she was extremely popular. But I don’t see any major movies or tv shows wanting her, do you? Basically Selena is to singing as Miley is to acting.

  • HoneyB

    People praise Selena’s acting because she is horrible at singing, while in reality it’s also overrated and she is a average actress, nothing special, have you even watched her movies ? Yeah Miley’s ‘LOL’ did bad but others were good. She can act, not that good but her singing is just better. To me Selena is not convincing at all, must be because of her baby face, it’s so funny to see her with a gun and acting all serious smh

  • Anonymous

    The way I see it, Selena is a much better actress than Miley. You can tell when you compare their acting on their Disney shows. Miley’s expressions were always super exaggerated. The Last Song did well, but it wasn’t because of Miley’s acting. The reviews even said she didn’t know how to act. I think it did well because Miley has a lot of fans that wanted to see her, she was super famous when it came out, and it was a Nicholas Sparks movie.

    I think Selena has a lot more potential in acting compared to other Disney stars, though I am not sure about her acting in serious movies. She needs more work on that. I don’t think she is going to win an oscar anytime soon, but I think she has potential.

  • BrokenArrow

    I blame Rock mafia, they autotune all songs a lot.

  • Lucy

    I don’t think Selena even thinks that she is a true artist or whatever. Whenever she is interviewed, she always says that her songs are just supposed to make her fans dance. Her singing career is more like a hobby to her. She is doing pretty good for something that is just a hobby to her.

  • HoneyB

    It’s a shame to give so much credit and attentions to someone like her who considers it like a hobby in translation is doing it only for money and attention, while real artists out there can’t make it. She should just stick to acting end of story.

  • Lucy

    I guess her fans like her music. For some reason, people like CAGI enough for it to be playing on the radio so much.

    I think she should stick to acting too. That is where she really shines. I hate actresses that also do the pop star thing, it’s annoying.

  • Anonymous

    Miley still has many songs that are not auto-tuned at all
    ——————
    & how many of them are hits? yeah exactly!
    & no one told you to kill yourself.. goes to show how fucking ridiculous and delusional you are. thank you for proving my point.

    & miley cant act to save her life. lmfao the fact that you implied she could is hilarious. good try though.