Lorde & Asian Boyfriend RACIST Attacks

lorde-boyfriend-racist-tweetsLorde and her Asian boyfriend James Lowe have been attacked on Twitter by racists. Her boyfriend is also supposedly 24 NOT 34 lol. Tweets via UsWeekly. @whosxays: ‘what the f–k is lorde and that chinese sort of ostrich boyfriend anyway.’

@craicdaddyniall: ‘damn lorde is a lucky girl i bet her boyfriend gives her free manicures and pedicures.’ @extrodinlarry: ‘Lorde called one direction ugly. Girl your boyfriend looks like Mao Tse Tung. (mao zedong)’ @THUGCITY: ‘lorde’s boyfriend looks like the chinese exchange student from sixteen candles.’

@NHDroppedHisTea: ‘lorde’s boyfriend or PSY gone wrong you decide.’ Some Directioners still believe the fake quote that was released of Lorde saying: ‘All of One Direction are ugly.’ Lorde told MTV about her controversial opinions: ‘I think there’s a funny culture in music that’s only happened over the last 15 years,

That if you have an opinion about something in music that isn’t 100 percent good, you’re a ‘hater,’ even if you have perfectly reasonable grounds for that critique,” she told MTV News in October of her controversial opinions.

I have pretty strong morals and opinions being in pop music, and I can’t help but express those, which I think people appreciate. I mean, I don’t think I say anything that isn’t backed up. Most of the time I will stand by things that I’ve said.’

  • karma

    Feel sorry for him. What goes around comes back around.

  • A.U.

    I feel bad for him, those kids attacking lorde’s boyfriend are really rude. Really disrespectful. He has done nothing..He didn’t say anything about other people..other artists..Just because Lorde commented on other artists doesn’t mean you go attacking her boyfriend who done nothing…

    I personally think interracial dating is really beautiful. I would love to date someone who completely have a different race and religious background.

    Plus, she looks really happy here..which is cute. :D. Just let them be..

  • http://instagram.com/foreverjordan thesestrangelittlethings

    That’s horrible. I have no clue how people can be so hurtful without any guilt.

  • anongirl

    This is so messed up. How can people be so cruel? To all of those calling him ugly: put yourself in his shoes. Would you like a bunch of strangers insulting you with racist and offensive comments? smh

  • What

    Tbh, I’m ASIAN. Pure asian, and I still think Lorde’s boyfriend is ugly. Does that mean I’m racist to my own race? Lol.

    PS: Not all Asian men look like that, I swear.

    • Silver

      I know…. Look at Emily’s Dad on Pretty Little Liars… He is damn fine… even Agent Cho on the Mentalist. This guy is not good looking but then again so is she, and not everyone dates people based on their looks alone… lol

      • Leslie

        I wanna bang Ryan Higa from youtube

        • Silver

          He is adorable.

  • dlovCyr

    They were calling her a penguin on twitter.

    • Silver

      lol… why?

  • cerenagee

    Thats pretty fucked up. Lorde needs to keep peoples names out of her mouth and needs to not talk about people and their looks but her bf doesn’t deserve being bashed on.

    • Silver

      And the David Guetta is eeew comment didn’t help her…

      • cerenagee


  • anon

    its two thousand fucking thirteen…come on now people.

  • Jane

    Couldn’t care less about the Asian thing, he’s still 24 yrs old. She just turned 17 so he was dating her at 16 (8 yrs difference). It may be legal in NZ, but it’s still creepy af.

  • heather

    They’re adorable.

    …this is mean but i didn’t realize lorde was that chunky. Good for her though, I’d rather stars be a little thicker than unnaturally skinny.

  • dfgdfgfd

    Lorde’s boyfriend IS incredibly ugly (in my opinion, but he’s attractive to her and that’s what matters). But the problem is not in people calling him ugly, it’s in people bringing his race into things. They can insult him (not saying it’s ok or that they should do it) but they don’t need to be racist and joke about his ethnicity. It’s not funny and it is NEVER ok, a person’s attractiveness is never an excuse to be a racist douchebag. It’s absolutely disgusting. If Lorde’s boyfriend was an ugly white guy, people would just be calling him ugly, they wouldn’t be calling him an ugly cracker or honkey or saying he looks like Hitler, but because he is Asian they say those kind of jokes? Damn, I thought this was 2013, 21st century. So much for post-racial society.

More from around the web