Harry Styles Back In London For Kendall

Harry Styles Looking Tired As He Arrives Back in His London HotelHarry Styles has arrived back in London and was just spotted at Kendall Jenner’s. Harry brought a bottle of wine two nights ago to woo Kendall in her hotel room. It’s great that Hendall’s love is free and known to everyone now :) He left her hotel around 2:20AM with a balled up shirt in hand… Do YOU think they banged? Photos: INF.


  • in jesus name i pray amen

    2:20 AM you say?! OH, HE GOT IT IN… Harry Styles is a sex god of both sexes. He is a (wo)manizer. Britney’s lyrics are perfect for him imho…

    “Superstar — Where you from, hows it going? I know you–gotta clue, what you’re doing? You can play brand new to all the other chicks out here, But I know what you are, what you are, baby… (WO)MANIZER.”

  • in jesus name i pray amen

    I wish he stuck to Grimmy… Kendall is just so thirsty. Idgi… her most recent statement to E! about her being single and Harry just being friends makes me so irritated. Maybe he is just a GBF or BiBF? It’s just weird to think that those two can JUST be friends, when they’re probably the most desired young hollywood celebs at the moment.

    bb needs new friends tbqh…

  • Duckyhoward15

    Paps said he got in then got out but we will see them holding hands tomorrow ;)

    • in jesus name i pray amen

      so clearly it was a SET UP photo opp?! lmfao plz tell me that it is so!

      • Duckyhoward15

        It is love , she left london today HAHAHAH

  • sjdkd

    Again with this fake pr relationship. I like how he made sure to go through the front entrance of the hotel where all the paps were. Oh and carrying a spare set of clothes in one hand, making sure the cameras got a nice view of it. He and his team are so hilariously DESPERATE to make this look like something, but the more they try the more obvious it is how fake everything is. Not sure what Kendall gains from it other than a bit of news coverage that will dissipate pretty quickly. She probably deserves better.

  • popopopop

    Kendall, get away from this trashy gayboy fast! Associating with him will do nothing for your career in the long term. Stop listening to your mother!

    • in jesus name i pray amen

      trashy? gerl you watch your back…. Kendall is not blessed nor good enough for Harry tbqh. Dont front…

      What career of hers? her ‘modeling’? –that she would not have gotten, if her skank sister kim kardashian didnt suck reggie bush’s dick on video?! ok. Her family is currently talentless. I will give Khloe a point for being a business woman.

  • Marina And My Diamonds

    Harry, you’re better than these fake PR stunts. I wonder why he does them, besides the obvious.

    • in jesus name i pray amen

      Hoping this is the case & that he is not banging that hoe.

      We see you bisexual harry…

      • Tash

        She is a lot more decent than him fyi! This is the 1st guy we’ve seen her with. He is known to be a manwhore (not just my opinion). So he better not hit it and leave.

        • Anna

          Yeah dating only 3 girls since he has become famous makes him a manwhore. Please tell us more about how your believe everything you read on the internet.

  • A.U.

    Are all the five taken now?

    There seem be something in his pant pocket though. is it a condom?

  • Tash

    He looks really unattractive in this picture. Like a face of clay still being molded.

  • Meggz

    haylor 2.0 , I swear they are doing the exact same thing they are not even trying to make it less obvious smh . We might be getting pics of them holding hands soooooon

  • kiss

    well no shit they banged. 18 and 19 year old in a room together late at night drinking wine ..
    obv your not just gonna sit there

  • JUG

    Why is an A list celeb like Harry doing all this obvious publicity shit? Makes no sense.

  • kelseyL

    Why hasn’t anyone stated the obvious yet? He starts a relationship around this time of the year because it’s the only time he ever has a lot of time off. The rest of the year he has been touring. It’s been like this since they became big. He’s able to actually spend time with someone and really get to know him. Starting Feb hes going to fly off again into a big tour. Then an album will come out and he will be busy non stop until like November. I swear you guys over analyze everything.

More from around the web