Blanda Calls Nick Jonas & Garbo Lovers

nick-jonas-garbo-gay-bike-rideblanda-lovebirdsOlivia’s sister posted pic of Nolivia at Panic At The Disco concert 7 weeks ago.

Thx @sassymariepier! + pix from John Taylor’s wedding.

, ,

  • Clara

    I’m sure Nick loved that, seeing as he doesn’t seem to care for her much in the first place. I truly can’t stand her and I don’t even stan any of the boys, so it’s not jealousy.

  • JJ456

    WHAT is Nick wearing, lol. Blanda & Joe share the same sense of humor.

    • GentileJewel

      How do they share anything? And No! That is sick! How is Joseph like this Creepy Pervert?

  • OCEANUP

    ranking jonases in possible gayness: 1 joe 2 kevin 3 nick

    • Some Dude

      switch kevin and joe … and make a huge gap b/w them and nick lol

      • GentileJewel

        It is Not surprising that a guy would think that! Considering you like Bitches!!

        • ty

          those people are sick just ignore them

        • Some Dude

          First of all, I bet you can find MANY girls who’d agree. Actually I have in the past, on this site. Second, I’m a gay guy, so NO I don’t like what you misognystically referred to as “bitches” with a capital B.

    • fghjk

      haha your imagintions is like drug addict to inventing things like that

    • GentileJewel

      Rude and Stupid! Not surprising! Considering you are Wayyy off! Joseph and Kevin are nothing like this! As for Nick! He is a weird little pervert Bitch! So I don’t care!

    • Anon

      Gay men are attractive

      • moon

        sorry but men who are attractive is not gay is not about looks sweetie ugly men are gay too not because some men are very acttractive is gay?well is not like that you are sooo fucking wrong dont put comments like they only exist in your mind sweetie

    • YouCouldShutTheHeckUp

      Joe has been sketchy to me from the beginning. Kevin just seemed not interested in anyone. And Nick has dated Miley Cyrus which was just horrifying, so I guess all of them have their weirdness. But I disagree over the fact that Nick is homosexual.

      • fghjk

        wow you must be a hater of them only people who had mentaly problems talk like that like trashy and by the way they got girlfriends not boyfriends you moron

        • YouCouldShutTheHeckUp

          What did I say wrong? I did not say that Nick was gay, I said that I disagree. I said that I thought that Kevin was not interested in anyone because I never saw him date anyone until he got married.

          • fghjk

            yes he was dating to other girl her name was zoe but she was stilling hes fame

          • YouCouldShutTheHeckUp

            I never heard of Zoe, but that girl that Kevin married is a tool. But I guess celebrities cant get married to non-famous people without it being controversial.

          • ghnfghn

            yes kevin date a girl mane zoe it was his old girlfriend

    • Queen Amanda Bynes

      i want nick to be gay so joick can be real.lol both are so hot .
      but kevin 1 , joe 2, nick 3

      • Q

        haha wow you are probely in drugs to talk like shit

        • Queen Amanda Bynes

          that didnt make any sense.like, i couldnt understand it at all.

          • Q

            well thats means you dont understand me what i say

    • fthnf

      no olivia is lesbian because she is pretty and all pretty girls are like that and they got sex to other woman’s

  • OCEANUP

    john taylor gained all of the weight back :

  • OCEANUP

    i’m obsessed with alii’s avatar, i’m actually jealous lol

  • liza

    John look sooo funny, I mean he is real fat now like before, ewww at him on his wedding suit.

    • Aria

      His wife doesn’t care so why should you? Grow up.

      • GentileJewel

        Excuse! Me! Don’t tell people how to be! Two: Yes! It matters! It is unattractive and unhealthy. Not to mention that the person you marry is stuck with you!!!

        • Aria

          All I can say is wow… i’ve never heard something so insensitive. You don’t personally know him so why is it any of your fucking business to judge him ? His wife seems perfectly happy because not everyone is so horrible to judge like you.

        • Aria

          People like you are the reasons for why people have body issues because your the type of person to judge and make people feel bad about themselves. Unlike John he can lose the weight you how ever will never be able to change how horrible you are.

  • boystan

    YAS HE GAY

    • GentileJewel

      No!

    • gfngfn

      sorry he is not

  • GentileJewel

    Why is she speaking in another language?

    • hfthhtft

      is spanish a fan was talking like that

  • hell no

    well the picture is super gay. no straight would do this with another straight guy. just ask ANY 100% straight guy you know and they will say hell no. plus the short shorts arent helping

    • Q

      haha you have no who idea what are you talking about please you are such embarresing

  • YouCouldShutTheHeckUp

    First of all, I dont know where to get those bikes. Second of all, Why is nick wearing underwear? And third of all, I know their in California and everything, but god their is no sign of snow in that grass.

    • fghjk

      well they can be in new york or new yersey texas or florida who knows

  • Anon
  • Sir Doctor of TARDIS

    i love blanda, she’s such a fangirl <3

    she understands