British Prime Minister BANS MILEY

miley-wrecking-ball-beyoncePrime Minister David Cameron has banned his children, Nancy, 9, Elwen, 7, and Florence, 3, from watching Miley Ray Cyrus. He is thankful his children haven’t figured out Hannah Montana and Miley Cyrus are the same person.

David told The Telegraph: ‘But luckily they haven’t made the link. My children are too young. They haven’t connected the lovely Hannah Montana, who is now this person twerking.’

  • Guest

    She looks so pretty in that pic.She really is a pretty girl.

    • lol

      she is not that pretty…she has nice eyes, thats it. everything about that picture is wrong lol

  • Cici

    lol

  • Godney

    I find nothing wrong with that. His kids are very young and he is in power as their father to allow them or dont allow them to watch certain things.

    Edits* Its like with porn, he probably has porn blocked in his house. (not comparing porn to miley), or with like horror movies, or murders etc. There are some things parents dont want their kids to watch.

    • Cici

      agreed.

    • laura

      Exactly, if you don’t want your kids to watch stuff like that, then simply don’t let them watch it.
      But then again, I used to listen to Madonna and Britney when I was little and I’d watch their videos, but I never asked my mom to get any similar outfits nor did I dance like they did.. I just think that if you raise your children properly, you don’t have to be afraid of them twerking or wearing revealing outfits when they’re only 8 years old. Because after all, if they do, then it’s simply because you let them.

      • Godney

        Yes, but not all parents know how to do that. I was 5 years old when i fell inlove with Britney in her Baby One More Time video but my mom always taught me that what Britney did was a performance, it was her job and it didnt meant for me to do it. But i did learned a few choreos lol but never went around trying to be Britney. But then again my mom did a pretty good job and some parents just dont know how to deal with what their kids watch.

        • laura

          Unfortunately… there’s this store called coolcat and they really sell the most atrocious and sluttiest clothes ever and the worst thing about the store is that they also sell those clothes for little kids and parents actually buy it for their children..
          People these days really don’t know how to raise their children imo. They give them ipads, sent them to ‘VIP summer camps’ where they get kid champagne and bubble baths and it’s just so ugh!

    • Clauber

      This!

  • ertyu

    his 9 year old child is not that young to not know that hanna montana is miley cyrus but I think she doesn’t see miley on the web or in tv alot

    • Godney

      Maybe his 9 year old doesnt give a fuck about miley but enjoys hannah montana… it could be.

  • boystan

    1 month till i see this puta

  • RedneckAtHeart

    I applaud him for actually being a father and censoring what his children watch

  • :)

    Does this dude realize that HM was a character played by Miley. Damn Miley’s good. She got him believing she truly is HMM.

    But anyways I’m sure she’s heartbroken over this. LMAO!!!!

  • BrokenArrow18

    LMAO all my lil cousins know about Miley and they dont even feel influeced by her

    • Silver

      lol.. Unfortunately, the difference is his kids are elite, and are probably expected to be future leaders. Your cousins can afford to not be perfect no one really cares. lol. Bye.

      • :)

        Honey, nobody is fucking perfect, not even the elite. And if they believe they are, well then they’re fucking fake as hell.

        • Silver

          I am already over this conversation. Later!

        • Godney

          Sorry honey but i dont think you understood what @disqus_dUi24we001:disqus was trying to say.

          “Regular” people get to screw up without being all over the internet or newspaper or tv etc etc. While his kids have a path to follow because of the life his father choose. They are expected to be certain way. Its not right… but its the way it is. You wont see Kate Middleton twerking to “We Cant Stop” because…. its not right for a princess to be doing that. Easy. You dont have to agree with that but it is the way it is.

      • BrokenArrow18

        lol no, it doesnt matter if you’re elite or not. If the kids are dumb enough to be influenced by a celeb and behave in a certain way because of a celeb there’s no status that cant hide that bye.

  • Clauber

    So.. they cant watch Hannah Montana, OMG its so sad