Bieber Laughing Outside Miami Home

Justin Bieber seen leaving his  house in MiamiJustin Bieber seen leaving his  house in MiamiJustin Bieber laughs hysterically as he leaves the Miami, Florida home he was hiding out in after his drug and drinking induced car ride that may have killed someone. Bieber was likely high and and appears to show no remorse for breaking the law over and over again.

Even though Bieber has sinned, God will save him again: ‘BE STRONG GOD IS WITH US ALL’. Meanwhile, his ex-girlfriend Selena Gomez was spotted holding cigarettes and it was also reported that Selena was a ‘bad influence’ on Bieber! Photos: PacificCoastNews, FameFlynet.

Do YOU think Bieber is remorseful for breaking law or could care less?

UPDATE: Chantel Jeffries pictured leaving Bieber’s Miami home today after sleeping over. Chantel is the model hoe Bieber was drag racing with before he was arrested with DUI. Do YOU think he had sex with her last night? Hopefully not, poor Selena.. :\ Photo: PacificCoastNews.


, ,

  • Marina And My Diamonds

    “Do YOU think Bieber is remorseful for breaking law or could care less?” I can’t tell from the way he’s smiling at his fans.

    http://media.tumblr.com/17cb53ebf7d3d545eaa60e65003a9fce/tumblr_inline_mjk1snPpXD1qz4rgp.gif

  • cerenagee

    He’s not remorseful. He doesn’t give a fuck. He didn’t have to sit in jail. He bought his way out and was out in less than a day – he’s learned nothing.

    Its so sad to see but in the very top picture it totally looks like he’s just lost. Like he’s caught up in the lifestyle he’s living and just can’t get out. I really hope for his own sake that he gets help. Rehab or something.

    • ISeeSparksFly

      Agreed. I’ve heard that if convicted, he could get 6 months in prison. I’m almost hoping that happens, because I feel like it’s the only thing that might be able to shake him and change him at this point.

      • cerenagee

        I agree. I don’t think he’s a bad guy honestly. I just think he’s a stupid guy who is just trying to have fun and is hanging out with the wrong crowd making bad decisions.

  • HolyGround

    Looks like he had an awesome story about his half a day in jail to tell his “friends”. Tbh I really don’t care about him or this anymore. I just hope he suffers the consequences so he’ll learn something and stop thinking he’s above everything.

  • Marina And My Diamonds

    OMG @cerenagee:disqus you just said “But its like the way this whole things going down won’t change him.”

    • Guest

      .

      • Marina And My Diamonds

        Nooo that wasn’t suppose to show up here.

    • cerenagee

      Its going to take him almost dying, hurting someone else or jail time for a few weeks for him to take anything seriously or change.

    • cerenagee

      Like look at him, just stoked as fuck. Oh I just got a DUI and all this but whatever no big d. Its so sad to see because I can totally see how hard he’s faking being okay. He’s just lost and needs help. Whether that help is jail or rehab he needs sooommmething.

      • Marina And My Diamonds

        Well since jail looks like a hotel room for the rich and/or famous people and rehab looks like vacation I’d say freeze his bank account.

        • cerenagee

          I honestly am not so opposed to the idea of deporting him. He’s just too much. He’s reckless in countries that he isn’t from like its just too much. I doubt they can even legally freeze his bank account though

          • Marina And My Diamonds

            I know it was all I could think of. You think they would actually deport him?

          • cerenagee

            I mean they definitley could and honestly with an average Joe in this situation typically they would. I mean he’s in the us to work and as an immigrant if you break laws and go to jail especially if it has to do with drugs you get deported. The fact that he isn’t honestly is just going to justify his belief in him being above shit.

          • Marina And My Diamonds

            I had just a tiny hope he would get deported, like for at least six months or something. He would have to be home and away, I think it would do him some good.

          • cerenagee

            I used to think this too but its like he’ll do the same shit in canada

          • Cici

            I don’t think so. They said they really only deport on offenses as far as black marketing, illegal drug trading, and etc. These aren’t serious enough to send him away.

          • cerenagee

            That in itself it’s such bs though. One of the guys I used to work with at my old job got deported because he got a DUI and had coke on him.

          • anonymous

            you should testify against him

          • cerenagee

            For what?

          • Cici

            Oh wow. Did he have a form of citizenship on him? I mean it was reported yesterday that this was not serious enough to get him deported. But I think he still has to face judges again, and will still possibly face jail time. The bail of course only kept him out of prison until his hearing.

          • cerenagee

            Yeah he did and even if he didn’t they could look it up. Maybe it was because it was his second DUI though.

          • Cici

            Oh Im sure if Justin did this again they would probably make him leave

          • cerenagee

            Yeah which let’s be honest he will do something stupid like this again since he just doesn’t seem to get it.

          • Cici

            yep. I knew he wouldn’t learn the first time. & his dad is acting like the world is just too mean to him, oh please. I actually think Scooter has been trying to help him for a while. I wonder how his mom is doing though

          • cerenagee

            Well his mom used to be a major screwup too so she probably passes this off like miley mom does as normal teenage shit.

          • Cici

            Yepp. So she is probably hiding out & feeling soo guilty..& I guarantee she is probably still self medicating herself.

          • cerenagee

            Doubt she feels all that guilty. Deff agree she’s prob self medicating. Wait so did he just out her on him giving him xanax or what?

          • Marina And My Diamonds

            That’s messed up, I wonder why drag racing under the influence isn’t serious enough. It seems serious to me, the system is so finicky.

          • cerenagee

            Its weird. Typically, Florida is more strict on their laws aren’t they? Maybe the judge will decide whether or not he’ll be deported at his hearing.

      • Marina And My Diamonds

        ” Its so sad to see because I can totally see how hard he’s faking being okay. He’s just lost and needs help.”
        Hiding his eyes so no one can see how dead they are.

        • cerenagee

          You can see it in his face though. Its so gaunt and sunken back.

          • Marina And My Diamonds

            Yep and also he would usually have makeup on to cover his blemishes, not this time. Smiling for the fans as usual.

          • cerenagee

            I know!! His face has a weird sickly tint to it without makeup

  • http://lovinq-you.tumblr.com/ FuckHarry

    Its kind of sad how his management is trying to throw Selena under the bus by saying she is a bad influence on him. Like yeah she parties and drinks occasionally but she at least to my knowledge hasn’t driven drunk or acted like a entitled spoiled brat. And if she does then she at least keeps her shit together and out of the public.

    • laura

      She does, she is constantly rude to her fans, she was rude to his fans as well and even slapped bieber in the face..
      I do think she has a part in Bieber’s behaviour, I mean, she’s been shading him in every interview there is, accusing him of cheating when he didn’t, etc. It obviously affected him but to say that she’s the reason is quite stupid.
      And honestly, she just comes of as incredibly fake to me.

      • http://lovinq-you.tumblr.com/ FuckHarry

        I’ve never heard these thing wow speechless if they are true. But I do agree in the shading that is kinda rude to “kick someone while they are down” in a way.

        • laura

          You can find it on youtube, it’s everywhere.
          I get it though that breakups can be messy but I find it so juvenile to spread lies about your ex or to bring your ex down just because you’re hurt. And definitely if you’re a celebrity..

    • Cici

      Agreed. She handles herself well in public to where we never know if she is doing some questionable things or not. But she definitely will not be going to jail or rehab, so I think she is good to go lol

      • http://lovinq-you.tumblr.com/ FuckHarry

        Yeah she must have either a great pr/ management team or she is just smart and handles her self well in the public.

    • Ciara

      I agree but how do you know how she treats him behind close doors? Maybe she gives him mixed signals? Come on now, don’t be fooled by her image ;)

      • http://lovinq-you.tumblr.com/ FuckHarry

        Exactly we don’t know. And yeah they were saying that Beiber acts up just to impress selena.

  • :)

    Who the fuck writes this shit?

    He’s not going to be deported.

  • Marina And My Diamonds

    I can’t believe he’s still hanging out with her. She only dates famous people or the ones with status, she even dated his ex-friend Lil Twist AND she’s been to jail 5 times already. He hasn’t learned shit.

    • Cici

      Yeah I saw that she was with Lil Twist, and was confused. They aren’t friends anymore?

      • Marina And My Diamonds

        It seems they’re not, Lil Twist had somethings to say on twitter and we haven’t seen them together. I remember maybe a month or two ago Twist said he was tired of taking the blame and he said something about scooter and that we would see the truth.

        • cerenagee

          Wait whatttt? What did he say on twitter?

          • Marina And My Diamonds

            He was tweeting in riddles, I was so upset because I had a headache then he was going on and on in riddles. Someone asked Twist why Justin unfollowed him, he said it was SB not JB. I never checked back to see what he meant.

          • cerenagee

            Ohhh it was scooter Braun not Justin. Hmmm interesting.

        • Cici

          What was on twitter?? I need to get on more!

  • Ninjya

    holy shiat, rebellious teenage celebrities are even worse than normal ones

  • boystan

    i just got out of jail so funny

  • javi g

    they are going to make a wonderful couple. both of them have been arrested before.lol. plus she’s a gold digger ho. and beliebers gave crap to selena wait until they find out more about that ho.

    • cerenagee

      Really though, preach

  • BangBang

    It’s kind of sad how much of a mess his life is!

  • Cici

    “Do you think he had sex with her last night?” lol duh, while all of the little biebies were singing to him. & Poor Selena? Na, I think it’s time she finds a man.

    • cerenagee

      Yeah she needs to find a real man. Bieber is such a little punk.

      • Thinking Individual

        As if she’s a perfect innocent angel who grown men are dying for. Why always blame on him? I don’t like him either but it takes two for tango. You don’t know neither one of them behind closed doors, but you’re so sure he’s a punk and she’s poor and innocent. That’s what happens being brainwashed too much by media.

        • cerenagee

          What are you literally talking about? Did I ever say she was an innocent angel? I just said she doesn’t need Justin her life anymore. I used to root for them but now that he’s gotten this DUI she doesn’t need even more negativity in her life if she’s struggling trying to find a a balance in her own soooooo bye.

  • Jay

    https://twitter.com/JustinsHumanToo/status/426547940627206145 Just to show people who already called him out for this , it wasn’t even him. Proves my point how media is about to do anything to take him down. He wasn’t the one drinking it’s his dad’s friend, but it took y’all 2 mins to jump on hate wagon.Hilarious how naive and guillable has media made you and your hatred for Bieber blinds you from using common sense.

    What y’all need to get into your damn heads is, YOU DON’T KNOW HIM, you don’t know shit about this dude, you don’t talk to him or hang out with him you don’t know how he ACTUALLY feels about this or is he sorry or not, just because he’s smiling here ( probably fake smiling for his fans to stop drama ) you think he doesn’t give a shit? All y’all do is assume. Shit, can you use some common sense for once? Stop assuming and judging this dude for everything, taking everything he says out of proportion and finding ‘reasons’ to hate him. He is in a fucking depression, I’ve been in it and it’s serious shit. Everyone says bullying is an issue until his name pops out and it becomes enjoyable game, everyone’s ”depression is serious” until his name pops out and they laugh at it and tore him down and make fun of him. You really think you’re being mature with making fun of his mugshut and insults? No. Just like he’s the douche for his shit you’re too for making fun of a person who’s already on the ground. Pussy’s and insecure shits do that. I ain’t ever been a fan, but his latest album dropped and it was decent R&B gotta admit, underrated cause of his bad pr. He’s fucked up a lot, but people have made it way too big while it isn’t, only actual big fuck up is this DUI now, which was as they confirmed messed up by cops. Anyways, would y’all like people talk this much shit to you if you were feeling bad? No. Let this dude go a little bit, stop caring so much and ranting on every article about him and trashing him, it won’t to shit. It’s stupid specially if y’all hate him which is 90% of this site. It’s his life and his mistakes which from he’ll eventually learn from and stop. Do y’all know what he is going through and how he feels? No. Stop acting like you do. Mistakes don’t make people bad, they make them humans and they learn from it. He fucked up, good we got it. Stop the bullshit and those lame ass jokes with Miley in them in ain’t funny. more like something a 12 year old would do. His fans also aren’t idiots, they’re not supporting him and condoning his shit , they want him to get help and be happy and the old JB again. Stop bullying him and them too cause they stick up with him. I’ve stick up to many people who’s music I like and they’ve done way worse then Bieber. Live your life and stop getting into his. Peace.

    • Username

      Oh God. Thank you :O Finally someone.
      I had a friend who was in deep depression and was drinking anti-depressants, he was really a mess…I felt so sorry and I had no heart to leave him like half of his friends did they just walked away and left him, made fun of him struggling and his girlfriends left him and really it was awful to see how people turn against you…but he’s fine now. It’s just really bad how people treat him , someone else wouldn’t get as much hate, I am sure. But because he had it from the start now they’re happy to see him fall and will always blame it all on him. Sad, I hope he recovers and comes back stronger.
      And lol for the pic everyone fell for smh :S

    • Marina And My Diamonds

      I’m upset you wrote all of this.

      • Jay

        Why not? If haters can write their rants I can too. It took me 5 minutes, BIG DEAL lol.

        • Marina And My Diamonds

          I plan on reading it just not right now, it’s so much.

    • cerenagee

      A+ for effort on your essay though…….but really? Ha

      • Jay

        I said the truth only. Of course if you dislike him you will disagree.

        • cerenagee

          I actually want nothing more than for him to get his act straight.

    • Thinking Individual

      I actually agree with your point here :) for real though, you said it straight. I’ve never seen people’s effort and media’s effort to take someone down so much like him and hate him.He really should get help though, new friends new girlfriend without drama and spend his year off away from LA and buy a house where it’s more peaceful! It’s so obvious in his eyes that he’s lost, he’s hiding the real him because the world makes fun of him. Taking anti depressants is a serious thing and he should really stop with everything for a while. People are biased too and hypocrites, after his arrest so much is going out about him actually not drag racing and his alcohol level was not that big at all. Suspicious a lot. And I won’t call you out how long your rant it cause it was worth reading.

  • Zaina777

    This may sound harsh but part of me wishes something happened to him. I really believe that if something happened to him he would then wake up.
    The boy is gonna OD someday he might even die.
    When he does die all of his enablers even his family members are going to mooch of his money and shit.

    No one sees him as a young man lost or in dire need of help all they see is a money maker. When Pattie and Jeremy see their son fighting for his life one day probably soon they are going to wish that they payed more attention to his needs instead of his and their wants.

    Same goes for Justin he may think he is having fun now but when something happens to him he won’t be laughing or he won’t be doing anything at all.

    He is a complete idiot. Why the fuck would you Drag Race and put yourself and others in harms way. In my opinion he deserves all of this shit that is happening to him.

    If he isn’t gonna do anything tangible with his life then this is gonna be the life that he leads until he decides to something tangible with the life that he was given.

    SImple as that.

    • Jay

      http://www.gossipcop.com/justin-bieber-drag-racing-speed-police-report-fake/

      Also it’s so stupid from y’all to talk shit so much simply cause he is smiling. So cause he got arrested he cannot smile :O ? Get yourself together girl, what the fuck is he supposed to do? Cry and throw himself on the ground beg for forgiveness? Please, he can smile but feel bad inside, put on a show. How the fuck you are so sure he didn’t learn shit? How ? Did you talk to him? Seriously y’all need to use some common sense.

      • Zaina777

        He has no remorse. That much is evident. Whatever protect the little bratty biebs all you want. Are you still gonna protect him when he OD’s? Knowing you stupid beliebers you will probably defend him till the very end.

        • Ciara

          You’re incredibly stupid for assuming everyone who doesn’t hate on him is his belieber. Get yourself together, YOU DON’T KNOW HOW HE FEELS LIKE what part of that did you not understand girl :O how the fuck you can be so sure assuming shit based on nothing? Shut that shit up please.

          • Zaina777

            You are one of those people who likes every positive comment about him even if it’s not true. So byes you are a belieber.

            Do you not think he knows what he is doing? He is not a child He could have killed someone or himself.
            Unlike you I speak the truth. He isn’t a child he should know right from wrong. He chose to get in the car and he chose to drag race.

            All of you people are so in denial hes’ doing it to himself stop defending the kids actions.

            It’s funny how he rarely talks about you beliebers until something like this happens.

            You should all stop for a second and look at what this kid is doing and ask yourselves this.

            Is he really lost or is he making himself out to be the bad boy of hollywood?

            Clearly the bullying that he diddn’t desrerve got to him.

            ” I bang bitches”

            Do you really want to support a young man that refers to female population as “bitches” knowing full well that there was high possibilty that some of his followeres may have been offended just to prove that he is a masculine male.

            You obviously do. Well have fun. I really don’t get why people defend him so much he does it to himself. He isn’t the first one to go through the spotlight at a young age abnd he is certainly not the last.

            He dosn’t deserve any sympathy at all or respect at all if he does it to himself.

            He signed for this at a young age knowing full well that it could have been toough and he kept going at it over the years.

            So sorry if I sound harsh but I am only speaking the truth. Just because you are brainwashed by this kid doesn’t mean the others aren’t.

          • Ciara

            Damn not even reading that biased full of shit hatred you just wrote . That entire rant on someone you hate? Get a damn life girl. No I am not a belieber dumbass, belieber’s are those obsessed bitches with fan pages, just because I like NORMAL comments not those who insult him and are disgusting doesn’t mean I am a belieber you dumbass. Cannot believe how stupid you are. Good day girl, the only delusional one is you.

          • Zaina777

            Fine sure you aren’t a belieber if you say so…but you are clearly still in denial. The fact that you won’t read it says it all and no I am not biased I actually really liked for a bit I wasn’t a belieber you are the delusional brainwashed bitch,

          • Username

            Did you even read and see he wasn’t even drag racing? Maybe keep up better, his alcohol level was like he had one beer , his license was expired for 6 months which is the only truthful thing that is in that case right now. It’s funny how you think just because someone doesn’t write rants of how a retard he is or a douche bag and lives of hating on him is his fan. You need a reality check that not everyone will be ignorant as you and blame him for everything. And you really need to stop acting like you know him and talk to him everyday, I’ve never seen someone assuming and judging some celebrity so much like their life depends on it. No one is brainwashed they’re simply not assholes like you.

          • Zaina777

            Yet half the people on this site obsess with and condemn Selena. Even if he wasn’t Drag Racing he wsa still driving highly intoxicated and full of drugs in his system meaning he still could have killed himself or other people but that’s okay right because he’s young and lost and still Justin Bieber. You are the epitome of an imbecile.

          • Username

            What? You’re just fucking stupid, stop replying to me with your hatred and delusion.

          • Zaina777

            Of course you won’t read it becasue you know that I am right, eat shit bitch.

  • Liz

    I think he is on a road to trouble but I also think the police and his dad and his loser friends f’d him over. He , though , is responsible for himself. And I hope he realizes that he is truly a good person but on a very bad path.