Joe Jonas & Garbo Lovely Lunch Date

joe-jonas-garbo-lunch-date (133)Uncle Joe Jonas out to lunch with Garbo in Los Angeles today. Photos: WENN.

,

  • OCEANUP

    uncle stoner lmfao

    • boystan

      post liam with seashell tits bae

      • OCEANUP

        he looks flawless!

    • GentileJewel

      Yes! You are arrogant aren’t you! Shut Up!

  • boystan

    he’s reppin his lesbian friends and being part of the lgbtq community by wearing flannel<3

    • anon

      You’re an idiot.

      • threelittlebirds

        What does the q stand for?

        • boystan

          queer

          • threelittlebirds

            Isn’t that just slang for gay tho?

          • boystan

            yup

          • hmjhm

            why because you are gay you say that?but sorry is not

          • boystan

            yup

          • boystan

            wtf i’m not even talking to you. what the fuck are you even saying?

          • GentileJewel

            No! It means Weird!

          • threelittlebirds

            Honey, it’s 2014 no says queer when they mean weird. Unless you’re like 80 years old.

          • cerenagee

            Oooohh girl get him

          • boystan

            bye

      • threelittlebirds

        Oops that wasn’t for you

    • GentileJewel

      Shut Up! You Sick Pervert!

    • Q

      what else you got in your mind? because i want to laugh please put something more those came out to your brain hahaha

      • boystan

        yup.

    • OCEANUP

      ahahahahah

  • BIEBER FOR LIFE

    he needs to get a job please

    nick is now DEMI’s employee

    kevin is selling his baby to the detergent company

    but joe has nothing?????

    • anon

      Finally a Belieber says something smart.

    • roxanneXD

      employee? he is the director musical tour of DEMI wherever…
      but I agree that Joe needs to get a job and Kevin too.
      kevin should stop make publicity with his daughter and get a true job.

      • Nada

        I no nick is her employee it’s actually fuckin sad and pathetic if I was nick I would wanna die right now lol

    • Lara

      Maybe you should focus on your washed up crackhead idol and mind your own fuckin business great? Awesome

    • Sir Doctor of TARDIS

      shut the fuck up you idiot, leave them alone.. nick is not “demi’s employee” and kevin is not selling his baby to anyone, joe is happy working on his music and i’m pretty sure he doesn’t even need money or a job. get a damn life

    • OCEANUP

      lmao

  • anon

    You never see him smiling that big when Blender is around. :)

  • Gina

    He looks hot babeeeeeeeee

  • Sir Doctor of TARDIS

    yay Jarbo !! ♥♥

  • what a babe

    he’s so beautiful
    I want to touch his soft face

    • ty

      yes he is beatiful

    • OCEANUP

      lol

  • anon

    Someone get the other candids from lovanas and post them here!

  • anon

    Can you post all the candids? Apparently there are more.

  • KK

    those guys joe jonas and garbo best budy’s but his best budy is nick oh well

  • cerenagee

    Bromancing at its finest.

  • JILMER4LIFE

    Wonder what Wilmer will think though…………………… :O

    #JILMER4LIFE#