Miley & Tish Rub Up On Big Sean

miley-big-sean-rub-upmarry+ photo of Miley & Harry at LA Bangerz is photoshopped!

  • HolyGround

    Lol my mom would kill me if I ever posed in a photo with my tongue out like that.

  • threelittlebirds

    i just gotta say one thing, tish looks damn good for having 5 kids.

  • JustWow!

    RUBBING on someone? Really? Now THIS is RUBBING on Someone!! Disgusting!!

    • anon


  • hi

    Looks like enjoying his rubbing his privates on her big booty. =/

  • hi

    Oh typo. Meant to say.. Looks like Demi is enjoying his rubbing his privates on her big booty. =/

  • anon

    Miley really wants that Chanel deal. Get out Kstew!

  • sherry

    Omg that dancer looks like Joe Jonas, lol.

    • GentileJewel

      Um! No!

  • Cici

    I think Tish wants to be Miley.

  • dany

    the mother is so disgusting. she should finally grow up and be a real parent for her kids. she should also realize, that she’s not 20 anymore. i have nothing against being “young” at this age but she is doing that overdone!. and i think that miley is just a money machine for her because, if she were a real parent and if she would love miley, miley would not do all that shit.
    and sorry for my english i hope you all understand what i mean

  • Zaina777

    Miss Naya better put them in their place. Stupid two cent whores.

  • thecat61

    Tish is looking hot!

  • ISeeSparksFly

    Oh damn it. :/ I wanted that pic to be real, and I kind of want Harry/Miley to happen. Even though Harry can be a bit wild himself, he’s not nearly as crazy as Miley is. I feel like he’d maybe cool her down a bit.

  • ISeeSparksFly

    Tish disgusts me to no end. She is such a pathetic excuse for a mother.

    • boystan

      clam down

      • ISeeSparksFly

        I’m perfectly calm. Did you mean to say clam? xD

  • Grammy Winner Taylor Swift

    His name should be Lil’ Sean.

  • -.-

    I wish the Miley and Harry photo was real…

  • Godney

    She looks so pretty but that damn tongue ugh -.-

  • :)

    what black penis ISNT she rubbing up on??

    [can be in reference to slutty cyrus, or her whore mother.
    applies to both]

  • Marina And My Diamonds

    Looking at Tish makes me feel bad for Miley.

More from around the web