Kylie Jenner ‘Keeping My Life Personal’

kylie-private (1)kylie-private (2)kylie-private (1)Kylie And Kendall revealed to Hello Ross that they are holding a prom at their house: ‘Kendall actually wanted to throw her own prom. So I think we’re going to do that. We’re going to throw a prom.’

Kendall: ‘Because I’ve never had a prom! So we’re going to throw one for us at my house. My mom’s like, ‘I love that idea. You’re going to do it.’ So we might do an ‘80s themed prom and have everyone dressed in like the cheesy, long gowns.’


  • threelittlebirds

    wanna keep your life private? don’t have a twitter and a tv show about your family. then you’d have all the privacy in the world.

    • tbh

      she cant control the show

  • laura

    If she wants to leave her life private, she should stop making all those stupid ass vines and stop taking way too many selfies and tweets and whatnot. I can’t get over how dumb she is tbh.

  • damnthesecelebs

    Lmao, she doesn’t even look like her anymore after getting all that work done

  • Cali

    Yeah, we’ll see how long this lasts -_____-

  • Overexposed

    Ive always liked kendall more


    oceanUp needs to stop posting about her

  • Sandy McFarlane

    I wish I had her body :((((

  • FuckHarry

    I like her but it’s so dumb to ask for privacy when you are on a damn reality show that is all about your family’s life.

  • BrokenArrow18

    she just doesnt look natural

More from around the web