• http://oceanup.com OCEANUP


    • anon

      ew no

    • http://instagram.com/foreverjordan thesestrangelittlethings

      Somewhat resembles Pennywise.

    • Marina And My Diamonds

      Disgusting, I hate grills (or grillz however you spell it.)

  • Queen Amanda Bynes

    He said he was done with tatts for a while :/

  • .

    ew that shit is ugly

  • http://instagram.com/foreverjordan thesestrangelittlethings

    That looks like an earring. I’m all for tattoos, but really? Do you honestly need the actual word ‘patience’ inked behind your ear?

  • Anna

    The first step is a neck tattoo. The second step is jail.

    • seriously

      Lmao so dumb and ignorant gtfo

      • anna

        chill, it was a joke. but i see i found the person with a neck tattoo in this thread ;)

  • Marina And My Diamonds

    I already had my two cents on this tattoo on Twitter so I’m going to leave it at that. Hint: It wasn’t nice.

  • Hah

    Every time I notice his zits and acne I laugh, not because he just gets them, but because he was a proactive spokesperson that shit don’t work

    • Anna

      Katy perry was a proactive spokes person as well and she had bad acne too. It doesn’t work but you know…celebrity advertising works so people buy the product.

  • uest

    I had to do a double take. I thought it was one long earring at first.

  • Cici

    omg of all his stupid decisions, this has gotta be in the top 5. Seriously dude? So dumb

    • anna

      at least its spelled right….right? lol

  • JUG

    Patience is a good sign. It means Justin won’t immediately sick his bodyguards on people who piss him off. No, Justin will wait and give them 2.5 minutes to run away. Patience is good.

  • Seriously

    It’s HIS body what the fuck are you idiots bitching about ? Can y’all ever stop talking shit to this dude? Smh it ain’t even that bad

  • laura

    He looks a lot like my cousin here which isn’t a good thing for either of them..

  • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

    Would he stop getting random ass tattoos on random ass places.

  • smh

    It’s his body he do whatever he wants with it. that being said,the position of that tattoo is the ugliest thing i’ve ever seen.

More from around the web