Nessa Hudgens Eiza Gonzalez Coachella

Coachella Music Festival Day 3Coachella Music Festival Day 3coachella-pix-2014 (12)Vanessa Hudgens, Austin Butler, Eiza Gonzalez, Emma Roberts Coachella pix.

, , ,

  • smiler101

    Why all the girls at this Coachella thing are half dressed?! Like they’re only wearing the top part of the outfit or something… Vanessa’s dress (I guess) it’s cute though…

    • iWizard

      Some people forget that modesty is a virtue…

      • smiler101

        Totally agreed! I guess is some sort of fashion trend or something but I really don’t get it! If at least they put on a longer short or something…

    • Zaina777

      I guess they lack Morals, Modesty and self-respect. Do you know if Coachella is only for celebrities?

      • iWizard

        Nope – a lot of regular people go to it. I don’t know why, though…

        • Zaina777

          From the looks of it if you go there you would be surrounded by celebrities.

          • KK

            And regular people go to coachella the celebreties go because they like it like regular people do

          • KK

            Yeah because regular people go to coachella

          • KK

            sorry i write twice

      • smiler101

        But it’s not even sexy you know, it’s just confusing and it shows how much attention they need… I have no idea of what this Coachella thing is, seems to be a concert for celebs but it doesn’t makes sense to me.

        • Zaina777

          Yeah, but some of these people are dressed fairly revealing for a spring concert.

          • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

            It’s taken place in a desert where it doesn’t feel like spring. it was 100 degrees one of the days.

      • 3434

        Coachella is for everyone

  • Lavqueenb

    Vanessa is the Coachella’s queen.

  • Laura

    People at Coachella look like they’re trying way too hard.

    • pacmakaveli

      I went to Glastonbury in 2011 when Beyonce was performing and it was 10000x better then 2 Coachella’s I went to before. Of course they’re different festivals but still the quality and people in general are better who go there.

  • Cici

    Vanessa is perfect.

  • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

    I don’t think you guys even understand what it is. They’ve been doing it for years and just because you dress like that doesn’t mean you don’t have morals. It’s a indie festival and people let loose and love it and hopefully will go one year. Celebrities enjoy going because people don’t care about them there.

    • smiler101

      I get that and it would be perfectly fine if they were casual and comfy but it seems like they put to much effort on it.

      • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

        I’m sure their clothes are comfy because they have to walk around all day in them. It’s for people to express themselves and have fun, plus that is being taken place in a desert where it’s hot af.

        • iWizard

          You don’t see people in the Middle East shedding their clothing at the drop of a hat – and it’s a desert there.

          • iWizard

            Plus, look at the guys. Most of them are wearing pants and shirts. Why is that so difficult for the girls, then?

            I couldn’t care less if people were modest or not, but using heat as an excuse is kinda lame.

          • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

            I just added that to the fact that ITS A DAMN FESTIVAL AND THATS WHAT YOU DO I DONT KNOW HOW ELSE TO EXPLAIN IT TO YOU NEWBORNS ON COACHELLA lol

          • laura

            Looks like some people never have been to a festival omfg here in Belgium, everyone just walks around in their bikinis at festivals and it isn’t even that hot here haha I seriously love the outfits they wear at coachella :o

          • threelittlebirds

            that’s how it is at the festivals where i live too. most of the guys walk around shirtless, and most of the girls walk around in bikini tops and shorts. it’s just what people do, plus it’s just way too damn hot outside.

          • laura

            Exactly, that is how you go to a freaking festival. I freaking love their outfits, don’t get me wrong but it isn’t a fashionshow. Seriously, your clothes will be soaked in beer.

          • threelittlebirds

            That, and sweat.

          • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

            I love love love their outfits! I just recently went to lic if you’ve heard of that and i wore hardly any clothes so hopefully im not a slut ;p

          • laura

            omg you should be ashamed of yourself, don’t you have morals? hahaha no never heard of it but it sounds like a lot of fun omfg!

          • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

            It’s a huge ass rave and they spray paint all over you. Making it the biggest paint party. IT WAS A BLAST!

          • laura

            Holy shit that looks awesome! Wish they had that here :o

  • Galbby

    Why do they dress like that? I mean come on like kendall kylie and selena NEVER dress like that in everyday life, they look like they are trying too hard to look “indie” i bet they dont even like half of the artists that played at coachella.

  • laura

    Y’all better come to Tomorrowland, now that is a party.

  • Queen Amanda Bynes

    Going to Coachella is the only relevant thing she does these days

    • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

      I don’t even see her as a actress anymore. More like a fashion icon lol and of course i want her boyfriends

  • eiwowo
  • anon

    Vanessa needs a new team. Where is her career going? Just compare with Zac’s.

    • http://radiants0ul.tumblr.com/ getlikemiley

      I don’t think she wants to act as much anymore. She seems like she’s chill for just living life and doing small roles that she finds interesting.

  • Clauber

    Eiza Lol