• Melanie

    that can be anyone though with the same tattoos. No face, no proof.

    • Godney

      i know there is a guy who kinda looked like harry and he has the look a like tattoos… it could be him. or hennah tattoos

  • Marina And My Diamonds

    I don’t know anyone nor have I seen anyone with that big ole’ tattoo in the middle of their stomach like Harry.

    • Name

      Is this leaked picture ?

      • Name

        Is this a leaked picture*

        • Marina And My Diamonds

          Nope, it’s fake.

  • niki
    • Name

      The tattoo above the belly button is to far up on the other guy.. I think

  • 7thYear

    Post a before (young) and after (2014) picture of your ultimate Inspiration. No pictures of Miley Cyrus Please. Thanks. It is a survey for school. e.g.

    • :D


    • Guest


    • Godney

      My Queen

  • http://zarriall-zombies.tumblr.com FuckHarry

    Omg are they trying to distract us from the video or something, would they really go that low? I doubt it’s true the daily star doesn’t seem credible.

    • Duckyhoward15

      Not harry XD

      • http://zarriall-zombies.tumblr.com FuckHarry

        Yeah I figured harry has a long torso and who ever that is their belly button is up way too high lol

        • Duckyhoward15

          Exactly and Harry’s belly button looks completely different

          and the butterfly isn’t that close and the nipples

  • Duckyhoward15

    Clearly this isn’t him LOL

  • laura

    Oh wow what else is going to leak?

    • Duckyhoward15

      its fake , they are just trying to make news so people forget the magazine or just to ruin 1d not sure yet tbh

      • laura

        I know I know, I posted it below hehe that rhymes..
        But I was just wondering since the video leaked from Louis’ phone. It can’t be the only thing they stole, you know?

        • Duckyhoward15

          I actually think the video leaked on purpose it made them get in the news again etc but I guess we will never know :/

          • laura

            I don’t know tbh. If it were just them smoking weed, I’d agree but because Louis is being a racist fuck and is acting like a white chick smoking weed for the first time, I highly doubt it. They hardly need the publicity, they’re the biggest pop stars out there at the moment.
            What does confuse me though is how they were able to hack the iphone since apple is known to be extremely safe. It’s all very fishy.

          • Duckyhoward15

            The thing is he was filming the video with a head camera watch it again you will notice louis’s both hands are free and the racism no one really gives a fuck about it outside tumblr some say it to sound cool for example iggy

  • CJ

    that is CLEARLY not Harry.. look at how close the tattoo is to that guys belly button on the daily mail and then look at this picture of Harry.. FAKE.

  • Zaina777
    • Jes

      they made this one so obvious

    • laura

      I feel like the next few weeks are going to be extremely interesting. Don’t think we need Keeping Up With Jebieber anymore, Keeping Up With One Direction seems far more thrilling.

      • Zaina777

        I think Keeping up with Jebieber would get more money…or they could mesh the to shows together and call it Keeping up with One Direction and the Jebiebers.

        • laura

          Nah that would just get confusing. Maybe just two different shows and then every fangirl can watch whatever she wants haha

  • Extravoyance Voyance de Luxe

    seriously ; I found this wonderful site, I am every day over , and I often recommend to friends . I love to go on, I am well and I feel comfortable and even interested to visit all the pages. I urge you to persevere !

    voyance par mail gratuite

  • laura



    So the picture is fake since his belly button doesn’t come as high. All the worried moms can calm their tits now and still let their little children go to the show without having to worry about a nine year old wanting to engage in sex.
    You’re all welcome.

  • k

    Obviously not Harry. Harry has a longer torso and his hipbones don’t protrude that much. + Harry’s got a bit of chub on him. Anyone that believes this picture is crazy.

    • anna

      anyone that believes that picture is crazy? it has tattoo just like him, so obviously it seems believable. you’re the one that knows how long harrys torso is and what his hipbones are like…..i think thats a little crazy..

  • Diamondskyart

    One direction news is begining to get rather interesting

  • inharry

    okay, this is the fakest thing ive seen since haylor.

More from around the web